ارسال به دیگران پرینت

مدارس | بازگشایی مدارس | آغاز سال جدید تحصیلی

زمان بازگشایی تمام مدارس به شیوه حضوری اعلام شد

علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزات آموزش و پرورش گفت: بر اساس الگوی بازگشایی مدارس، تمام مدارس از پایان آبان به شیوه حضوری به فعالیت خود ادامه خواهند داد و صدور مجوز بازگشایی حضوری مدارس، منوط به تکمیل و ارائه چک لیست‌های بهداشتی و خودارزیابی مدیران مدارس است.

زمان بازگشایی تمام مدارس به شیوه حضوری اعلام شد

معاون آموزش متوسطه وزات آموزش و پرورش گفت: بر اساس الگوی بازگشایی مدارس، تمام مدارس از پایان آبان به شیوه حضوری به فعالیت خود ادامه خواهند داد و صدور مجوز بازگشایی حضوری مدارس، منوط به تکمیل و ارائه چک لیست‌های بهداشتی و خودارزیابی مدیران مدارس است.

علیرضا کمرئی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس و معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در نشست مجازی معاونان وزیر با مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها و رؤسای ادارات آموزش و پرورش مناطق سراسر کشور که در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، به تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در خصوص «بازگشایی مدارس»، «آغاز سال جدید تحصیلی» و «از سرگیری آموزش های حضوری» پرداخت و اظهار کرد: آغاز فعالیت‌های آموزشی در کشور نشان از پویایی و تحرک جامعه است.

کمرئی افزود: در ۱۹ ماه گذشته، وقفه‌هایی در امر آموزش ایجاد شد و شیوع کرونا، شرایط عادی فعالیت مدارس ما را تغییر داد و شوکی طولانی و زیانباری به سیستم آموزشی و یادگیری دانش‌آموزان وارد کرد که به طور یقین، روی رفتارها و بعضی عادات ما هم اثر سوء گذاشت. با توجه به این نکته، بازگشت به شرایط پیشین با قدری دشواری همراه است که امیدوارم با درنگ و درایت مدیران آموزش و پرورش مناطق کشور بتوانیم این فرآیند را به خوبی طی کرده و به شرایط عادی برگشته و با تلطیف شرایط بهداشتی کشور، به وضعیت پایدارتری برسیم تا بتوانیم روند فعالیت‌های تربیتی خود را از سر بگیریم.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه این باور در ستاد وجود دارد که حوزه‌های عملیاتی، مهم‌ترین حوزه‌ها هستند، تصریح کرد: «مدرسه کانون اصلی تحول و یادگیری است» و تمام اخبار و اطلاعاتی که برای نظام تعلیم و تربیت، از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند، در مدرسه اتفاق می‌افتد، لذا تحلیل وضعیت مدرسه، رخدادهای داخل مدارس در مناطق و استان‌ها و شرایط و نیازمندی‌های مدارس، در تصمیم‌گیری‌های ستادی بسیار حائز اهمیت است.

وی با تأکید بر اینکه «واحد تحلیل» ما مدرسه است، گفت: در الگوی بازگشایی مدارس، سعی کردیم این واحد تحلیل، یعنی مدرسه را کانون اصلی کار قرار داده و تمام تمرکزمان را در تصمیم‌گیری‌ها و تهیه گزارش ها به مدرسه معطوف کنیم.

کمرئی افزود: مدرسه و منطقه واحدهای عملیاتی نظام تعلیم و تربیت هستند که اگر در این زمینه مناطق خوب بدرخشند و عمل کنند، مشکلی در بازگشایی و نظارت بر فعالیت‌های مدرسه نخواهیم داشت.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به شرایط و تصمیم ستاد ملی کرونا قرار شد با سیاست آرام و تدریجی به سمت بازگشایی حضوری مدارس حرکت کنیم و بر فعالیت‌های آموزشی و تربیتی به صورت ترکیبی (در فضای مجازی و به صورت حقیقی در مدرسه وحضوری)، تأکید داشته باشیم.

وی با بیان اینکه به تدریج در طول دو ماه آینده به سمت آموزش‌های حضوری گرایش پیدا خواهیم کرد، گفت: خوشبختانه این سیاست مورد تأیید و تأکید دولت هم قرار گرفته و الگوی آموزشی ما برای دولت ارسال و مورد توافق کامل قرار گرفته است؛ لذا امیدواریم با بهبود روند واکسیناسیون و کنترل بیماری، بتوانیم سرعت فرآیند بازگشایی مدارس را افزایش دهیم.

کمرئی گفت: با توجه به نگرانی‌هایی که نسبت به فعالیت‌های تربیتی داشتیم و آسیب‌هایی که در اثر آموزش مجازی به دانش‌آموزان وارد شده، اکثر والدین و خانواده‌ها تمایل به بازگشایی مدارس دارند و در این مسیر با ما همراه هستند و لازم است مدیران مناطق و رؤسای ادارات، افکار عمومی را اقناع کنند تا خانواده‌ها با آسودگی خاطر بیشتری زمینه حضور فرزندانشان در مدارس را فراهم نمایند.

وی افزود: بر اساس الگوی بازگشایی مدارس، تمام مدارس تا پایان آبان ماه به صورت حضوری به فعالیت خود ادامه خواهند داد اما در شرایط مطلوب، ممکن است این کار سریع تر انجام شود در این زمینه باید با دقت و سرعت بیشتری الگوی بازگشایی را تبیین کنیم تا بتوانیم بر کارها نظارت داشته باشیم و با استناد بر گزارش‌های خوبی که به دست می‌آوریم، سیاست‌های آینده بازگشایی مدارس را برنامه‌ریزی و هدفگذاری کنیم.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس ادامه داد: شاید دشوارترین کار در ایام کرونا، دشواری نظارت بر فرآیندهای آموزشی و حتی ساده ترین و کلان ترین شاخص‌ها بوده است و ما در ستاد و حتی در استان و گاهی منطقه نمی‌دانیم با توجه به پراکندگی بالای مدارس چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا مدرسه باز هست یا خیر؟ معلمان در آن فعالیت دارند؟ یا شکل و فرم اداری مدرسه اگر حضوری است به چه صورت و اگر غیرحضوری چگونه انجام می شود؟ ساعت های آموزشی آن چه طور بسته شده و آیا معلم تمام و کمال حضور دارد و همه دانش‌آموزان امکان دریافت سرویس و خدمات تربیتی و آموزشی را دارند یا خیر؟ این دشوارترین کار در دوره کرونا بوده که در این ۱۹ ماه باید انجام می‌شد. این مشکل تنها به ما مربوط نمی‌شود و تمام نظام‌های آموزشی را دچار مشکل کرده است و راه حل آن بدون تردید، طراحی و راه اندازی سامانه هایی است که بتوانند یک دید کلان و کلی به ما بدهند.

وی با اشاره به این نکته که امکان سرکشی به تک تک واحدهای آموزشی برای ما میسر نیست، گفت: در حال حاضر بیش از ۱۱۲ هزار مدرسه داریم و بدون تردید امکان نظارت سریع در هیچ یک از سطوح منطقه، استان و ستاد وجود ندارد، مگر اینکه برای نظارت، به سامانه‌ها اعتنا و اتکا کنیم و این سامانه‌ها وقتی قابل اتکاست که داده‌های ثبت شده در آن قابل اعتماد و محکم و دقیق باشد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: اولین تأکید ما این است که همه مدارس بر اساس اولویت، چک‌لیست‌های بهداشتی مدرسه را تکمیل کنند. تکمیل چک‌لیست، قدم اول در ورود به آموزش حضوری و یا غیرحضوری است. چون حتی اگر آموزش در مدرسه‌ای به صورت غیرحضوری انجام شود، تکمیل چک‌لیست بهداشتی می‌تواند به ما در تشخیص زمان آموزش‌های حضوری و اولویت‌بندی مدارس در آموزش حضوری کمک کند.

کمرئی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون بیش از ۹۰ هزار چک لیست بهداشتی، تکمیل و ارسال شده است. مدیران دقت کنند که در دستورالعمل‌های بهداشتی یک مرحله خود ارزیابی مدرسه باید انجام شود که این در واقع همان خود ارزیابی مورد تأیید معاونت تربیت بدنی و سلامت است و ناظران بیرونی نیز برای انجام نظارت از این چک لیست‌ها و خودارزیابی های انجام شده استفاده خواهند کرد و تأکید می کنم مدیران مناطق و رؤسای ادارات حتماً بر تکمیل چک لیست‌ها از سوی مدیران مدارس، نظارت و پیگیری دقیق داشته باشند.

وی بیان کرد: مدیران مدارس دقت داشته باشند که اگر مشمول شرایط آموزش‌های غیرحضوری هستند باید لیست غیرحضوری را تکمیل کنند و هر زمانی که مجاز به اراده آموزش‌های حضوری شدند، مجدداً فرم «الف» حضوری و یا ترکیبی را کامل کنند. ممکن است مدرسه‌ای در نیمه اول مهر غیرحضوری باشد اما در نیمه دوم با توجه به روستایی بودن یا زیر ۳۰ نفر بودن، حضوری شوند که باید لیست حضوری را پر کنند تا ما بدانیم که وارد فرآیندهای حضوری شده اند و تنها بر این اساس است که می‌توانیم گزارش های دقیقی را دریافت کنیم.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: اولویت مناطق در بازگشایی مدارس به صورت حضوری، مدارس روستایی است. بی تردید می توانیم گفت مدارس روستایی ما با هر جمعیتی، حتی با تعداد ۳۰ نفر دانش‌آموز، به شرط داشتن مجوز، باید فعالیت حضوری داشته باشند و مدارسی که مجوز برایشان صادر نشده باید ابتدا چک لیست ها را کامل نمایند تا امکان صدور مجوز بازگشایی برای آن ها فراهم شود.

کمرئی با اشاره به این نکته که تا روز گذشته حدود ۲۶ هزار و ۶۷۲ مدرسه ابتدایی چک لیست های خود را پر کرده‌اند و از منطقه تقاضای بازگشایی حضوری کرده اند، گفت: آمار مدارس متوسطه یک هزار و 573 مدرسه است و این به جهت جمعیت آماری کم مدارس روستایی در این دوره تحصیلی است که از این تعداد 3هزار و 144 مدرسه متوسطه دوم چک لیست های خود را تکمیل کرده اند.

وی در خصوص نحوه واکنش اولویت های ما به نحوه بازگشایی گفت: ما 6 دسته اولویت در الگوی بازگشایی داشتیم؛ گروه اول مدارس عشایری و روستایی بودند که نیمه اول مهرماه باید بازگشایی می شدند و گروه دوم مدارس عشایری و روستایی بودند که باید در نیمه دوم بازگشایی می شدند که این نوع مدارس مورد بحث ماست.

وی افزود: یک گروه دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی بودند که باید ارتباط شان با مدرسه برقرار شود و گروه دیگر دانش‌آموزان مهارتی بودند که باید از اول مهر فعالیت‌های خود را آغاز می کردند که آمارها مؤید آن است که برخی از این مدارس، فعالیت خودشان را آغاز نکرده‌اند و فقط ۴۹ درصد مدارس کاردانش و فنی حرفه‌ای و آموزش خود را آغاز کردند! که انتظار ما بیش از این بود.

کمرئی ادامه داد: از مجموعه ۷۰۷۵ مدرسه دولتی و غیردولتی در حوزه فنی حرفه ای و کار و دانش ۳۴۶۰ مجوز صادر شده که معادل ۴۹ درصد مدارس است که انتظار می رفت ۱۰۰ درصد مدارس فعالیت های حضوری را آغاز می کردند. در مدارس دوره ابتدایی، در خوشبینانه ترین حالت 10 درصد مدارس توانسته اند دانش آموزان کلاس اول خود را بصورت حضوری به مدارس بیاورند و نسبت به کل آمار دوره اول و دوم توانسته اند سیاست معاونت ابتدایی را محقق کنند که این موضوع با مطلوب ما فاصله دارد. لذا انتظار داریم تا جایی که اجازه داده شده با دست باز عمل کنید تا این سیاست محقق شود و اگر در جایی مجوز داده نشده است بگونه ای عمل شود تا اگر نظارتی صورت گرفت، مناطق آموزش بتوانند از ابعاد نظارتی و عملکرد خود دفاع کنید.

وی گفت: در دسته اول ما که در مهر باید بازگشایی می شد، تعداد ۱۹ هزار مدرسه روستایی مجوز دریافت کردند در دسته دوم اولویت مهارتی، ۳۴۶۰ مجوز اخذ کرده اند و در اولویت ابتدایی ۳۷۲۰ نفر اعلام کرده بودند که در اول ابتدایی مدارس را دایر خواهند کرد و دسته دوم از گروه مدارس روستایی، ۵۴۴۵ نفر هستند که شروع به کار کردند.

کمرئی افزود: جمع مجوزهای صادر شده و مجوزهای در حال انتظار که ما نیمه اول آبان و نیمه دوم آبان را داریم مدارسی که درخواست کردند مجوز هاشون قابل صدور است؛ اما فعالیت شان زمانی است که نوبتشان فرا برسد.

وی اضافه کرد: ۷۵۵۶ مدرسه که زیر ۳۰۰ نفرند از مناطق مجوز دریافت کرده‌اند و تعداد ۱۶۵۵ مدرسه که قرار است نیمه دوم آبان فعالیت خود را آغاز کنند، از مناطق مجوز دریافت کرده‌اند که البته در مورد همه مدارس، امکان صدور مجوز وجود دارد اما با قید زمان بازگشایی، اگر ما در این روند در چند روز آینده با وزارت بهداشت به توافق رسیدیم که می‌توانیم تسریع متفاوت تری داشته باشیم؛ با مداخله ای که در مجوزهای صادر شده داریم و پیامی که به مدارس می دهیم می‌توانیم به این کار سرعت و شدت بیشتری ببخشیم، اما در حال حاضر بر اساس الگوی فعالیت های آموزشی باید عمل نماییم. لذا انتظار دارم به سرعت در سطح مناطق آموزشی وارد شده و آمار و اطلاعات همه مدارس دارای کد فعال آموزشی را تکمیل و تصحیح کنید تا ما بتوانیم گزارش‌های متقن و محکمی تولید کنیم.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • امیر ارسالی در

      چه بهداشتی چه کشکی
      والا مدارس هیچی ندارن. زمستون تو این کلاس ها چطوری میخوایم پنجره باز کنیم ؟؟
      اخه فکر کنید بد حرف بزنید
      والا موج ششم اومده شما خبر ندارید جناب

      • ناشناس ارسالی در

        من حاضرم بمیرم اما حضوری باشه تنبل جون

      • امیر ارسالی در

        باسلام عاقلانه تصمیم بگیرید بچه های مظلوم را به کشتن ندهید موج ششم شروع شده یه مدت صبر کنید انشاءالله ازسال بعد حضوری باشه

      • ناشناس ارسالی در

        جناب تنبل خان عقل نداری راحتی ها یعنی چی مدارس باز نشه اینجوری با این وضعیت انلاین پدرمون در آومده

      • ناشناس ارسالی در

        برین سفر جون لچه هاتون در امانه نه؟؟
        🙂

      • هه ارسالی در

        نترسید.هیچ اتفاقی نمیفته.😐
        سونامی سونامی هم نکنید واسه ما😐
        رعایت بشه،هیچ اتفاقی نمیفته🤨
        به قشر فرهنگی که دبگه خیلییییییییی داره خوش میگذره.حقدق مفته که دارن میگیرن.من که آهم همیشه دنبالشونه.از بسکم گذاشتن و مال مفتو گرفتن و خوردن😑😑😑😑


        تا کی تو خونه بمونیم.وارد سال سوم تعطیلی بشیم؟؟؟شماهایی که ناراحتید نذارید بچتون تحصیل کنه

      • ناشناس ارسالی در

        چی میگی تو . حضوری باشه بابا هیچی نفهمیدم ، رتبه ۱۴ کلاس شدم من ، میفهمین ینی چی ، ینی افت من تو کنکور😰

      • ناشناس ارسالی در

        اکثراونایی که گفتن مدارس بازبشه دانش آموزاهستن خانواده ها مخالفن بخاطردرسم نیست اونایی که درسخون بودن توخونه درس خوندن نتایج خوبم گرفتن دخترخودم دانشجوبانمرات خوب ترماشو پاس کردبهتره مسئولین یک تصمیم صحیح بگیرندنظرخانواده ها مهمه اگردرصورتی که مشکلی پیش بیا بایدجوابگوی خانواده ها باشندهمین دانش آوزایی که میگن حضوری فردای روز اتفاقی بیفته خودشون معترض میشن

      • سلام مردم ارسالی در

        راست میگه دیگه الان ما لنگ سفر به شمالیم و راه هارو میبندن حالا میخوان مدرسه باز کنن بعدش هم وقتی مردم بیوفتن کنار خیابونا بمیرن احتمالا مسئولا قراره صبح جمعه بفمن چی شده من نمیدونم ما یه جوری درس درس میکنیم که انگار همه قراره کار پیدا کنن و گیر همین درسن بیخیال باو فوقش ۵۰۰۰ نفر پزشکی چیزی قبول میشن یه پول بخور نمیری میگیرن این همه آدم تو ایران نخبه هست یه تف خالی تو دستشون میندازن آخه اگه قراره کسی یه گلی نشه بهترین معلم های دنیا رو هم جمع کنن براش حضوری درس بده باز گلی نمیشه

      • ناشناس ارسالی در

        بچه های مردم واکسن زدید مردم واکسن زدن تو موج ششم همین واکسن زده ها هستش که میمیرن الان برید هر کی بستری شده واکسن زده است واکسن زده ها ناقل هستن با بازگشایی موج مرگ راه می افته

      • ناشناس ارسالی در

        جایی نیست اعتراض کنیم باز بشه خطر بیشتره والا ماها که رعایت کردیم چی کنیم ۲ ساله جایی نرفتیم

      • ناشناس ارسالی در

        بمیر به درک

      • ناشناس ارسالی در

        گلم شما وضعت خوبه مسافرت میری چرا با بقیه ربطش میدی
        آنقدر ما خودمون گرفتاری داریم که اصلا نه پولشو داریم نه وقتشو داریم

      • poriazx ارسالی در

        من ۲ ماه از خونه بیرون نیومدم و درسام خوب بوده مگه مریضین؟ حضوری؟

      • هادی ارسالی در

        خب نفهم اگه همه رعایت کنن درست میشه الان تو کشور های اروپا همه مدارس بازه چون دونوبت واکسنشون رو زدن اینجا هم شما یه مشت آدم مثل شما دارن میگن واکسن نزنین ۱۰ سال بعد زامبی میشیم بیاین پایین بابا اگه میخواستن بکشن یا زامبی کنن تو آمپول های سرما خوردگی میزدن.

      • بیران ارسالی در

        در یکی از مناطق لرستان از روز اول مهر مدارس باز گشایی شده پدر حال فعالیت کامل هستند ولی متاسفانه یکی از همکاران به کرونا مبتلاشدن که باعث ناراحتی در بین همکاران شده در اینجا جمعیت کلاس ها هم خیلی زیاد نیست که این مشکل پیش آمده ولی انصافا اون مواد و وسایل بهداشتی وحتی خیلی از مدارس از لحاظ فیزیکی در لرستان جوابگوی باز گشایی نیستندواز طرفی هم خانواده ها توان خرید بسته اینترنتی راندارند وبه نظر بنده با این وضعیت هردوسر باخت است

      • ناشناس ارسالی در

        عزیزم کسی که درس خون باشه آنلاین هم میتونه درس بخونه
        چرا الکی وقتی چیزی نمیدونین اظهار نظر میکنید؟
        اگه به تقلب کردن و این چیزا باشه که ما معدل ۱۹ هم پارسال نداشتیم تو کل کلاس ۳۲ نفره
        هر درسی رو برای این که همه تک میگرفتن ۳ بار امتحان گرفتن،اونم رشته ی انسانی که همش حفظی هستش
        این یعنی کسی که نخواد بخونه آنلاین نمیخونه
        من خودم نشستم خوندم خیلیم بهتر از تدریس معلما یاد گرفتم درسارو،معلما صرفا از روی کتاب بلدن بخونن که خوب اونو خودمم بلدم

      • ناشناس ارسالی در

        شما را بخدا به فکر کلاس اولیها باشید چیزی از برنامه شاد یاد نمیگیرند

      • ناشناس ارسالی در

        مدارس رو باز کنین خسته شدیم دیگه

      • Bad girl ارسالی در

        فک کنم آنلاین بهتره مگه اینکه همه واکسن بزنن

      • samer ارسالی در

        باید حضوری بشه
        این نحوه تدریس ب مایی که سال دیگه کنکور داریم هیچ کمکی نمیکنه باعث افتمون شده
        اینا ک تو کنکور و امتحانای پایانی شرایط غیر حضوری بودن تدریس و در نظر نمیگیرن

      • Mr.nothing ارسالی در

        ی پیام دارم برای وزارت محترم آموزش و پرورش

      • ناشناس ارسالی در

        من ن خیابونو خرید بازار رفتم ن مهمونی و ن مسافرت،حتی خونه پدرم هم دیر بدیر در شرایطرخاص رفتم!
        اونوقت بخوایم بچه ها رو بفرستیم تو دل این مریضی بی رحم!!
        آخه ما چ مامانهایی باید باشیم ک بخاطر راحتی خودمون اینو بخوایم!

      • راز ارسالی در

        اگر حضوری بشه من فرزندمو از مدرسه میگیرم. جونش واسم مهمتره از یک سال عقب موندن. بچه ها رعایت نمیکنن. جون بچه ها رو بخاطر حسادت به حقوق معلمان به خطر نندازیم

      • ناشناس ارسالی در

        منم ی پیام دارم برا شما
        ناهار چی میخوری؟

      • ناشناس ارسالی در

        منظورتون چه راحتی هستش؟؟؟😂😂😂😂

    • بهروز ارسالی در

      با سلام

      بنده دبیر هستم و از اول مهر در یکی از شهرستانهای استان لرستان در دبیرستان با 130 دانش اموز به‌صورت کاملا حضوری هستیم و خبری از مسایل بهداشتی و پروتکل ها نیست.

      • ایرانی ارسالی در

        دمتون کرم آقا بهروز

      • ناشناس ارسالی در

        خوب از هر کی رعایت نکرد نمره کم کنید مجازی به معلما خوش میگذره خب

      • یه نفر ارسالی در

        مدارس رو باز کنین ما دیگه خسته شدیم

      • نیهان ارسالی در

        خب تموم شد موثر بود تو که دخترم دخی میکنی اونایی که نمیتونن چی وقتی همش تو خونه ای بعدشم مدرسه خیلی بهتر از آنلاینه حضوری باشه بهتر پس اونایی که انتخاب رشته یا کنکور دارن و دوسه تا بچه چی به پای شما بمونن اگه رعایت بشه هیچی نمیشه برای لحن حرف زدن هم عذر میخوام منظوری ندارم

      • نقی ارسالی در

        خو لری هیچی نیفهمی😂😂

    • ناشناس ارسالی در

      با سلام
      ای کاش آقای معاون در مورد میزان تایید واکسن مورد استفاده برای کودکانمان اطلاعات کافی ارائه میدادند. البته این کار وظیفه وزارت بهداشت است که متاسفانه برای جامعه علمی هنوز اطلاعات متقنی ارائه نشده است و یا حداقل میزان واکسیناسیون جامعه حداقل به بالای 70 درصد ( البته هر دو دوز واکسن نه فقط دوز اول)میرسید که خطر ابتلا به بیماری کاهش می یافت . راستی اقای معاون بچه مدرسه ای دارند؟!!!

      • ناشناس ارسالی در

        جامعه در آینده پره تنبله

      • . ارسالی در

        حالا شما چرا سوختی؟؟؟

      • ناشناس ارسالی در

        لطفا مدارس باز کنید مجازی چیه الکیه

    • احمد ارسالی در

      با باز شدن مدارس شاهد سونامی مرگ بچه اای بی گناه باشیم😔😔😔😔

      • ناشناس ارسالی در

        عه تنبلا همون بهتر که بمیرن

      • ناشناس ارسالی در

        آخه این بچه ها چه گناهی دارن


      • باران ارسالی در

        چرا اینطوری میگی آخه 😐
        خدا نکنه که بچه ها بمیرن
        انگاری تو خیلی دلت میخواد بمیری
        واقعاً ی آدمِ کم عقلی هستی
        خیلی.......

    • حجت ارسالی در

      خداراشکر انشالله به امید بازگشایی حضوری مدارس به یاری خدا

      • Zahra ارسالی در

        وای خدا کنه هرچه زودتر مدارس بازبشه، دیگه خسته شدم بخدا

      • Zahra ارسالی در

        مدارس باید باز بشه

      • امین ارسالی در

        خداوکیلی خجالت نمی کشید من بخاطر عفونت های داخلی و مشکلات ستون فقرات بخاطر غیر استاندارد بودن میز های مدارس ۵ ساله درگیر هستم و ۲ سال بخاطر کرونا هیچ دکتر خوبی پیدا نکردم همشون رفتن خارج همش بخاطر اینه که مسئول لایق نداشتیم چرا ما توی ایران دکتر خوبی نداریم

      • نوب سگ ارسالی در

        آقا بیاین پایین سرمون درد گرفت مگه همینجوریه
        بچه مردمارو به کشتن بدین

      • ناشناس ارسالی در

        عاجزانه تقاضا میکنم مدارس رو باز کنید .معلم ها بیچاره شدن با وسایل شخصی خودشون از لب تاب و گوشی و. برای آموزش استفاده میکنن همه اش هم متهم هستند به اینکه تو منزل نشستن .

    • مهدی ارسالی در

      سلام ببخشید من یکم روکم
      اخه تو این وضیعتی که روزی 200 نفر دارن میمیرن اخه مگه واجبه که حضوری بشه توروخدا یه کاری کنید

      • ..... ارسالی در

        ببند دهنتو

      • ناشناس ارسالی در

        والا به خدا

      • زهراازتبریز ارسالی در

        با سلام من یکی نمیزارم پسرم بره مدرسه چون دست جونش نموندم پس نمی بینی که این همه مردم میمیرند هر روز ۲۰۰ نفر حالا نوبت بچه هامون شده که به کشتن بدید،حق بااین آقاست

      • .. ارسالی در

        والا،آخه من موندم یه مدرسه دولتی با ۵۰۰ تا دانش آموز و کلاسای کوچیک چطوری میتونه پروتکل رعایت کنه؟؟

      • امیرعلی ارسالی در

        خدایی راست میگه

    • Ms ارسالی در

      سلام گشایش مدرسه باعث بیماری و مرگ بسیاری از دانش اموزان و معلمان و اولیا میشه اخه بچه ابتدایی چطور می تونه از خودش مراقبت کنه که کرونا نگیره و یا یک معلم با ۳۰ بچه در مقطع ابتدایی چطور از انها مراقبت کنه که کرونا نگیره باز گشایی مدارس اصلا صلاح نیست

      • ناشناس ارسالی در

        آره عروسی و شمال و مشهد باعث کرونا نمیشه فقط مدارس باعث کرونا میشههههههههههه

      • ناشناس ارسالی در

        وقتی تو خونه بش یاد ندن تو مدرسه رعایت نمیکنه

      • ناشناس ارسالی در

        مدارس باید حضوری بشه اونایی که نمی‌خوان نیان

      • ناشناس ارسالی در

        مدرسه رو باز نکنید

      • ناشناس ارسالی در

        اصلا مدارس نباید باز گشایی شود چونکه اصلا نمیشه حساب کرد الان خیلی ها واکسن زدن ولی باز هم کرونا گرفتن تاریشه کن شدن کرونا باید صبر کنند بچهوای اگر درس خون باشه همین جوری هم می خونه

      • ناشناس ارسالی در

        حالا کی گفته ما عروسی و شمال رفتیم
        یه سریا رفتن ربطش میدن به همه،عجب
        فکر کنم شما خیلی وضعت خوبه
        ما که انقدر کار داریم که عروسی بقیه م برامون مهم نیس

      • ناشناس ارسالی در

        انشالله باز بشه

      • ناشناس ارسالی در

        ما که مدرسه مان باز با رعایت پروتکل بهداشتی

    • پرهام ارسالی در

      مدرسه فقط مجازی
      حضوری نمیریم مگه مجبورم خودمو بخاطر مدرسه به کشتن بدم
      مجازی هم یاد میگیریم

      • ینفر ارسالی در

        افرین بهت که رعایت میکنی اونوقت شمال و عروسی و مهمونی اشکال نداره

      • هستی ارسالی در

        بله درسته اگه شمال یا پارک می‌رفتیم میدونستم که با کی میریم نه این مدرسه بریم ندونیم کی کرونا داره یا نه آدم از بچه مردم چی میخواد بدونه مدرسه حضوری اصلأ بدرد نمیخوره

      • ناشناس ارسالی در

        وقتی حضوری بشه مجبورید بیاید واقعا تو میفهمی از درس

      • Melisa ارسالی در

        عزیز شما خیالتون راحته
        یک بچه این ، Wi_fi در اختیارتون
        ما هر روز نتمون قطع میشه برقم ک همش میره نمیتونیم به درسامون برسیم نمیتونیم امتحانامونو بدیم
        به علاوه چهار دانش اموز تو یک گوشی ساعتای کلاسامونو معلما درست نمیکنن یکی مینویسه یکی جا میمونه
        بعضیا درسو متوجه نمیشن با مجازی هیچی یاد نمیگیرن
        شما اگه متوجه هم نشین فوقش میرین کلاس خصوصی یا معلم میگیرین خیالتون راحته غیر از اینه؟ بنده خرداد بخاطر قعطیه نت از دوتا امتحانم جا موندم مجبور شدم امتحانمو شهریور بدم
        خلاصه خیلی سخت مونه
        شما وضعتون خوبه یکم به فکر ما هم باشید

      • سعید ارسالی در

        سلام بنظرم حضوری خیلی بهتره! ببخشیدا ولی دانش اموز دبیرستان چجوری مباحث رو یاد بگیره؟ ابتدایی شاید پدر و مادر بتونن ولی دبیرستان فک نکنم والدین بتونن! شاید بگید دبیرستان نیاز به والدین نداره.!. ولی وقتی دانش اموز یاد نگیره، باید حضوری شه

      • ناشناس ارسالی در

        مدرسه کیلو چنده برین به شمال و عشق و حالتون برسین تنبلا

      • ناشناس ارسالی در

        مهمانی های دورهمی عروسی رفتن مراسم ختم میریم حالا مدرسه که واجبه میگین نه اگه راست ماینجورجاهانرین

      • ناشناس ارسالی در

        آره تو که کل نمرات تحصلیت بیست نمیشه باید راضی باشی به غیر حضوری

      • ناشناس ارسالی در

        خو ترک تحصیل کن سال اینده برو یاد بگیر

      • فاطمه ارسالی در

        مجازی چیزی یاد نمیگیری دوست عزیز، فقط از این میترسی که مدارس باز بشه و برید امتحان بدین و دیگه امتحان های از روی کتاب نوشتن و حضور های الکی زدن نداشته باشی، به فکر خودت نیستی بفکر اون بچه ای باش که کلاس اوله و حتی بلد نیست الفبا رو بنویسه

      • zahra ارسالی در

        من هم موافقم ولی من که متوسطه دوم هستم ،درس خواندن توی شرایط حضوری واقعا برام سخته بنظرمن فقط باید متوسطه دوم رو حضوری کنند. بچه ها ابتدائی نمی‌توانند از خودشون مواظبت کنند ، و این باعث میشه شیوع کرونا دوباره اوج بگیره

      • ستایش ارسالی در

        مسافرتا مهمونیا عروسی ها وقتی میرین چیزیتون نمیشه بعد یه 5 ساعت بریم مدرسه میمیریم ؟ مگر قدیما بیماری جدید میومد تعطیل میکردن مدارسو خب رعایت میکردن میرفتن بعدشم اگر قراره درس بخوانیم برا چی به روشی درس بخوانیم که باعث ضعیف شدن چشمامون بشه باعث تنبل شدنمون زده شدنمون از درس عقب موندن مون و.. میشه من تا دبستان هیچ مشکل بینایی نداشتن از موقعی که درس ها آنلاین شد چشمام رفت رو شماره 3

      • داوود ارسالی در

        آره مدرسه بری کرونا میگری ولی شمال بری نمیگیری 😏

    • Zahra ارسالی در

      سلام لطفا هرچه زود تر حضوری برگزار کنید من دوم متوسطه هستم و شرایط غیر حضوری درس خواندن واقعا برایم سخت هست

      • ناشناس ارسالی در

        واقعا منم همینطور رشته تجربی و واقعا هیچی نمی فهمم و ما کنکور داریم و چطوری میخوایم کنکور بدیم

      • ننن ارسالی در

        هشتم خیلی سختع مگ ن

      • ناشناس ارسالی در

        دقیقا لطفا حد اقل دوم متوسطه را باز کنید.

      • ناشناس ارسالی در

        آقای وزیر خواهش میکنم مدارس رو باز نکنید
        ما بچه هامونو از سر راه نیاوردیم که هرچی شما بگید ماهم بگیم چشم من به عنوان یک مادر اجازه نمیدم بچم بره مدرسه حتی اگه بی سواد بمونه فوقش سال دیگه میره شما خودتون معلم خسوسی میارید خونه برای بچه هاتون ما باید برن توی این مدارس کثیف و بی امکانات

      • ناشناس ارسالی در

        دقیقا

      • ناشناس ارسالی در

        چقد تو آگاهیت پایینه و واقعاً نفهمی که میگی مدارس باز کنید منم متوسطه دوم خیلی قشنگ تو اسکای روم‌درس تدریس میشه بعدشم می‌خونیم به همین راحتی بهونه نیار الکی عجب آدم نفهمی هستی واقعاً

      • آرام ارسالی در

        سلام منم دوم متوسطه هستم ، خیلی درس خوندن از طریق مجازی سخته ، خواهشا زودتر حضوری بشه

      • پناه ارسالی در

        ببخشید شما ک یه مادر هستید وبرای فرزندتون نگرانید بیسوادی خودش یه نوع فقره الان شما خودتون *خصوصی* غلط املایی داشتی وای به حال بچه ات

      • ... ارسالی در

        تو برو خرخون ما جونمون رو بیشتر از درس دوست دارم من هیچ وقت حضوری نمیرم در صورتی که هیچ کس دوز 3 رو نزده

    • ابوالفضل ارسالی در

      اقای‌وزیر‌خواهشا‌مدارس‌رو‌
      باز‌نکنید‌چه‌اصراری‌هست‌به‌آموزش
      حضوری‌‌‌با‌‌روزی‌نزدیک‌به‌۱۴۰۰۰‌نفر
      مورد‌جدید‌کرونایی‌و‌بالای‌۲۰۰‌فوتی
      ‌خواهشا‌تا‌شرایط‌شهرها‌سفید‌‌و‌آبی
      نشده‌مدارسو‌باز‌نکنید
      وقتی‌موج‌جدید‌تو‌راهه‌بازکردن
      مدارس‌چه‌صیغه‌ای‌هست
      منطقی‌فکر‌کنید‌احساسی‌فکر‌نکنید
      اگر‌بچه‌دارید‌میفهمید‌ماخانواده‌ها
      چه‌میکشیم‌
      ‌‌

      • ناشناس ارسالی در

        اونایی که میگید مدارس باز نشه بخاطر تقلب همچین حرفی می زنید
        و اینکه بیرون رفتن شمال رفتن مهمونی میرید نمیمیرد با باز شدن مدارس می میرید خاک توسرتون

      • ساره ارسالی در

        شما همه جا میرین کرونا نمی گیرین ولی مدرسه برین کرونا میگیرن

      • ناشناس ارسالی در

        وقتی که عقل نباشد جان در عذاب است اگر وزیر فکر میکرد که این وضع مدارس نبود
        مدرسه ای که سرویس بهداشتی ندارد چطور میخواهد حضوری بشه

      • ناشناس ارسالی در

        تنبل

      • ناشناس ارسالی در

        عزیز مگ شما دانش آموزی میدونی چقد سخته امروز انلایننننننن
        واقعا نظر ندین اگه دانش آموز قشنگ معلومه از نوع تنبلش هستین که دوس داری باز نشههههه

      • ناشناس ارسالی در

        عزیزم با مهمونی رفتن و مسافرت که مشکلی ندارین فقط با بازگشایی مدارس مشکل دارین نه!؟

      • ناشناس ارسالی در

        سلام مدارس مجازی هیچیش خوب نیس شادم ک نگم واستون هنگ میکنه و رایگان نیس💔🖕🏻 مدارس حضوری شه یه چیزی بره تو کلمون🖕🏻🖕🏻🙄💔

      • کنکوری ارسالی در

        *من یک کنکوری تجربی هستم و نگران اینده خویش*
        دوست عزیزی ک میای نظر میدی مجازی خوبه خوبه
        پس ما چیکار کنیم ی عمر درس خوندیم ۱۲سال از عمرمونو پای این مدرسه اون مدرسه گذاشتیم بعد ی عده بیان بگن ما تدریس مجازی میخایم، همین شما خودتون نمیخاد بچتو بفرستی مدرسه این جامعه اوستا بناهم لازم داره دوست عزیز

      • ناشناس ارسالی در

        عزیزم شما پولداری مسافرت و مهمونی و عروسی میری چرا بقیه رو مثال میزنی

      • رضا ارسالی در

        من کلاس یازدهم تجربی هستم و سال دیگه کنکور دارم و با این شیوه مجازی چیزی از درس ها نفهمیدم
        لطفا فکر ما هم باشید چون من اگه برم کلاس بمیرم بهتر از اینه ک بعد از ده دوازده سال درس خوندن برا این دو سال به هدفم نرسم

      • ناشناس ارسالی در

        رضا جان شما تو خونه م میتونی درس بخونی،الکی بهونه نیار

      • ناشناس ارسالی در

        هدفو ول کن صفارو بچسب😂😂😂😂

    • ناشناس ارسالی در

      سلام ب یا ری خدا مدارس را باز کنید هر چه زودتر بهتر

      • ناشناس ارسالی در

        متاسفم براتون که جان بچه ها براتون مهم نیست

      • بوروتو ارسالی در

        خیلی احمقی خوب تو می‌خوایی بمیری راه بازه جاده دراز در ضمن راه هایی زیادی هست برای خودکشی

      • ناشناس ارسالی در

        مدارس باید باز شود مرگ بهتر از بیسوادی هست

      • نهال ارسالی در

        آها بعد دورهمی و شمال پارک اینا اشکال نداره بچهادارن تو خونه مريض میشن

      • ناشناس ارسالی در

        بالااخره یه آدم چیز فهم پیدا شد هر کی گفته مجازی یعنی تنبله تا تو گوشی بجا درس بازی کنین تنبلا

      • ناشناس ارسالی در

        چقد ادم می‌تونه نفهم باشه و بدون فکر حرف بزنه متاسفم برای چنین آدمهای نادان

      • ناشناس ارسالی در

        اره بازگشايي نشه مدرسه

      • ناشناس ارسالی در

        شماها ک همجا میرید مسافرت هرجا فروشگاه ،هرجایی ک فکرشوبکنید ب مدرسه رسید شد بلای جون همه پس کلی فکر کنید مدرسه نرید مسافرت نرید بیرونم فقط کار ضروری ب نظرهای همه هم احترام میذارم

    • دبیر ارسالی در

      هر موقع تونستین شرایط بهداشتی رو در مدارس فراهم کنین ، بعد از آموزش حضوری صحبت کنین
      . در مدارس خبری از پروتکل های بهداشتی نیست

    • مادر کیانا ارسالی در

      از این طرف فرمایش میکنید که پیک ششم از آبان ماه میاد از اون طرف هم تاکید بر بازگشایی مدارس دارید
      تکلیف خودتون هم روشن نیست چه برسه به ما

    • ناشناس ارسالی در

      معاون بتمرگ سر جات بی عقل آدم عاقل مگه می زاره بچه بیاد مدرسه .

    • بی نام ارسالی در

      ن باز نکنید لطفا ۳۶ تا دانش آموز تو ی کلاس رعایت کجا بود

    • علیشون ارسالی در

      هفتاد درصد کسایی که کامنت گذاشتن مدارس غیرحضوری باشه دردشون کرونا و بهداشت نیست،به مجازی بودن درسا و درس نخوندن عادت کردن

      • ناشناس ارسالی در

        چه باز شدن مدرسه ای هاااا!!!!!!!!! کدوم رعایت تو کدوم مدارس بهداشت رعایت میشه؟ سنگ توالت از داخل کلاس تمیز تره

    • ناشناس ارسالی در

      سلام من هم بابازشدن مدرسه خیلی موافقم

    • ناشناس ارسالی در

      خواهش می کنم هرچه زودتر زودتر مدارس باز کنید بعضی ها از تنبلی میگن باز نکنید از خداشونه باز نشه

    • ناشناس ارسالی در

      مدارس باز کنید باز کنید سریعا

    • الاام ارسالی در

      اینا عقل تو کله اشون هست اصلا به زودی هوا سرد میشه هزار مریضی دیگه میاد بچه ابتدایی میتونه رعایت کنه

    • ناشناس ارسالی در

      خود وزیر بچه داره که دستور حضوری میده

    • بهناز ارسالی در

      باسلام
      والا اگه کسی مهمونی یا عروسی و ... میره آره واقعاً همه جوره حواسش به خودش و بچش هست و ما که همش تو خونه هستیم رنگ بیرون رو نمی بینیم و پروتکل رو هم رعایت میکنیم بچم مریض شده پس رو چه حساب کتابی و با چه تضمینی هی اِسرار پشت اِسرار باید مدارس حضوری باشه و یا معلم چطور میتونه نظارت داشته باشه رو ۱۵ دانش آموز کلاسش؟ ای بابا من عمرن بچمو بفرستم به مدرسه

    • ناشناص ارسالی در

      لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً مدارس رو باز کنید🌹

    • ناشناس ارسالی در

      بازگشایی مدارس تو این وضعیت عقلانی نیست اینو یه دیوانه هم میدونه

    • محمد علی ارسالی در

      سلام به نظر من هر چه زودترمدرسه ها را باز کنید خسته شدیم از درس خوندن غیر حضوری که هیچی نفهمیدیم

    • ناشناس ارسالی در

      من دبیر ریاضی هستم با تدریس غیر حضوری خیلی هم موفق هستم با حضوری شدن صد درصد مخالفم مگه مجبوریم بچه ها را به کشتن دهیم من خودم کرونا گرفتم میدانم چقدروحشتناکه و واقعا از مر گ به سختی دور شدم

    • صدیق ارسالی در

      درسته انلاینی خیلی سخت است مخصوصا واسه کسانی مثل من که دانش آموز کلاس اول دارند اما سلامت دخترم در اولویت است و هنوز هم کرونا از بین نرفته و اگر مدارس باز شوند تبعات ناهمواری با توجه به این شرایط خواهد داشت .

    • ناشناس ارسالی در

      لطفا تا شرایط یکم میادبهتر بشه خودتون دوباره با تصمیم گیری عجله دوباره بدترش نکنید لطفا باز هم صبر کنید تا کرونا کم رنگ تر بشه

    • ناشناس ارسالی در

      ما بچه هامون را تا شرایط بهتر نشه به مدرسه نمیفرستیم الان قراره بچه هامون را به کشتن بدید تو این هوای سرد دوباره همه بچه هارا کنار هم تو این کلاسهای کوچک بشونید

    • ناشناس ارسالی در

      سلام لطفا مدارس رو حضوری نکنید، خواهش میکنم معلم من الان کرونا گرفته یه سرفه هایی میکنه بعد چجوری با چه امنیتی بریم مدرسه تو فضای بسته و تو سرویس همه بچه ها نزدیک هم هستن لطفا باز نکنید، بخدا میشه با اموزش انلاین هم میشه درس خوند اگر خود بچه ها بخوان درس بخونن میشه

    • آرزو ارسالی در

      سلام راست میگن هنوز به اون اوج راحتی کرونا نرسیدیم من یه دختر دارم خدای نکرده بره مدرسه کرونا بگیره وخدا اون روز رو نیاره نباشه دیگه دنیا به درد من نمیخوره لطفا باز نگنید مدرسه رو فعلا

      • ناشناس ارسالی در

        میدونستی ضرر امواج وای فای وگوشی برای بچه هاصد برابر بیشتر از کروناست

      • ناشناس ارسالی در

        ضرر اون گوشی بیشتره یا کرونا که بچه ها برن زیر خاک

      • ناشناس ارسالی در

        آخه چقدر یه آدم میتونه احمق باشه
        شما چه بچت مدرسه بره چه نره آخرش که امواج وای فای همیشه هست،یعنی شما بچت مدرسه نره کلا وای فای رو میندازی دور
        چه همسایه بغلی چه خونه خودت

    • ناشناس ارسالی در

      این بچه های ابتدایی که بهداشت حالیشون نیس آدم چه جوری بذاره برن مدرسه

    • هانا ارسالی در

      به هیچ عنوان مدارس نباید حضوری باشه .دختر من آنلاین درس میخونه وخیلی هم درسش خوبه .معلمشونم خیلی خوب تدریس میکنه وکاملا مطالب رو یاد گرفته

      • مهسا ارسالی در

        اصلا درست نیست مدارس باید حضوری باشه

      • مهسا ارسالی در

        مدارس رو باز کنید اون هایی که تعیین رشته و کنکور دارن چی ما مدرسه می رفتیم حداقل هفت ساعت درس می خوندیم الان نزدیک ده دوازده ساعت درس میخونیم چشم هامون ضعیف شد

    • ناشناس ارسالی در

      به امید این واکسنها مدرسه را باز نکنید که هیچ اثری نداره جان بچه ها ومعلم واولیا را خواهشا به خطر نندازیند

    • ناشناس ارسالی در

      امکان نداره بفرستیم ۹ نفر جل چشمم داذن جون میدن با دو دوز واکسن احمقهای بیرسواد ریه ها درگیر همه اعضای خانواده همسرم هستن نه مسافرت رفتن نه مهمونی نه کربلا دارن به رور نفس میکشن ریدم تو مدرسه

      • موسی ارسالی در

        دقیقا همینطوره ما هم عملا درگیر همین قضیه احمقانه شان هستیم

    • لیلا ارسالی در

      من دوتا پایه ابتدایی دارم هر دو با آموزش مجازی اوکی هستن و خداروشکر خیالم راحت بچه م جلو چشمم تو خونه س و تا پایان کرونا با مجازی مشکلی ندارم

    • ناشناس ارسالی در

      واقعاخودشن بچه حتما ندارن بخاطر همین دوست دارن بچه های مردم پرپربشن الان که دوباره کرونا پرشده ازاون طرف قارچ سیاه هم پرشده چرا دولت اسم ای مریضی نمیاره ما بچه هامون از کوچه نیواردیم معلم حقوقش میگره وضیعفشه

    • ما گروهی از والدین ارسالی در

      شما که می گوید مدرسه حضوری شودایا کرونا را از بین رفته اول اطمینان دهید به اولیا بعد مدرسه را باز کنید ما فرزندانمان را دوست داریم

    • یک مادر ارسالی در

      خدا کن باز نشه مگه بچه هامون زیادی هستن من سختی غیر حضوری میپذیرم وقتی پا جون بچه ام وسط باشه

    • ناشناس ارسالی در

      سلام تورو خدا مدارس رو باز نکنید
      با این حال که واقعا درس خواندن
      به صورت مجازی سخته برای دانش آموزان و معلمین عزی و مهربان زحمت کش
      کلاس بچه من ۳۷ نفر هست
      من هم دوست دارم مدارس باز شود
      ولی در شرایط خیلی خوب بدون استرس و نگرانی
      اون موقع که ی سرماخوردگی یا آنفولانزار بود وقتی یکی می آمد مدرسه همه به ترتیب می گرفتن
      تجدید منظر کنی

    • .... ارسالی در

      بخدا ما بچه هارو از سر راه نیاوردیم که مدرسه بفرستیم تو این شرایط.... بار علمی که بهشون اضافه نمیکنید حداقل جونشونو ازمون نگیرید

    • ناشناس ارسالی در

      سلام بچه کلاس اول دارم ولی تا حالا کتاب نداره برای این بچه چه باز شه چه نشه چه فرقی می کنه خیلی ناراحتم اخه دلخوشی بچه همینه که نداره؟؟؟؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      شما خق ندارید با جون بچه هامون بازی کنید نصف بیشتر خانوادم از دست دادم و اصلا تحمل اینکه بچم طوریش بشه ندارم حق ندارین با جون بچم م ن بازی کنید برای من سلامتی و جون بچم مهمه وسلام اجازه نمیدم مدرسه بره

      • تهمینه بیابانی ارسالی در

        حقیقتا من خودم یک دختر کلاس دومی دارم و یک نوزاد یک ماهه جون هردوتاشون برام مهم به هیچ عنوان هم اجازه نمیدم حضوری بده مدرسه تا الان هم مسافرت ، عروسی و... نرفتم

    • ناشناس ارسالی در

      سلام اگر امکانات بهداشتی به مدارس بدهند وهمه شیوه نامه ها ی بهداشتی هم رعایت شود در مناطقی که هوا سرد نباشد کلاس ها در حیاط مدرسه به راحتی می توانند بازگشایی شوند

    • ناشناس ارسالی در

      فقط مجازی ما نمی تونیم بچه هایمان را حضوری بفرستیم مدرسه

    • محمد ارسالی در

      کروناتوتعطیلات که میریدشمال نیست عروسی هامهمونی هانیست حالاکه میخادمدارس بازبشه کروناهست.اقای وزیرمدارس روهرچه زودتربازکنیدخسته شدیم.

      • ناشناس ارسالی در

        خستگی سرتونو بخوره سما یه مشت ادمای تتنبل بی خاثیت هستین که میخواید تا لنگ ظهر راحت بخوابیدو هیچ تلاشی نکنید مردشور خودتون و طرز فکرتونو ببره انگار تو این مدت کور بودین که چقدر ادم کشته شدن خیلیا هم رعایت کردن و گرفتن یکم از تنبلیاتون کم کنید و به بچه هاتون برسین

      • ناشناس ارسالی در

        اونایی که میگن باز بشه توی این دوسال یا شوهر پیدا نکردن یا دوست دختر که انقدر سنگ باز شدن به سینه میزنن عوضی اگر شما درس خون بودید با انلاین درس میخوندید بی خودی زر نزنید که باز بسه اره جاموندید از بی شوهری بی دوست دختری

    • ناشناس ارسالی در

      با سلام احترام به مدیر اموزش و پرورش اخه چی حضوری بچه‌ها ابتدای نه از خودشون مراقبت میکنن نه میشه واکسن بزنن بعدش هم هر کلاسی ۴۰تا دانش اموز داره با زمستون نمیشه پنجره با کرد وضعیت کرونا که خودتون میدونید

      • ناشناس ارسالی در

        سلام منم مخالف حضوری بودنم بچ ها هستم نمیتونن از خودشون مراقبت کنن کلاس ۴۲ نفره با مجازی بسیار سخته ولی جون بچه‌ها مهمتر من ۳تا دانش اموز بایک گوشی دارم خودشم کلاساشون تداخل داره نه شمال رفتم نه عروسی نه ختم باسختی دارم بچه هام بزرگ میکنم اول فکر اساسی بکنن بعد مدارس باز بشه حالا بچههای بزرگتر میتونن از خودشون مراقبت کنن ولی کوچکتر ا چه گناهی دارن من دوتا کلاس اولی دارم امسال

    • فاطمه ارسالی در

      والا همش دروغه کم کم کشش میدن تاداخر سال غیر حضوری اون موقع اول ابان بعد شد وسط ابان حالا اخر ابان

    • ناشناس ارسالی در

      سلام
      من ساکن اهواز هستم و رعایت بهداشت در مدارس منطقه ی فاز 2پاداد و بازسازی سرویس بهداشتی و تمیز کردن کلاسها مخصوصا در مدرسه ی آزادی اصلا انجام نشده و با مدیر مدرسه تماس گرفتم و پرسیدم که چطور اعلام میکنید که آبان ماه مدارس باز میشه در جواب میگه اجباری نیست باید به این مدیر چی بگم و من قطعا از اولیایی هستم که مخالف بازگشایی مدارس ابتدایی هستم .لطفاً رسیدگی کنید

    • ناشناس ارسالی در

      سلام
      امکانات فقط مخصوص مدارس غیر دولتی هست لطفاً وعده ی تو خالی به خانواده ها ندید پشت میز نشستید و خبر از هیچ ندارید بچه ها تنها دارایی ما خانواده ها هستند با جان بچه ها و روان خانواده ها بازی نکنید آموزش آنلاین رو کاملتر گسترش بدید

    • ناشناس ارسالی در

      به همه واکسن بزنن بعدا مدرسه ها را بازگشایی بکنن جان بچه های مردم برای مسئولان مهم نیست؟

    • معلم بی نشان ارسالی در

      قرار بود اول مهر حضوری بشه شد نیمه مهر حالا هم به سلامتی آخر آبان، کو تا آخر آبان....
      احتمالا باز شدن مدارس هم پروژه ای مثل رتبه ای هس درسته؟
      یعنی آخر آبان کرونا تمومه؟

    • ناشناس ارسالی در

      لطفا مدارس رو باز کنید همین کسایی که دارند اعتراض می کنند مدارس رو باز نکنید خودشون با مسافرت انتقال دهنده و باعث موج پنجم کرونا شدند من سال دیگه کنکور دارم من اینجوری چیزی یاد نمیگیرم

      • امیرعلی ارسالی در

        توهم معلوم نیست فازت چیه یبار میگی باز شه یبار میگی باز نشه

    • یک دانش آموز ارسالی در

      سلام خیلی خوشحالم که قراره مدارس باز بشه امیدوارم هرچه سریع تر باز بشه.

    • ناشناس ارسالی در

      مدارس رو حضوری کنید هیچی این جوری نمی فهمیم یک بار می گویید آموزش در شاد حالا هم می گویید در نتاکو نتاکو هزار تا مشکل داره صدا قطع و وصل میشه یا میکروفون فعال نمیشه یا احراز هویت نشده بعد هم که معلما مشکلات سایت را می اندازند تقصیر بچه ها میگیم میکروفون فعال نمیشه میگویند بهانه میارید آخه این چه نوع آموزشیه

    • یک مادر ارسالی در

      مگه جون بچه ها شوخی هست بچه رو تو پیک ششم بفرستیم مدرسه واقعا ؟؟؟؟من بچه ام تا دم در خونه هم نمی فرستم چون خودم کرونا گرفتم ومیدونم چه بیماری وحشتناکیه

      • Adiya ارسالی در

        ببین خانوم شما کرونا گرفتی خوب شدی اما بازم از کرونا و مردن میترسی منم کرونا گرفتم خوب شدم اما نه از کرونا میترسم نه از مردن بلاخره هر کی یه روزی باید بمیره دیگ از طُ هم کوچیکترم 17سالمه حاظرم دوباره بگیرم اما حضوری برم درس بخونم.تو یه زنی خو حق داری ما بچه هارو درک نکنی فقط میگی جون بچم مهم تر از درسه ببینم مگع بچه طُ آینده ندارع بچه ها باید واس آیندشون تلاش کنن ضمناً مردن زنده موندن دست خداس اون بالایی هر چی بخواد همون میشع

      • ناشناس ارسالی در

        Adia شما یا جوری صحبت میکنی انگار اونایی که حضوری خوندن جایی رو گرفتن

    • خواهشا مدرسه ها را باز کنید من دانش اموز در اموزش مجازی هیچی یاد نمیگیرم هم من خسته شد هم خانواده ام ارسالی در

      خواهشا مدرسه ها را باز کنید من دانش اموز در اموزش مجازی هیچی یاد نمیگیرم هم من خسته شد هم خانواده ام

    • مادر ارسالی در

      من هرگز بچه ام مدرسه نمی فرستم تو این اوضاع وحشتناک

      • مهدیه طرزی ارسالی در

        اره واقعا بچه ها تو خونه باشن خیالمون راحتر ه

    • ناشناس ارسالی در

      لطفا مدارس را حضوری کنید که از این مشکلات راحت بشیم با آموزش مجازی چیزی یاد نمی گیریم در آمدزش نتاکو وقتی به معلمان می گوییم صدای شما نمی آید می گویند خب برید از کلاس بیرون آخه پس چطوری درس یاد بگیریم

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا چه فکری می کنید که تواین شرایط خطرناک باجون بچه های مردم بازی می کنید بازگشایی مدارس تو شرایطی که روزی بالای ۲۰۰ نفر فوتی هست

    • ناشناس ارسالی در

      سلام شمایی که میگید مدارس رو باز کنید وقتی بچه ای مشکل ریه داره و نمیتونه ماسک مدام بزنه تکلیفش چیه فاجعه میشه و مرگ و میر به بچه ها هم میرسه ی کم فکر کنید بعد تصمیم بگیرید در ضمن بچه های زیر ۱۲ سالم واکسینه نشدن هنوز

    • هلیا ارسالی در

      اخه خیلی واجیه که حضوری بشه؟!!!!! چرا به فکر سلامتی دانش اموزا نیستین؟!؟چرا ما دانش اموزا براتون مهم نیستیم

    • ایرانی ارسالی در

      لطفا مدارس را باز کنید من کلاس هفتم و روم خیلی فشارهدشبا ۵ ساعت میخابم درسم خیلی خوب بود اما حالا دیگه برنامه ریزی نمیتونم بکنم من واکسن هم زدم .

    • یاور حسینی نژاد ارسالی در

      سلام اتفاقا تصمیم بر بازگشایی مدارس بهترین تصمیم میباشد معمولا معلم ها رای منفی میدن تا سر کلاس حاضر نشن متاسفانه عدم حضوری کلاس ها لطمه‌های فراوانی به روحیه بچه‌ها وارد کرده شماها که مخالف هستین و به فکر سلامتی جسم فرزندان هستید چقدر نگران سلامتی روان آنها می باشید مسافرت آزاد عروسی آزاد پارک ها آزاد فقط مدارس باید تعطیل باشه این طرز تفکر

      • ناشناس ارسالی در

        عزیزم شما خودتو مثال بزن، چرا ربطش میدن به همه؟
        مسافرت؟؟؟؟؟
        عروسی؟؟؟؟؟
        من کل سالو تو خونه بودم،شمردم جمعا ۱۰ روز در کل سال نشد که من بیرون رفته باشم

      • محمد ارسالی در

        اتفاقا کسانی طرفدار باز شدن مدارس هستند که به شمال وگردش رفتن

    • مادر ارسالی در

      من نمیزارم که بچه ها به مدرسه بیان مگه جون شون و از سر راه آوردیم
      ما هیچ جا نمیریم بخاطر کرونا هیچ جا
      من نمیزارم بچه هام بیان مدرسه
      الانم که موج ششم کرونا اومده
      فکر کنم شما خوشت میاد مرگ بچه ها رو ببینید نه
      اگر فقط یه نفر از بچه ها بمیرن شما میاید میگید ببخشید ما گفتیم مدرسه ها باز بشه ارع هان ؟؟؟
      واکسن زدند که زدند
      واکسن این نیست که کرونا نمیگیری
      حالا چون هر کی واکسن زده که نباید بیاد بره مدرسه
      اقای محترم الانم داره زمستون میاد و یک فاجعی وحشتناک به وجود میاد پس تا وقتی یکی از بچه ها جلوی چشمتون پر پر نشدن مدرسه ها رو باز نکنیددددددددددددددددددددددد
      بفهمییییییییییییییییییییییید
      درکککککک کنیددددددددددددددد

    • ناشناس ارسالی در

      یعنی چی تا میگن باز گشایی مدارس فورا میگین شمال و.. مسافرت که همیشه نیست ولی مدرسه هر روز هست علاوه بر کرونا آنفلوانزا هم هست امسال را بی خیال بشین تا سال بعد نمیخاد نگران روحیه بچه ها باشین شما میخاهین بگین کرونا را مهار کردیم چسبیدین به بچه های بی گناه

    • لیلاپرور ارسالی در

      بچه داریم ولی واقعان خسته شدیم ازدرس دادن توخونه ی بچه من بایدهرروزکتکش بزنم که اقابیاددرس بخونه

    • ساسی ارسالی در

      تو هفت آسمون یه ستاره ندارم ..
      رو زمین خدا یه دختر بهم داده که ترجیح میدم درس نخونه ...
      یه مدرسه با 500 تا دانش آموز امنیت سلامت بچه ی من و امثال منو کی تضمین میکنه

    • ناشناس ارسالی در

      من که نمیزارم بچه هام برن همین طوزی قبل کرونا مدرسه به اندازه کافی کثیف و غیر وبهداشتی بود حالا با این مریضی کی دلش میاد بچه هاشو بفزسته

    • ناشناس ارسالی در

      توراخدا باز نکنید فقط آنلاینی بچه هامون رو به کشتن ندید

    • افشاری ارسالی در

      بچه هامون رونمیدیم ببرن موش ازمایشگاهی کنند ازاونور واکسنهای بی اثر ازاونطرف مدرسه وشلوغی و بدون پروتکل های بهداشتی.
      لطفا تصمیماتی که میگیرید فکر عاقبتش باشیدمردم همه پدرومادر وخواهروبرادر ازدست دادن دیگه تحمل بیماری یامرگ فرزند روندارن توروخدا عاقلانه تصمیم بگیرید . اموزش داره انجام میشه حالا حضوری یاغیر حضوری

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا به کرونا شوخیتون شده شما میخواید کشورو به فنا بدید مدرسه ها اونقدر محیطش آلوده است که همه مریض میشن ما اجازه حضوری بچه هامونو نمیدیم یه بچه ازدست دادم دیگه بقیه رو نمیخوام ازدست بدم لطفا تصمیم گیری الکی نکنید منطقی فکرکنید کرونا لخته خون ایجاد میکنه سکته قلبی ومغزی میاره وبعضی ازمعلما ازموقعی که واکسن زدن سردرد شدید دارن فکر کردید با امپول جلوشو گرفتید نه سخت دراشتباهید فردا یکی پس ازدیگری با سکته میمیرن دیگه کم حضوری حضوری کنید بسه مجازی خیلی بهتر درس یاد میگیرن معلم سرکلاس هیچ گونه مبحث درسیو کامل توضیح نمیداد بچه ها میموندن چه کارکنن اما مجازی اون درس تو مغزشون میره بدون استرس کرونا شوخی با کرونا نکنید موج بعدیش که بیاد اونوقت بچه ها رو کشتید جوابگو باشید

    • ناشناس ارسالی در

      همه جاها باز شده و هیچ کسی هیچ گیری نمیده،همه آزادند.فقط گیر به مدارس میدن،کرونا توی مدارس هست فقط,!!!ولی توی تالار و عروسی و مسافرت و هیأت نیست؟؟؟

    • لاله ارسالی در

      چرا میخاین باز کنین؟

      • ناشناس ارسالی در

        چون درس بخونیم

    • امیرمهدی ارسالی در

      خیالتان راحت امسالم آنلاینیه

    • بازدیدکننده ارسالی در

      وقتی مدارس مجازی هستند و روزی ۲۰۰ نفر میمرند
      اونوقت وقتی مدارس حضوری بشه مرگ و میر به بالای ۵۰۰ نفر میرسه.
      توی مدرسه ما ۴۸۰ دانش آموز هست چطور ۴۸۰ دانش آموز کرونا نمیگرند؟

    • پارمیس ارسالی در

      باز کنید لطفاً دمتون گرم

    • ناشناس ارسالی در

      بازکنید چرا اول ابان بودش الان شد آخرای ابان حرفی که خودتون زدید،دانش اموزان اصلا اشتیاق ندارن ازبس گوشی دیدن

    • ناشناس ارسالی در

      خدا عمرتان بدهد مدرسه ها را باز کنید بچه های ما بیچاره شدند مجازی بدرد نمی خورد.خیلی ها می گویند باز نکنید ولی همین افراد ایا واقعا رعایت می کنند اگر رعایت پروتکل ها به طور جدی انجام میشد این اوضاع کرونا نبود .برای عروسی مهمانی سفر رفتن زرنگ هستید پای مدرسه که در میان می اید همه یاد کرونا می افتند.

    • مادر ارسالی در

      ببخشید بر اساس چه آماری میگید اکثر والدین و خانواده‌ها تمایل به بازگشایی مدارس دارند؟
      من که توی اکثر سایت ها که نظر خواهی می کنن مثل همین جا میبینم که اکثریت مخالف آموزش حضوری هستن
      سلامتی فرزندان از همه چیز مهم تر هست

    • ناشناس ارسالی در

      اگه دانش آموزان مدرسه برند بعد ببینید چه سونامی کرونایی تو کشور راه میوفده!

    • ناشناس ارسالی در

      چطور کل سال بچه تون رو شمال وخونه خاله وعمو عمه میبرید اما با مدرسه مخالفید چون میدونید بچه هاتون تنبل شدن باید تا لنگ ظهر بخوابن اینا کی میخوان مسئولیت پذیر شن آخه

    • امیر حسین ارسالی در

      به قول معروف چشم آب نمیخوره حضوری بشه

    • زهرا مودب ارسالی در

      سلام خواهشاً هر چه زودتر مدارس باز بشه والا دختر من دوم متوسطه هستش درس خواندن براش خیلی سخته ممنون

    • حاجی ارسالی در

      مدارسو بازکنیدتاهمه ترک تحصیل نکردهاند

    • ناشناس ارسالی در

      اگر مدرسه ها باز بشن فاجعه به بار میاد

    • ز،ع ارسالی در

      اخه مگه هر کس کرونا میگیره تب داره که اون دستگاه را میگیرن طرف آدما

    • ناشناس ارسالی در

      توروخدا مدرسه ها رو باز کنیدتورو خداتورو خدا

    • ناشناس ارسالی در

      تو رو خدا مدارس رو باز کنید بچا همه چاق شدن تنبل شدن به جا درس دارن با گوشی از صبح تا شب دارن بازی می کنن این نظراتیم که میبینید همه رو این دبستانیا نوشتن اینا که نمی فهم تو متوسطه ها درس چقد سخته با مجازی نمی فهمیم من حاضرم بمیرم چون در آینده یه مشت تنبل دارن جامعه رو میچرخونن که با تقلب اومدن بالا تمام

    • س ارسالی در

      من هرجا نظرهاروخوندم والدین مخالفن یکیشم خودم پس چجوری نوشته اکثر والدین موافق حضوری شدن مدرسه ان؟!

    • ناشناس ارسالی در

      خواهش میکنم مدرسه ها رو باز کنیدخواهش🙏🙏🙏🙏🙏

    • ناشناس ارسالی در

      خواهش میکنم مدرسه ها رو باز کنیدخواهش🙏🙏🙏🙏🙏

    • آرتمیس ارسالی در

      خب الان اینایی که میگن واکسنم ایمنی ایجاد نمیکنه، عزیزان چیکااار کنیم؟؟ تا آخر عمر بچپیم تو خونمون و جم نخوریم؟؟ تا آخر عمر با این وضعیت مزخرف مجازی درس بخونیم؟؟ بخاطر اینکه بچه دبستانی شما نمیتونه ماسک بزنه، ما آینده و شغل و عمرمونو بدیم بره؟؟ شما که با سوادی و بی سوادی بچت برات فرق نمیکنه، اصلا بچتو در حالت عادی هم مدرسه نفرست. چون اون بچه با پدر یا مادری مثل تو به هیچ جایی نمیرسه. شما که میگین براتون مهم نیست بچه چندسال عقب بیوفته، خب تو نفرست، بچتو تا ۳ سال دیگه نگه دار تو خونه تا ببین چی میشه. والا ما خسته شدیم. درسا که تا آخرش دو به علاوه دو نمیمونه. ما برای یادگیری درسامون نیاز به کلاس حضوری داریم. شما که مدرسه رفتن و نرفتن فرزندتون براتون فرق نمیکنه. نفرستین ولی لطفا جلوی باز شدن مدارس رو نگیرین

    • محمد مهدی ارسالی در

      سلام لطفا مدرسه ها رو زودتر باز کنین آموزش ها رو بصورت مداوم شب و روز انجام بدید تا زودتر تمام بشن و بعد بیایم خونه راحت درس بخونیم اینطوری همه راضی هستند

    • محمد ارسالی در

      سلام تو رو خدا مدارس رو باز کنید بچه ها با فصای مجازی بیشتر اسیب می بینند و اصلا توجهی به درس ندارند مننون

    • عسل ارسالی در

      سلام من دیگه خسته شدم تورو خدا مدارسو باز کنید بخدا به فکر ترک تحصیل افتادم دیگه نمیتونم باز کنید لطفا

    • M ارسالی در

      اصلا نظر ما که برای کسی مهم نیس زنده یا مرده بودنمون هم همینطور واسه امتحانات نهم هم چقدر ما گفتیم ولی بازم حضوری شد و تو مدرسه چند نفر کرونا گرفتن و بیمارستانی شدن واقعا تصمیماتتون رو بر چه پایه ای میگیرید

    • ناشناس ارسالی در

      سلام مدارس روهرچه سریعتر بازکنی ممنون میشیم توکل برخدا

    • ناشناس ارسالی در

      هرمی گفته باز بشه بیخود کرده مگه حون بچه ها مفته،،خودشون براخودشون میگن

    • بی نام ارسالی در

      پس چرا سفر شمال و عروسی و ختم واجبه ک میرید
      اما ما ک جامعه آینده بهمون بستس مدرسه حضوری واجب نیست؟

      • ناشناس ارسالی در

        کی گفته ما عروسی و ختم و شمال میریم؟؟؟
        خیلیا نرفتن،حالا شما چون دیدی دو نفر رفتن ربطش میدی به همه؟
        انقدرم جامعه جامعه نکن،هیچی به ما بسته نیس

    • آمنه باوی ارسالی در

      مدارس نباید باز بشن لطفا ی کاری کنید درسته یادگیری مهمه ولی سلامتی مهمتره

    • امیر ارسالی در

      تو این کرونا مدرسه باز بشه چیه تازه کرونا میخواد بهتر بشه شما باز می خواین بدترکنین

    • شهروند ارسالی در

      چه بازگشایی با چه استدلالی با چه اطمینان لازم بهداشتی مدارس شاید دو روز اول نظارت باشه بعدش دیگه کسی اهمیت نمیده جون بچه ها بازیچه نیست هرکسی دوست داشت بره مدرسه رو حق ندارن اجباری کنن

    • راهیل ارسالی در

      من نمی رم باوا واس خودتون شعر نگید.

    • Bahman ارسالی در

      فقط حضوری.
      اگه اینطوری جلو بره همه بی سواد میمونن بفهمین یکم
      احساسی نگاه نکنین .
      خدا پشتیبان همه هس
      اگه صلاح باشه یکی میمیره اگه نباشه نمیمیره.
      توی این آنلاینا ما ۲۵ نفریم معلم نمیتونه به همه ما برسه ولی اگه حضوری بریم ۲۵ نفر به ۲ کلاس تقسیم میشه.
      و مهم تر از اینا بچه ها زیر آبی میرن میگن میکروفن باز نمیشه یا تصویر باز نمیشه چون حضوری نیس دلیل همه ی این هاس

      بعد شما میگین آنلاین...........واقعا متاسفم.😒😔😞

      • ناشناس ارسالی در

        بی سواد میمونی؟
        حالا مگه کسایی که حضوری خوندن این درسا جایی به دردشون خورد؟؟؟

    • ... ارسالی در

      اصلا باز نکنید خانواده ها راضی نیستن کی گفته راضی هستن؟

    • ناشناس ارسالی در

      نه حضوری نکنید تورا به خدا کرونا رو یک کم جدی بگیرید والا من بچمو به کشتن نمیدم سران که به فکر نیستن

    • ساحل ارسالی در

      سلام ترو خدا مدارس را باز کنید من بچم کلاس اوله هیچی یاد نگرفته شما خودتون بچه هاتون رو میزارین خصوصی خیالتون راحته ما که نداریم بزاریم خصوصی باید چیکار کنیم خواهشا مدرسه رو باز کنید بخدا کلاس اولی ها تو گوشی چیزی یاد نمیگیرن فقط بیسواد میشن 🙏🙏🙏

    • محمد ارسالی در

      در این شرایط بازگشایی مدارس تصمیم عجولانه ای هست مدارس دولتی هر کلاسی ۴۰ نفر دانش آموز داره یه دانش آموز چطور چند ساعت ماسک روی صورتش باشه ما موافق بازگشایی مدارس نیستیم جون بچهمونو به خطر بندازیم

    • ناشناس ارسالی در

      یه طوری میگن رعایت بهداشت انگار اینجا کشور پیشرفته ی اروپاییه ، اول باید همه ی ایران واکسینه بشن ، بعد از مدتی اگر کرونا تعطیل شد ، اونوقت بیان راجب بازگشایی مدارس و دانشگاها تصمیم گیری بشه

    • ناشناس ارسالی در

      خوب بلدید عروسی وسفر برید بعد برای سوادآموزی حرف الکی می‌زنید خجالت بکشید

    • ناشناس ارسالی در

      لطف کنید باز نکنید چون من اصلا بچه هایم رانمی فرستم لطفا خودتان را علاف نکنید

    • ناشناس ارسالی در

      باسلام لطف کنید مدارس دوره دوم متوسطه را هرچه زودتر باز کنید به خصوص غیر انتفاعی که جمعیت کمی دارند چون بچه ها واقعا افسردگی گرفتند وبی سوادشدند

    • .... ارسالی در

      ببخشیدا مهمونی رفتن و رستوران و هر روز تو کوچه ها و اتوبوس‌های شلوغ رفتن کرونا نمیاره بعد با حضوری شدن مدارس سریع کرونا میگیریم!!
      پس تنبلی و کنار بزارید تا با امید خدا مدارس باز بشن🤲

    • ناشناس ارسالی در

      خودشون دستی دستی پیک جدید میارن. مدارس باز میکنن دوباره که پیک اومدن میبندن. خوب چه کاریه. چرا محدودیتهارو برمیدارید.

    • .. ارسالی در

      اگه میخواستین مدرسه هارو حضوری کنید باید از اول سال حضوری میکردید.

    • ناشناس ارسالی در

      ل

    • ناشناس ارسالی در

      مدارس رو باز کنید خسته شدیم از این مدل درس خوندن مگه کرونا فقط تو مدرسه هست همه جا میرید به جز مدرسه

    • چرک نویس ارسالی در

      والا تو سیستان که از روز ۲۷ شهریور مدرسه منصور باز شد و کلا حضوری داره درس میده حتی دارن کرونا میگیرن دانش اموزا ولی اموزش پرورش نظارت نداره

    • ناشناس ارسالی در

      اقای وزیر اول مهر که غیزچر حضوری بود به انجمن براما گذاشتن مارفتیم معلم تو انجمن هیچ ماسک نزده بود چطور بچهای پاره تن به این اقا بسپریم من به هیچ وجه تنها فرزندم با دست خودم به کشتن نمیدم در حالی که خودم باچشم خودم دیدم پدربزرگم باوجود واکسن دوهفته دربیمارستان افتاده بود بخاطر کرونا وهمه دکتر ازش قطع امید کرده بودن من جون بچم دست نظرات شما نمیدم

    • ناشناس ارسالی در

      بعضی والدین بخاطرتنبلی وراحت شدن کارخودشون یا زیاد فرزند دارند براون رفتن بچه به مدریه وکرونا گرفتنش مهم نیست من بچم به مدرسه نمیفرستم یک سال عقب بیفته یک سال دیرتر بره دانشگاه مگه چی میشه فقط باشه جلو چشم پرپر نشه کی مسولیت مراقبت فرزند ما برعهده میگره ایا تعهد میدن بچه در مدرسه کرونا نگیره

    • ناشناس ارسالی در

      بچه های خودتون با معلم خصوصی تو خونه درس میخونن اونوقت بچه های مارومیخواین بکشونیدمدرسه بکشید ترابخدا القرآن ابتدایی ها روباز نکنیدبخدا اینا تحمل ماسک و تحمل رعایت پروتکل ندارن خداوکیلی انصاف داشته باشید

    • مادر ارسالی در

      سلام اصلا نباید باز بشه من که پسرم رو نمیفرستم مسئولین فقط حرف میزنن متاسفانه عاقلانه تصمیم نمیگیرن

    • سید ارسالی در

      اخه شما ها چرا می خواین سر اموزش پرورش را کلاه بزارید شما ها همون بچه های هیتید که الان تو کلوپ و خیابون ها و پارکها دارید میگید میخندید بدون ماسک و ... تا اسم مدرسه میاد اقا کروناس فلانه بلانه . الان امریکا و انگلیس با اون اوباهتشون مدارس پارسال باز شد الان ایران خیلی هم دیر شده الان واکسن هم زده ایران دیگه هبچ بهانه ای قبول نیست . پنجره پنجره پنجرها باز شده مدرسها باید برید کلاس رفیقهای جدید اونهای که از ادمهای زورگو میترسن از ابان باید از دست افراد شرور کلاس بترسید خخخخخ ۳سال تعطیلی بسته . بوس بای

      • ناشناس ارسالی در

        ببین تویی که میگی از وضع و عوضاع مدارس ایران خبر داری ؟ مدرسه ها کوچیکه یه هفته یه بار اونم به زود تمیز کاری میشه دستشویی ها کثیف . هوتن سرده پیک جدید خودشون میگن داره میاد درضمن هیچ اعتمادی به واکسن نیست همسایه‌ی ما بعد واکسن زدن ۱ ماه بعد کرونا گرفت مرد حالا ما از کجا اعتماد کنیم بحث سر اطمینان بحث سر سلامتی بچه هاست

    • ناشناس ارسالی در

      انشاءالله که زودتر مدارس باز بشن. توکل بر خدای مهربان. باور کنید اگر بالای بلندترین کوه هم برید از عذاب خداوند نمیتونید فرار کنید.

    • Nazy ارسالی در

      اگر بخواهیم دانش آموزان بیشتر از این افت تحصیلی پیدا نکنندوهمچنین مشکلات روحی بیشتری پیدا نکنند بهترین کاربازگشایی مدارس به صورت حضوری است و با واکسن زدن ورعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دلیلی برای مبتلا شدن به کرونا وجود ندارد، بایدواقع بین باشیم و رعايت همه اصول را در نظر بگیریم.

    • یوسف از قزوین ارسالی در

      آخه با واکسن زدن به دانش آموزان تازه میکروب وارد بدن دانش آموز شده و خودش باعث ناقل شدن ویروس است تازه عوارض جانبی زیادی که بعدها برای دانش آموز پیش خواهد آمد.مگه تلفات برای بچه‌ها چقدر بود که مجوز صادر شد تا بیچاره بچه‌های معصوم رو واکسن زدند.تازه بحث نمونه گیری و PCR خودش به مخاط و مغز بچه‌ها آسیب جدی میزنه.اینو خود پزشکان متخصص دلسوز بار‌ها گفتند.واقعا جای تأسف است.

    • .... ارسالی در

      سلام وقتی واکسن برا بچه های ابتدایی دوهفته دیگه میاد چه اصراری هست دیگه هی میگید باز نکنید نکنید 😐

    • امیر ارسالی در

      تروخدامدارس روبازکنیددیگه کشورمون داره بیسوادمیشه

    • مادر ارسالی در

      مدرسه حضوری ممنونع

    • نازيلا ارسالی در

      به خدا ما جونمون رو از سر راه نیوردیم،، درسته تو این چند سال شاید توی درس خوندن یا غیره عقب افتاده باشیم یا یادگیریمون بد شده باشه اما به خاطر درس درست نیست جون خودمون و خونوادمون رو به خطر بندازيم،،،، در ضمن اين واکسن سینوفارمی که شما به ما ميدين فقط به درد خودتون میخوره،، تازه يه بچه دبستانی یا پیش دبستانی چیزی از رعایت کردن نميدونه،، ما واقعاً راضی نیستیم

    • کیوان ارسالی در

      با سلام، آقای معاون کاملا صحیح می فرمایند، آموزش حضوری بهترین راه برای موفقیت دانش آموزان هست. ولی در چه شرایطی؟ واقعا مدارس کشور توان مطلوب در امر جلوگیری از بحران کرونا را دارند؟ مطمئنا، ندارند. در مدرسه ها بودجه برای تهیه مواد شوینده دست وجود نداره، در مناطق سردسیر کشور، چطور میخوان با نبود سیستم های سرمایشی و گرمایشی محیط کلاسها را آماده بکنند، مردم دست بچه هاشون که نموندن، یه کم منطق هم خوب چیزی هست.

    • narjes ارسالی در

      کاش زود تر باز شه من سال آخرم و کلی ضرر میکنم واسه کنکور
      بعدشم اگ مجازی باشه باید حضوری امتحان بدیم😐

    • فاطیما ارسالی در

      با عرض سلام واحترام
      بنده یک دانش آموز پایه هشتم هستم
      من خیلی از وضعیت موجود ناراضی هستم
      چون خیلی سخت
      لطفا مدرسه ها را هرچه زود تر حضوری کنید.
      بوتشکر

    • مادر دانش اموز ارسالی در

      خوبه که اینهمه دارند میگند راضی نیستند بچه شون برود مدرسه با این وضع خطرناک همه با مجازی موافقند وبا حضوری شدن مخالف انوقت این وزیر این دروغ به این بزرگی و ازکجا دراورده که میگه همه پدر ومادرها راضی هستند به بازگشایی مدارس؟کمتر دروغ بگیید من یه مادر اصلا نمی گذارم بچم به مدرسه برود واکسن هم بهش نمی زنم جون بچم از مدرسه مهمتر و واجب تراست به خاطر هدف خودتون ومنفعت بعضی ها با جان بچه های مردم بازی نکنید فقط مجازی

    • کسری ارسالی در

      مدرسه بچه ام تعدادشون بالای 450برای هر شیفت از هرقشری هم وهرشهری اکثرا غیربومی مدرسه قدیمی ومسائل بهداشتی پایین در شرایطی که بچه ها ابتدایی هستند چطور اونها رو ازمرگ و کرونا ترسوند بچه ای که زندگی روهمانند پازل بازی میدونه ولله من ازخدا مه مدرسه باز شه ولی وقتی آمار مرگ ونیر برسه روزی مثلا 10 نفر نه ابتلایک جدید بالای 1000باشه مرگ ومیربالای 200

    • ناشناس ارسالی در

      سلام مگر نه پارسال مدارس غیر حضوری بود پس امسال هم غیر حضوری برگذار بشه تا یکم شرایط کرونا بهتر بشه ما که جون بچه هامون از سر راه نیوردیم کسی که بخواد درس یاد بگیره چه حضوری باشه چه غیر حضوری یاد میگیره کسی هم که نخواد بخونه چه آنلاین باشه چه حضوری نمیخونه پس یکم درست تصمیم گیری کنید

    • ناشناس ارسالی در

      مدارس روستایی دهلران از ابتدای مهر باز شدن ! در حالی که نه بچه ها واکسن زدن و نه پروتکلی رعایت میشه

    • ناشناس ارسالی در

      هر کسی که میخواد بره مدرسه بره بمیره به درک
      ما جون خودمون را دوست داریم
      شما که دردتون امتحان
      به حق پنج تن بخوره تو کمرتون
      ما درسته نمی ریم
      که نمی ریم

    • علی ارسالی در

      سلام
      یکباره بگید براتون مرگ و آرزو داریم ماهم به دیده منت میزاریم
      آخه کدوم رعایت هیچ کس رعایت نمیکنه
      من دانش آموز هنرستانی هستم.هیچ کس رعایت نمیکنه

    • Sally ارسالی در

      کاشکی آنلاین باشه خودمون بخونیم

      • ناشناس ارسالی در

        من چجوری بزارم مدرسه بره روزی ۲۰۰ نفر میمیرن

    • ایران ارسالی در

      لطفا به کودکان رحم کنید
      کودک کشی زیبنده کشور ایران نیست
      مدارس امسال هم باید غیر حضوری باشد
      تا شرایط مملکت به لحاظ بهداشتی بهتر شود...

    • سارا ارسالی در

      لطفا مدارس را بازنکنید حضور ی ممکنه هر بچه مدرسه ای نزدیک به چند خانواده رابه کرونامبتلا کند

    • مهدی ارسالی در

      با سلام والا پسر همسایمون ۱۶ سن داشت بر اثر کرونا فوت کرد من به هیچ عنوان اجازه نمیدم فرزندم حضوری به مدرسه بره باتشکر

    • یک پدر ارسالی در

      انقدر صبر کنید ما بچه هامون رو بفرستیم مدرسه تا زیر پاهاتون علف در بیاد. دختر من ۴ تا دوستاش رو بخاطر اینکه کرونا گرقته بودن از دست داده! همین امروز خاکسپاری یکیشون بود. ۴ تا دختر ۱۴ و ۱۵ ساله.... حداقل بهشون جانسون اند جانسون میزدید که دلمون خوش بود. متاسفام برای وزیر بهداشت و رئیس آموزش پرورش و ستاد مبارزه با کرونا...

    • ناشناس ارسالی در

      اولا تا آذر فقط مجازی تا بهمن حضوری مجازی و بعدش کاملا حضدری بهتره
      دوما از رتبه بندی معلمان چه خبر؟

    • ناشناس ارسالی در

      سلام لطفا مدارس را بازنکنیدغیرحضوری درس بدهید

    • ناشناس ارسالی در

      واکسن درمان دائم که نیست چه تضمینی برای مرگ ومیربچه ها،و معلمان و خانواده هاوجوددارد که میخواهید مدارس را حضوری نمایید. علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد.اگه دوباره موج بعدی شروع شداونموقع چه جوابی دارید.

    • نا شناس ارسالی در

      آقای وزیراگه جرئت نیم ساعت حضور در کلاس ۳۵نفری دارد بسم الله مدارس حضوری

    • ناشناس ارسالی در

      من موافق باز شدن مدرسه وحضوری بودن بچه ها نیستم من خودم یه بچه دارم که اصلا نمیتونه از خودش مراقبت کنه پس همون مجازی باشه بهتره مگه بچه هامون را از سر راه اوردیم

      • ستایش ارسالی در

        کرونا آنقدر ها هم که فکر کنید خطرناک نیست و اگر هم میترسید لطفا برید واکسن بزنید بچه تون رو که کرونا نگیره الان خیلی ها میان میگن ما به واکسنا اعتماد نداریم این همه آدم واکسن زدن چیزیشون شد شما هم بچه تون رو از سر راه نیوردی یکم سر عقل بیا اگر بلد نیست از خودش مراقبت کنه بهش یاد بده چجوری از خودش مراقبت کنه من خودم تا دبستان چشمام خیلی خوب بود وقتی آنلاین شدن ضعیف شدن

      • زهراازتبریز ارسالی در

        اشتباهی منفی روزدم،منم موافقم مجازی بشه مدارس تاکروناازبین بره

    • دانش آموز ارسالی در

      من راضی ام مدارس باز شود چون ما دبیرستانی ها چون درسا خیلی سخت هستن نیاز به مدرسه داریم
      اما نه بااین برنامه ریزی تون برای مدارس باز شدن حداقل درست برنامه ریزی کنید
      اما جون مارو تضمین میکنید ؟ جناب مسئول؟

    • ستاره ارسالی در

      همه جا میرن مسافرت تفریح مراسم عزاداری و عروسی اونجا کرونا نیست تو آموزش حضوری کرونا هست خجالت بکشین اونایی که دوست ندارن بچه هاشون نرن مدرسه خودشون درس بدن

    • 😐 ارسالی در

      انشاالله که همتون بمیرین😭
      خستهههه شدمممم میخوام برم مدرسهه یکاری کنید توروخداا

    • ناشناس ارسالی در

      به مسولین وتصمیمات آنها هیچ اعتمادی نیست
      چوپان های دروغگو مسولین بی وجدان وبی درد دلشون برای آینده ی بچه های ما نسوخته فقط توی جهان می خوان بگن ما هستیم مدرسه ها رو باز کردیم وگرنه جان بچه های مردم به در‌ک

    • ناشناس ارسالی در

      زوتر مدرسه ها رو باز کنید بچه‌ها برن مدرسه واقعا بچه بی سواد و تنبل دارن بار میان هرکس دوست داره بچه ش میزاره هرکی نه نمیزاره

    • گل بهار ارسالی در

      من یک معلمم با دو فرزند دانش آموز. ترجیح می دهم سالی ۱۲ بار کرونا بگیرم ولی مدارس هرچه سریع تر بازگشایی شوند از بس که شب تا صبح فیلم گرفتم و مطلب پای تخته نوشتم. باصدای بلند مزاحم همسرم شدم تا فایل صوتی تهیه کنم. در این ۲۰ ماه یک شب خواب کافی نداشتم. کرونای سخت را هم در پیک پنجم گرفتم ولی به اندازه تدریس مجازی به من و خانواده ام آسیب نزد.

    • ناشناس ارسالی در

      این آقای مسئول فکرکنم ازوضعیت مدارسش خبرنداره وقتی ازقبل هم توانایی اداره مدرسه نداشت وکروناهم گوزبالاگوزشده چطورمیتونی مدارس کنترول کنه آدم سوادنداشته باشه نمی تونه مدیریت بکنه اول بایدیک باسوادوزیرانتخاب بشه بعدبه فکربازشدن مدارس باشیم

    • هاشمی ارسالی در

      قرار نیست اونا هرچی میگن مابگیم چشم ما اختیار بچهای خودمون و داریم وخوب وبدشونو میفهمیم

    • ناشناس ارسالی در

      به نظر من که باید صبر می کردید این موج ۶کرونا راهم پشت سر می گذاشتیم وتاآخر بهمن زمستان تمام میشد که هم،کل دانشجویان ودانش آموزان واکسینه شده باشند وهم آمار دوباره بالاتر نرود‌،بازگشایی مدارس ودانشگاه ها الان یک امر ضروری نیست،سلامت جان مردم واجب ترهست درحال حاظر،که شما هیچ توجهی به آن ندارید متاسفانه،دکترها وپرستارها بیچاره شدند،یک کمی هم به فکر آنها باشید.

      • ناشناس ارسالی در

        یعنی تا آخر اسفند بیسواد بمونیم؟؟؟

      • ناشناس ارسالی در

        مدارس باید حضوری بشهههههههههههه

      • ناشناس ارسالی در

        اگه مدارس رو حضوری نکنید من خودکشی میکنم

      • ناشناس ارسالی در

        حضوری حضوری حضوری

      • ناشناس ارسالی در

        خودکشی کن به درک
        کسی که انقدر بی عقله و برای همچین موضوعی میخواد خودکشی کنه همون بهتر که بمیره

    • السا ارسالی در

      مدرسه ها باز بشه چجوری توی کلاس ها نفس بکشیم ای بابا اه

    • ناشناس ارسالی در

      باید حتما همه بمیرند تا شما دست از این بازگشایی مدارس ودانشگاهها بردارید؟،والا الان که پیک کرونا بالا رفته، من نمی دانم دلیل اصرارتون چی هست؟ فکر کنم بازی باجون مردم باشد،الان سلامت مردم واجبه یا به خطر انداختن سلامت بچه های محصل.

    • ناشناس ارسالی در

      بااین وضعیت که مدارس ازنظرپروتکل های بهداشتی تقریبا صفراست وهیچ تجهیزات وامادگی ندارند وبعضی ازروسای مناطق ومدارس الکی برای خودشیرینی اعلام آمادگی برای کلاسهای حضوری می‌کنند. کلاسهای حضوری فاجعه بارخواهدبود

    • ناشناس ارسالی در

      سلام خواهشن مدرس را حضوری کنید. بچه‌ها من تابستان همش تو کوچه با بچه‌ها بازی می‌کردند هیچ مشکلی بیش نیومد

    • ناشناس ارسالی در

      سلام خواهشن مدرس راباز کنید بچه بی سواد موندند

    • ناشناس ارسالی در

      هم هوا سرد شده و هم پیک‌جدید میاد خانواده‌های خیلی ها به کرونا مبتلا شدن و ممکنه به بقیه هم سرایت بدن بچه های بیگناه چه کنن ؟؟ لطفاً درست تصمیم گیری کنین بچه ها عروسک‌ه خیمه شب بازی شما نیستن که

    • دانش ارسالی در

      درس ها سخته حضوری بهتره

    • شیرین ارسالی در

      الکی چرا بعضیا شلوغش میکنن میگن بچه ها میمیرن اینو موقعی بگید که واکسن نبود الان که واکسن هست برین بچه هاتون واکسن بزنید بفرستین مدرسه در ضمن کسایی که واکسن نزنن مدرسه باشون نمیده داخل دیگه مشکل شما چیه نمیدونم همین تنبل ها هستن الکی بهونه میان امتحانارو با تقلب پاس کنن بره والا وگرنه واکسن ریخته نگران نباشین

      • مریم ارسالی در

        اینایی که میگن مدارس باز شه ، یا مامانای تنبل هستن ، یا بچه هایی هستن که دلشون برا دورهمیای دوستانشون تنگ شده ، چه مدرسه ای تو این اوضاع،
        اتفاقا اونایی که شمال و عروسی میرن ، الانم میگن مدرسه رو باز کنید ، عقل ندارن که!!
        تازه خود مسئولین میگن ابان انفلوانزا و موج ششم تو راهه ، هر کی بخواد درس بخونه ، مجازی هم میتونه ، والا تو تلویزیون هم به این خوبی دارن درس میدن ، دیگه چی میخواید !!!!

    • امیر ارسالی در

      بهتر نیست به جای این قدر عجله کنید به فکر بچه‌ها باشه هنوز نصف دانش آموزان واکسن نه زن
      در این وضعیت خطرناک شما از دانش آموزان می خواهید برون مدرس یا اگر هم می خواهید برون مدرسه نیمه دوم سال (اسفند ماه)برون مدرسه یا اگر هم نمی شه مدارس را ترکیبی کنید

      • ناشناس ارسالی در

        مسئولین بفکر بچه ها هستن
        برا ایندشون بچه ها با درس نخوندن بجایی نمیرسن همون بهتره حضوری شع

      • ناشناس ارسالی در

        خواهش میکنم مدرسه را حضوری کنید اگه میخواست اتفاق بیفته توی عروسی ومهمانی ومسافرت پارک رفتن میافتاد ماخسته شدیم مجازی چیزی یاد نگرفتن بچه هامون اعصاب هم برامون نمونده اگه اینطوری پیش بره ما روانی میشیم بخدا تور بخدا حضوری کنید مدرسه ها رو

    • باران ارسالی در

      کسایی که میگید نمره ی چشمای ما قوی بود و با مجازی شدن مدرسه ها ضعیف شده
      عزیزم شما مطمن هستید که با اون گوشی که تو دستتون هست فقط درس خوندید ؟؟؟؟؟

      یعنی میخواهید بگید اینیستا گرام ویا تلگرام و.......
      رو نمیرید؟؟؟؟!!!!!
      من مطمن هستم که تنها مجازی شدن مدرسه ها باعث ضعیفی چشماتون نشده خودتون هم خوب میدونید تنها دلیلش این نیست
      به تلویزیون یا به گوشی نگاه کردنای زیاد باعث ضعیفی چشم و داغون شدن اعصاب میشه

      ولی اگه« فقط »تو روز های معین کلاس مجازی آنلاین بشی و دیگه به اینستا و...نری و تلویزیون نگاه نکنی فکر کنم همه چی حله

      منم مثل شما دانش آموز هستم تنبل هم نیستم بگید تنبله یا با تغلب درس نمیخونم

      من تو تیزهوشان درس میخونم و امسال سال دوازدهم هستم و معدلم از سال دهم هیچ تغییر نکرده ۱۹:۹۷هستش

      من از مجازی هیچی نمی‌فهمم ولی جونمو بیشتر دوست دارم

    • ناشناس ارسالی در

      من بچم ابتدایی بود راحت بودیم انلاین ولی مقطع متوسطه سخت شده ونمیتونیم انلاین

    • مادر ارسالی در

      به حرف وزیر یا کسی دیگه نیست هر کسی اختیار فرزند خودش رو داره..... خدا شاهدما مسافرت نرفتیم از وقتی که کرونا اومده...... بچم خیلی دانش آموز زرنگی هست اما تا پایان کرونا عمرا مدرسه نمیفرستم حتی اگه مدارس رو باز کنن..... اختیار فرزندم دست خودم هست. الان برادرزاده ی من چون کلاس خصوصی میرفته پدر و مادرش رو و خانواده ی مادرش رو در گیر کرونا کرده متاسفانه

      • ناشناس ارسالی در

        احسنت موافقم

      • قنبر ارسالی در

        دقیقا همینطوره تو خانواده ما توسط دانش آموز مان دو نفر الان درگیر کرونا هستند

    • ناشناس ارسالی در

      من فرزندم را قربانی تصمیم وزیر نمیکنم

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا خجالت اوره به‌ فکر اونایی باشید که وضع مالی‌شان بده گوشی ندارن و نمیتونن بن به‌ فکر کلاس اولی ها دبیرستانی ها ششم ها
      یعنی چی برید شمال
      خانمی که میگه ما میریم پارک بل خانواده میریم ولی مدرسه نمیدونیم کی کرونا داره
      شما به‌ این‌ فکر کردید که اون تاب و سرسره خودش خیلی بیماری روشویی و دست شویی اون جا کسی رعایت نمیکنه ولی مدرسه چرا قرار نیست ۳۰ نفر ۴۰ نفر بریم ۱۵ نفر یه جا ۱۵ نفر یه جا

    • ناشناس ارسالی در

      ببخشید آقای وزیر که نظر میدهید مدرسه ای که ۸۵۰ دانش آموز داره چطور ی باید پروتکل رعایت کنه در هر کلاسی ۴۷دانش آموز داره شما بگید معلم چطور میتونه مراقب دانش آموز باشه که در هر نیمکت ۳الی۴دانش آموز باید بشینه جواب بدهید

    • ناشناس ارسالی در

      ما در کرمانیم اینجا از اول مهر تا الان به بعد حضوریه
      بقیه بچه ها هم بجا تنبلی و نق زدن بروند درس بخوانند ماشالا واکسن هم بدید تو این سایت ها هم پلاس نباشید
      تنبل ها ی درس نخون تقلب کار
      فضا مجازی همتون ریخته بهم
      همون خوبه که قطعا مثل قدیما حضوری باشه
      ما هم که حضوری میریم هر کی هم اعتراض داره ترک تحصیل کنه به ما چه میخواد با گوشی درس بخونه هیچی حالیش نشه برو خودتو بکش والا
      ممنون از مسئولین که مدارس رو به شیوه ی حضوری باز کردن خداروشکر ما الان حدود ۲۳ روز رفتیم مدرسه مشکلی پیش نیامد کرونا هم نگرفتیم هیچ کدوممون
      همه بچه ها از جمله خودم که خیلی دانش آموز خوبیم تو خونه تقلب میکردم اما وقتی حضوری شدن درس خوندن یه لذت خاصی داره
      هر کی هم حضوری نمیره ترک تحصیل کنه یا خودشو بکشه 😐㋛︎

      • اشکان ارسالی در

        ببند دهنتو

      • ناشناس ارسالی در

        شما حالت خوب نیس

    • ریحانه ارسالی در

      ممنون که حضوری کردید
      اینجوری تنبل ها نمیتونن تو خونه تقلب کنن و تا ساعت ۱۲ بخوابن

    • محمد ارسالی در

      سلام تو رو خدا مدرسه هارو باز کنید .بچه های من مجازی درس نمی خونند منم عصبی کردند همش سر شون تو گوشی

    • ناشناس ارسالی در

      اگه حضوری بشه خیلی عالی میشه . من یکی از دانش آموزان هنرستان کشاورزی شهید بهشتی در شهر ارومیه هستم . سال آخر دوازدهم . دو سال به خاطر کرونا کار عملی ما باطل شد . خدا کنه هرچه سریع تر حضوری بشه . من واقعا از مجازی خسته شدم

    • مادر ارسالی در

      به نظ. من متوسطه دوم باز بشه اونم اختیاری هر کس خواست بره بچه های ابتدایی و متوسطه اول نمیتونن بهداشت رعایت کنن یا به مدت طولانی ماسک بزنن

    • mmmmm ارسالی در

      انقدر که بچه هادر دستشون صبح تاشب گوشی گرفتن نابینا شدن ، مرد عزیز ایران هم اگه واقعا نگران خودشون و بچه هاشونن چرا انقدر تو همین تعطیلات به مسافرت رفتن،،، واقعا نمیدانم فقط به یاد بیارین که با این مخالفت ها اینده ای برای بچه ها وجود نداره.//!البته برای دوستانی که غیر حضوری میخوان غیر حضوری باشه، بده که بچه ها رنگ مدرسه ببینن، بعدش هم اگر به بچه یاد بدی دست به جاهای کثیف و الوده نزن و بشورو ضدعفونی کن،احتمالش کمه مدرسه ها هم میفهمن دیگه یا میان گروه بندی میکنن یا..... امیدوارم که در اینده بتونیم که بتونیم نخبه هایی تشکیل بدهیم.،

    • دبیر ارسالی در

      سلام ما با این فضای مجازی کور شدیم علاوه براون دیسک گردن و دست و کمر هم اضاف شده ولی ی عده ای میشین میگن معلم حقوق مفت می گیره شاید ی عده بسیار اندک کار نکنند ولی این که اینهمه پشت سر معلم ها ناحق بگن خدا رو خوش نمیاد ما از اول مهر حضوری داریم میرم مدرسه ولی الان چند روز هست کرونا اومده سراغمون

    • سارا ارسالی در

      سلام من دانش آموز هستم هستم به نظرم من بااین شیوع کرونا بهتر باز نشه و شماری که میگی مدرسه باز بشه تنبلی نه خیر میخواستم بگم من خودم نمرات اول تا الان عالی است ولی از سال بعد بهتره باز بشه و امسال مجازی باشه بهتره و خیلی خوب هم باد میگیریم و سرعت شاد هم خیلی خوبه لطفا مجازی

    • .... ارسالی در

      حضوری باشه بخدا این دوسال هیچی یاد نگرفتیم خیلی بده بعدش چشمامون از سر این عن ضعیف شده

    • ناشناس ارسالی در

      ای کاش کمی هم به فکر ارتقاء رفاه
      معلمان بودید.وقتی صحبت حق و
      حقوق می‌شود،معلم مصرف کننده
      است!!!معلم که باتعلیم و تربیت
      سروکار دارد،نه تنها مصرف کننده
      نیست،بلکه بزرگترین وگرنبهاترین
      تولیدکننده است و شما برای اینکه
      حقش راندهیدبه او بچشم مصرف
      کننده نگاه می کنید.شمارابخداکمی
      انصاف داشته باشید.لااقل یک رفاه
      حداقلی برایش فراهم کنید.

    • س ارسالی در

      سلام یکم فکر کنید اگر کرونا بگیرید و به یکی از اعضای خانواده خود منتقل کنید و نتوان تحمل کنه وجان خودش ازدست بده تو یه قاتلی چه طوری میتونی خودت ببخشی اونایی که میگن ما خسته شدیم معلوم کرونا نگرفتید و نمی دانید چه طوری تو رو خدا مدارس باز نکنید

    • دانش اموز ارسالی در

      چی چی میگین باز نشه شماهایی ک همیشه همه جا میرین حالا واسه مدرسه میگین نه نه این چه وضعشه مداری وااااقعا باید حضوری شه مخصوصا ما ک کنکور داریم و به صورت مجازی تدریس میکنن و حضوری امتحان یعنی جی خب

    • شمس ارسالی در

      سلام
      من مدیر مدرسه هستم دریک منطقه ی محروم و حاشیه شهر که بسیاری دانش آموزان به گوشی اندروید و شاد دسترسی ندارند و اولیا هم غالبا کم سواد و از نظر اقتصادی ضعیف، خب با توجه به اینکه ۱۹ ماه هست که فعالیت های آموزشی از حالت حضوری خارج شده و درس بچه ها به شدت افت کرده و وضعیت دانش اموزان ما که شرح داده شد مجبور شدیم هفته ای دو روز دانش آموزان رو در قالب گروههای زیر ۱۰ نفر بیارم مدرسه یعنی هر هفته دو جلسه و هر جلسه ۱ ساعت سر کلاس حاضر باشند.
      چاره ای جز این نبود دوستان اگر راهکاری دارند دوست دارم بشنوم و به کار بگیرم هر چی باشه کمکی به وضعیت درسی بچه ها باشه و با توجه به شرایط موجود و کمی امکانات مدرسه سلامتی بچه ها هم به خطر نیفته

      • نیهان ارسالی در

        ترخدا ااااا فقططططط مدرسه هاااو باززز کنیدددددددد کرونا فقط فقط بخاطر فکر و امواج منفی هستش من خودم پدر و مادرم مشکوک بودن انگار نه انگار مریض داشتیم باید رعایت میکردم همه کارا کردم درس خوندم هیچیم نشد درک کنید لطفا میتونید شیفت ظهر و صبح کنید انقدر خودتون و همه رو عزیت نکنین

    • حیدر ارسالی در

      با سلام خدمت جناب کمریی معاونت محترم
      شما خودتون جلسات مجازی می گیرید بعد اونوقت می فرمائید مدارس بازگشایی بشه

    • کوروش ارسالی در

      سلام،اخه اینایی که میگن معلما حقوق مفت میخورن اولا قضاوت نکنید،دوما روچه حساب باید بچه هامونو بزاریم برن تو فضای بسته که معلوم نیست کی بیماره کی نیست یکی بدنش ضعیفه سیستم محافظ بدنش ضعیفه نمیتونه مقابله کنه،وقتی کرونا داره روزی ۲۰۰نفر کشته میده رویه چه حسابی و به چه ضمانتی بچه هامونو بفرستیم مدرسه حضوری،لطفا یکم فکر کنید بعد تصمیمم بگیرین،ایناییم که میگن حضوری ینی عاقا جان میخوای بگی خیلییی درس خونی شماهااگه درس خونید هرجایی که باشینم میتونید درس بخونید جون بچه هایه مردمو درخطر نبرید درست نیست ،با این واکسنا و موج ششم چجوری بزاریم بچه هامون برن حضوری،

    • محی ارسالی در

      آقاااااا واسه چی میگین مدرسه ها باز نشههههه اونایی که دوست ندارن نیان مدرسه نمیشه
      بنظرم باید بزارن به عهده اولیا هر کس دوست داره بچه اشو بفرسته هر کسم دوست نداره نفرسته من الان کلاس هشتمم بخدا چیزی از پارسال یاد نگرفتمممم
      وقتی مدارس حضوری بود معلم دو سه صفحه درسو فقط چهل و پنج دقیقه توضیح میداد الان یه فیلم ۵ تا ۲۰دقیقه ای میده نصف کلاسم که فقط صرف پاک کردن پیامای دانش آموزای پاچه خواره زبون نفهم میشه بعدش تا میای یه سوال بپرسی معلم میگه خسته نباشید بچه‌ها وقت کلاس تمومه اگه مبحثیو متوجه نشدین بگین توضیح بدم اخه من وقتی هیچیو متوجه نمیشم چه سوالی دارم ؟! حداقل ما دوازده سیزده تا کتاب داریم اگه از هر کدوم پنج تا سوالو نفهمیم خودتون بشمارید ببینین چندتا میشه ؟! مگه فقط معلم میشینه که من پنج تا سوالمو بپرسم بچه‌های دیگم هستن سه ساعتم وقت میبره جواب بده
      معلم عربی ما که اصلا پارسال درس نداد بخدا پارسال رفیقم چون همیار کلاس بود فیلم و جزوه و اینا میذاشت بعد همون معلم عربی معلم سه تا درس بود:) همشم میگفت نت ضعیفه .شاد هنگه.کلاسو اشتباهی رفتم.مثل همون دانش آموزای تنبل و پاچه خوار رفتار میکرد تا یه اعتراضیم میکنی میگن معلم فلان و معلم بساره مگه بچه‌های مردم ادم نیستننننن؟!
      توروخدا یه ذره درک کنید مارو
      میتونن ابتداییارو مسئولیتشونو به عهده پدر و مادرشون بزارن اگه دوست دارن بیان اگه دوست دارن نیان اونا عقلشون نمیرسه ولی توروخدا متوسط اول و دومو حضوری کنید اونا که عقلشون میرسه چجوری از خودشون مراقبت کنن ک بعد میان دم از این میزنید که اره نوجوانان و جوانان آینده کشور هستن فعلا که دارین گند میزنین به هرچی نوجوان و جوانه :/

      • .. ارسالی در

        مگه من میدونم همکلاسیم کرونا داره یا نه که حضوری برم؟؟؟
        ۳۰ ۴۰ نفرو چپوندن تو یه کلاس کوچیک
        بچه هام همه تو حلق همن

    • احسان ارسالی در

      مسئولین گرامی آموزش و پرورش لطفا مدارس همون روش ترکیبی باشه چون واکسنها تضمین نمیدن در مورد کرونای نسناس،درسته همه واکسن زدن شایدم گروهی نزده باشن،اما با وجود تزریق واکسن بازم باید احتیاط کرد چون امکان ابتلا به کرونای نحس هست پس لطف بفرمائید مدارس ترکیبی باشه تا شرایط بهتر بشه درسته معلمای عزیز اذیت میشن چون هم باید مجازی کار کنند هم حضوری، اجرشون با خدا و آقا امام زمان عج،حداقل این طوری جون کسی به خطر نمی افته چون با نزدیک شدن به اواخر آبانماه هوا سردتر و سرما خوردگی ها و آنفولانزا ظهور می کنند و فاجعه به بار می یاد .از طرف والدین دانش آموز.با تشکر

    • زینب ارسالی در

      لطفا مدارس باز کنید مجازی دانش اموزای درس نخون نمره الکی می گیرن و تقلب می کنند.

    • بهرام ارسالی در

      اقایون مسئول شما خودتون بیشتر جلسات و نشست ها تون مجازی برگزار می کنید بعد چطور بچه های مردم و دیگر اقشار می خواید به کشتن بدید

    • ناشناس ارسالی در

      تورا خدا باز کنید این مدارس لعنتی را

    • نرگس افشار ارسالی در

      لطفاً مدرسه های قم را باز کنید

    • ..... ارسالی در

      مدارس رو باز کنید تو این سه سال هیچی جز زجر و چشم درد نصیبمون نشد شمایی که میگین نگران بچه ها تون هستین پس چرا هر روز مسافرتین ؟ مدرسه با لب دریا فرق داره ؟ اونجا ایزوله است ؟
      اونای هم که گفتید به فرهنگیان فقط خوش گذشته تا حالا سی تا برگه دانش اموز با خط خرچنگ قورباغه تصحیح کردین به صورت انلاین ؟ من خودم دانش اموزم ولی واقعا دیگه نمیکشم هیچی نمی فهمم از این نوع اموزش

      • ناشناس ارسالی در

        بچه ها بمیرن خوبه

      • ناشناس ارسالی در

        نضر عاقلان بگیرید از دست این همه داش اموز برنمیاید همه دانش آموزان را به کشتن میدید یکی ناقل باشه همه ی مدرسه را نا قل میکنه من خودم ۲۰ از دوستانم را بخاطر بازشدن مدارس سال هفتم از دست دادم بسته دیگه شما به چشمانم نیست چند نفر دارن نمیریم چند نفر ریدم شدن چند نفر با شوهرشون از دست دادم یا زنوشونو یا بچه ها شونو

      • ناشناس ارسالی در

        معلم پولشو میگیره یه ۲۰ هم میزاره میره خونش تو پیوی دهنشو سرویس نکنن بعدش هم کرونا فریب قرنه اونجوری نکن که نگران همه ای سوما کسی گه بخواد درس بخونه میخونه مجازی حضوریش مهم نیست منم خودم دم کنکورم ولی با این مدرسه تلویزیونی عشق کردم خیلی خوب توضیح میدم پنجما طرف ۵ ساعت ماسک رو دهنش بزاره خفه نمیشه ششما مدرسه یه فضای بستست این سرما خوردگی میاد رو همچی میشینه بعد ملت که روزانه ۲۰۰ تا ۲۰۰تا میمیرن مدرسه حضوری هفتما واکسن بدتر میکنه الان مدرسه من پاشده اومده گفته اجباریه بعد جانشین ستاد کرونا اومده گفته اجباری نیست پس بی کفایتی یعنی همین هشتما وزیر بهداشت مگه نگفت طبق طب اسلامی پیش میریم پس چرا واکسن که طب اسلامی مخالفه اجباری کرده نهما خودتو جر نده شمال فضاش ازاده طرف حال میکنه هیچیش هم نمیشه از فضای بسته و دهما هم خودتو جر نده تهش ۲ ساعت بری مدرسه برگردی امسال هم‌مجازیه
        #نه _به_واکسن#کرونا_فریب_قرن#نه_مدرسه_حضوری

    • ناشناس ارسالی در

      مدارک درسی هم تقسیم میشن به دورانه کرونا وقبل کرونا که مدرک قبل کرونا اعتبارش هم بیشتر سطح سواد بالاتر

    • فرزاد نجفی234 ارسالی در

      مدرسه بی مدرسه مگه عقلم گم شده

    • ناشناس ارسالی در

      قرار بود اول مهر باشه رفت واسه اول ابان حالا باز دارید میگید از اخر ابان!؟😐

    • n ارسالی در

      من دو دز واکسن زدم بعدازدوهفته به طرز وحشتناکی کروناگرفتم واکسن اگراینه پس همه میمیریم اگرحضوری بشه

      • امیرعلی ارسالی در

        راست میگی اخبار ماهواره میگفت فقط۵درصد واکسن تاثیر گذاره

    • محمد ارسالی در

      بهتون خوش گذشته تعطیلی
      بعد واسه کنکور لنگ میزنید

    • ممد ارسالی در

      شما هنوز درس میخونید

    • ناشناس ارسالی در

      آقا این مدرسه هارو باز کنین کور شدیم این دوسال

    • ناشناس ارسالی در

      یعنی چی باید مدارس بازشه چون بچه ها نمیتونن تو خونه درس بخونن یا میدن مامانشون یا میدن خواهر برادراشون

    • ناشناس ارسالی در

      وای توروخدا حضوری کنید من کنکورم نزدیکه و از وقتی مدارس مجازی شدن هیچی نفهمیدم از درسT-T

      • Neka ارسالی در

        خب خوب میخندی میفهمیدی😂🙏

      • ناشناس ارسالی در

        تو نفهمی بهتره اوسکول

    • سامان ارسالی در

      اونایی ک میگن حضوری شد من مردم تو میای خرج کفن و دفن منو بدی میدونی چقدر هزینه ها برا مرگ زیاده اه التماس شعور تو خانوادت پولدار ما اینطور نیستیم تازه من تو این کرونا هیجا نرفتن میفهمی هیجا از ترس کرونا حالا بخاطر ی مشت ....برم مدرسه کرونا بگیرم هرگز بعدشم من تو همین کرونا و مدرسه مجازی معدلم شد ۱۹/۵ دهم بودم امسال یازدهم هستم آدمی ک بخواد درس بخونه میخونه چه مجازی چه غیر مجازی

      • ناشناس ارسالی در

        ببین بگو با تقلب شدم ۱۹.۵
        تو فکر آینده تو میکنی؟
        ۴ روز دیگه بری امتحان بدی ۰ میشی
        بعدشم نصف دانش آموزا چشاشونو از رست دادن

    • sima ارسالی در

      متوسطه های۱و۲رو باز کنید وای بچه ابتدایی چی از ماسک زدن میفهمه؟
      الان من متوسطه اولم عقلم میرسه که باید ماسک بزنم دستمو آلوده نکنم دستامو بشورم ولی برادرم ابتدایی دوره اوله چی از ماسک زدن میفهمه میریم بیرون همیشه ماسکش پایینه با دعوای مامانم میده بالا اون چجور میخواد تو نبود ما تز خودش مراقبت کنه؟معلمام چجور حواسشون به۳۰تا بچه باشه؟
      اکه بچه وزیر و معاون و رئیس آموزش و پرورش رفتن مدرسه نشستن تو کلاسشون مام با کله میریم مدرسه

    • دانش اموز ارسالی در

      سلام من دانش اموز کلاس هفتمی هستم.
      من کلاس پنجم بودم کرونا اومد و مدرسه ها مجازی شدن و هیچی یاد نگرفتم.!
      من که میگم مدارس رو حضوری کنید کرونا رو خیلی بزرگ کردن مثل سرما خوردگیه فقط قوی تر که اگه رعایت نکنی میگیری
      .
      خواهشا مدارس رو حضوری کنید
      اونایی هم که مخالف هستن نیان مدرسه!
      اگه دانش اموزان برای شما مهمن لطفا مدارس رو حضوری کنید:)

    • All ارسالی در

      ناشناس نمیدونم خانمی یا آقایی ولی خودتو جرنده چون باز شدن مدارس دست تو نیست که داری خودتو پاره میکنی. تازشم اگه یه نفر بخواد درس بخونه نمره هاشو از زیر سنگم که شده میگیره واینکه تو رتبه ۱۴کلاس شدی و این یعنی افت کنکورت به کسی ربطی نداره میتونی مثل بچه ادم درساتو بخونی البته اگه واقعا زرنگ باشی
      من خودمم کنکورم نزدیکه مجبورم وا وضعی که داریم بسازم شمالو مسافرت رفتن فقط وضعو بد میکنه وقتی کسی رعایت نمیکنه وضعمون همین میشه دیگه

    • آنلاین ارسالی در

      فقط آنلاین همه امکاناتی هم فراهمه تو خونه. من بچم از سر راه پیدا نکردم بااین همه آدم بی فکر وبی فرهنگ بچرو بفرستم به کام مرگ اونایی که مسیولیت پذیری براشون سخته ودنبال راحتی خودشون هستن بچه نمیدونم چیه بمیره نمیره بلخره یه چیزی میشه دیگه.خاکبرسرتون....کسی که بده کسی که درس خون نیست نمیفهمه ،فرقی نداره حضوری وغیر حضوری.

    • امیر ارسالی در

      من‌یک دبیرم‌ با ۲۸ سال سابقه کار پارسال ۶ کلاس م پایه دوازدهم داشتم هما امتحان نهایی بهترین قبولی ... برای هر درس حدااقل ۱۲ کلیپ محتوای درسی درست کردم با گوشی و ابزار با هزینه خودم ...برای رفع اشکال و امتحانات داخلی و غیر نهایی پایه دوازدهم هم تو اوج کرونا برگه ها آوردم دانه دانه از ترس کرونا اتو کردم و تصحیح کردم و لیست نوشتم و برای امتحان نهایی کلاسهای حًوری رفع اشکال داشتیم ... ده بار گوشی من فضاش پر شد آخرش هم گوشیم رو عوض کردم ... شما ها که از حسودی و یا دیدن یکی دوتا معلم کم کار هر چه توهین دارید به معلم میکنید کدام کارمند با وسایل خودش به بچه ها درس داده؟برای مقطع متوسطه یک معلم ده ،دوازده کلاس سی نفر به بالا باید بره یعتی تو یک روز حدااقل نود شاگرد را در سه کلاسش ببینه و این در حالی هست که باید مدام بالا سرشون باشه و با دوتا ماسک یک دم‌حرف زدن بسیار دشوار هست ۹۰ دقیقه یک ریز درس دادن تو کلاس سی چهل نفری با ماسک سی نفر با سی خانواده متفاوت ... اون هم نه چند دقیقه ... پس احتمال گرفتن کرونا بسیار زیاد هست .. در بانک در ادارات طرف بعد از چند دقیقه میره اما اینجا کسی مریض باشه هم به خاطر جا نموندن از کلاس مخفی میکنه ...یک معلم مقطع متوسطه دا دوازده تا کلاس با چند عنوان کتاب در مجازی خیلی برای محتوای درسی در خانه وقت میذاره از آموزش مجازی سخت تر چیزی نیست اون هم‌با وسایل شخصی ... اما با وجود هما اینها من به شخصه رفتن به مدرسه را از شب نخوابی برای دانلود و ضبط درس ترجیح میدهم ... امیدوارم حتما حًوری بشه که یک عده از کرونا نمیرن از دق پول فراوانی که به معلم میدهند می میرند

      • ناشناس ارسالی در

        خدا قوت

    • یع بنده خدا ارسالی در

      والا من یه ماه میرم مدرسه هیچی نشده خیلی هم خوب درس یاد گرفتم و خوش میگزره تنبلا وقدر زیاد شدن

      • محمد ارسالی در

        از همون یع‌ بنده خدا نوشتند معلومه چقدر یاد گرفتی

    • سحر ارسالی در

      بیخودی بهم بی احترامی نکنید کسی واسه حرفتون تره هم خورد نمیکنه دلشون بخوان مدرسه رو باز میکنن دلشون نخواد باز نمیکنن مگه به حرف شمامدرسه رو بستن که الان بخوان باز کنن

    • ناشناس ارسالی در

      بی زحمت انیشتین های فیلسوفای ادیسون نیان بزارن ما خنگولای زبون نفهم درس نخون بریم

    • ناشناس ارسالی در

      مدارس نباید باز گشایی شود چونکه اونایی که واکسن زدن کرونا گرفتن مگه مردم از بچه هاشون سیرن

    • ناشناس ارسالی در

      مدارس باید باز بشه بخصوص برای اونایی که امتحان نهایی حضوری دارن.مگه میشه مجازی درس خوند حضوری امتحان داد

    • k ارسالی در

      ببینید

    • ناشناس ارسالی در

      بنظر من فقط متوسطه اول و دوم رو حضوری کنن اونم 2 روز در هفته فقط
      اومدنی تب رو کنترل کنن تو مدرسه و از نزدیک شدن بچها ب هم جلوگیری کنن
      والا مجازی سخته قیمت گوشیا بالاس با اینهمه کارکشیدن ازشون خراب میشن اینترنت گرونه
      هیچیم یاد نمیگیریم

      • ناشناس ارسالی در

        دختر من از اول مهر داره می‌ره مدرسه خیلیم خوب پروتکلها رو رعایت میکنن هم مدیر هم معلم بچه ها هم یاد گرفتن چیکار کنن.این کرونا هم که تموم شدنی نیست پس بلاخره چی باید مدرسه ها باز بشه.والله نزدیک یک ماهه بچه های ما میرن مدرسه خدارو شکر هنوز کسی خبر نداده که بچه ش کرونادارهتوکل به خدا کنید و بفرستید یاعلی

      • ناشناس ارسالی در

        دیوونه ای؟؟؟؟
        مگه یه مدرسه دولتی با ۵۰۰ تا دانش آموز میتونه ای تک به تک تب بچه ها رو بگیره؟؟؟،

    • دلوان ارسالی در

      سلام دختر من نه مسافرت رفته تو این یکسال و خورده ای نه تفریح ، و چون دور از فک و فامیل زندگی میکنیم مهمانی هم نداشتیم در این مدت زمان هم که آموزش مجازی بوده مثل گذشته خودش تلاش کرده و درس خونده و با نمرات خوب سال تحصیلی رو گذرونده ، پس عزیزانی که می‌فرمایید موافقان آموزش مجازی تنبل هستند خدمتتون عرض کنم این جمله در مورد همه ی بچه ها صادق نیست ، ۷۰ درصد افت تحصیلی فرزندان شما به خود شما بر میگرده به عدم نظارت شما ، ایا زمانی که فرزند شما در کلاس آنلاین می‌شود تموم حواسش به کلاس هست ؟ آیا بعد از اتمام کلاس مطمئن هستید که درس می‌خونه؟ آیا درسی رو که متوجه نشده از معلمش پرسیده ؟ کمی نظارت بد نیست ،والا در زمان حضوری هم ۳۰ درصد کار بر عهده ی معلم هست بقیه بر میگرده به همت و تلاش خود دانش آموز ، لطفا سواد خودتون رو افزایش بدید این بیماری شوخی بردار نیست با جان فرزندان خود در جهت حفظ آرامش خودتون بازی نکنید دو سال نه که پنج شیش سال هم به همین صورت باشد فرزندان خود را تحمل کنید برای راحتی خودتان با جان آنان بازی نکنید .

    • ناشناس ارسالی در

      ببخشیدا شما دوست دارین بمیرین، برین مدرسه
      چیکار به ماها دارین؟

    • یه فرد خوشحال از بازگشایی مدارس ارسالی در

      اگر کرونا هم تمام بشه هنوز خیلیا میگن تمام نشده و بهانه میارن برای بچه های تنبلشون لطفا فقط به فکر خودتون نباشید دانش آموزان خیلی از وضعیت آنلاین ناراضی هستن البته اکثر دانش آموزان واکسن هم زدن و خداروشکر هیچ مشکلی ندارن خیلی خوب میشه مدارس باز بشه و به شرایط قبل برگردیم

      • ناشناس ارسالی در

        حتما واست یه عایداتی داره..نکنه دم مدرسه میشینی کلوچه میفروشی

    • SKZ ارسالی در

      سلام اونایی ک مثل من مسافرت و شمال و هیچ بیرون نمیرن چیکار کنن و با آنلاین درس خوندن هم متوجه میشن چی . سرت کن تو کتاب ویدیو هاتو نگاه کن متوجه میشی کسی هم بخاطره تو کرونا نمیگیره من الان نهم هستم وهیچ مشکلی با شیوه مجازی بودن ندارم نمیخوام ک بمیرم

      • ناشناس ارسالی در

        قربون آدم چیز فهم

      • ناشناس ارسالی در

        من خودم دبیرستانی ام دوستان فقط محض چرت و پرت گفتن با استاد و هر و کر خندیدن سنگ حضوری رو به سینه میزنن... والا کسی که بخواد بخونه میخونه دیگه طرف هرزوز پارتی و تولد و کنسرت و مهمونیه بعد منی که هیچ جا نمیرم کلی رعایت میکنمم باید بشینم پیش همچین ادمایی

    • فرشته ارسالی در

      والا موندیم چکار کنیم فکر نکنم معلمها دل ورمق توضیح دادن حضوری داشته باشن. گفتن اگ واکسن نزنن نمتونم برن مدرسه منکه دختر13ساله ام هیچوقت واکسن نمیزنه معلوم نیس دوسال دیگه عوارض واکسن چ بلایی سرش بیاره

    • دانش آموز ارسالی در

      بابا اینا همش بخونه است شاید تا ۳سال دیگه کرونا نرفت ما نباید بریم مدرسه ؟ برا دانش آموزان واکسن می زنند اگه جون بچه ها تون براتون مهمه ببرید شون واکسن بزنن ما دانش آموزان همه از این وضع ناراحت و ناراضی هستیم بابا واکسن زدیم پروتکل رعایت میکنیم حداقل ما راهنمایی ها و دبیرستانی رو باز کنین که میتونیم پروتکل ها رو رعایت کنیم ما داریم با حضوری هم بزور یاد میگیریم بد شما انتظار دارید ما با مجازی یاد بگیریم معلما راحت دو تا همیار انتخاب میکنن درس بدن خودشون میگیرن میخوابن خواهش میکنم لطفا مدرسه ها رو باز کنین من یه دانش آموز برتر بودم ولی انقدر الان درسم ضعیف شده که نزدیک ۱۰ میلیون تو این وضعیت گرونی خرج کردم فقط درس های خودمو یاد بگیرم

    • ناشناس ارسالی در

      چرا میگین مجازی بهتره
      شما به فکر خودتونین فقط....یکمم به این فکر کنید که اون بچه مدرسه‌ایی که اهل روستاعه چجوری درس بخونه....بدون اینترنت...به این فک کنین که اون خانواده بی بضاعت که تلفن همراه و اینترنت نداره چجوری بچشون درس بخونه
      یکم دیدگاهتونو عوض کنید
      بدونین که مجازی واقن روش مسخره‌اییه....برا سفر و دورهمی و عروسی و مهمونی کرونا نیست...برا روزی پنج ساعت کردنا اومد؟؟مجازی خیلیا به اینترنت و گوشی دسترسی ندارن...خیلی از والدین ها تحصیلات بالا ندارن و خیلی از بچه ها هم چیزی یاد نمیگیرن...فقط تن‌پروری و خودپروری میکنید...

    • ناشناس ارسالی در

      الان پسر من ابتدایی ۴۴تا دانش آموز تو یک کلاس آخه چجوری میشه بهداشت رعایت کرد اونم پسرها ،من اصلا نمی ذارم پسرم بره یکسال از درس عقب بیفته یکسال دیر تر دکتر ومهندس بشند اتفاقی نمی افته اتفاقی برای دانش آموزان بیفته هیچ کس جوابگو نیست فقط پدر ومادر باید بزنند توسرشون

      • امیرعلی ارسالی در

        راستمیگی

    • آرمینا ارسالی در

      بابا سر جدتون ول کنید مدارس را باز میکنیم مدارس را باز میکنیم....دست بر دارید از سر بچه های طفل معصوم ..الان تمام مشکلات جامعه حل شده فقط درس خواندن بچه ها مونده ول کنید تورو خدا...روزی هزار نفر میمیره میخواید برسونید به بچه هامونم ...من که مخالف بازگشایی مدارسم تورو خدا یکم با تدبیر وعقل وفکر حرف بزنید جون یه مشت آدم بیگناه دست شماست ...درست تصمیم بگیرید ببینید واکسیناسیون جوابگو هست آیا؟؟بعد مدارس رو باز کنید برای درس خواندن هیچ وقت دیر نمیشه امسال رو بیخیال جون بچه های مردم بدبخت بشید تا سالی دیگه به امید خدا از اول مهر بازگشایی کنید ....

    • دوست. ارسالی در

      مردم جونشون رو از سر راه نیوردن.اقایون زرنگ...اقایون درس خون و آگاه...

    • احمد پرویز ارسالی در

      فقط دنبال جامعه ی پویا و تحرک در آن هستند ... آنهم با اطراق دلار در ۲۸ هزار تومانی و سه برابر شدن اجاره های مسکونی و تجاری مستاجر ها و این همه گرانی و گرانی و گرانی ... خوبه مسئولین فقط به جیب خودشون نگاه نیاندازند ...

    • ابوالفضل ارسالی در

      مدرسه ها که از اول مهر برا ما بازه😐

      • ناشناس ارسالی در

        خیلی بدبختی :/

    • ناشناس ارسالی در

      اخه شما که میخواید برید مدرسه میگید هرچه زود تر مدارس رو باز کنن به این فکر کنید که ایا امنیت جانی دارید یا خیر ؟!......

      • ارمی ارسالی در

        نمیخواد نگران باشی برا ما

    • آرزو ارسالی در

      مدرسه ها رو باز کنید.
      ما دانش آموزابدبخت شدیم تاالان تمام تصوراتمون از آینده مون به کلی بهم ریخته
      معلممون میاد دوتا عکس میفرسته تازع لطف کنه یه فیلم که از پاریال درست کرده رو میفرسته‌.ما گناه نداریم خودتون جای ما قرار بدین آیندع که خراب باشه زندع موندن فایدع ندارع. همه ی دانش آموزاها تقلب میکنن هیچ کسی پسدا نمیشه تقلب نکنه یکیش خود من
      نمرهام بیست بود ولی الان فک نکنم ۱۶ هم بیارم بدبخت ها آنلاین درس میخونن حضوری امتحان میدن فقط به یه صورت تو آنلاین درس خوندع میشه اونم اینکه ۲۴ ساعته گوشی دستت باشه اونم فقط یه برنامه شاد توش باشه دانش آموز با کوچکترین سرگرمی مخشو از درس کنار میکشه من از ساعت ۱تا ۳ کلاس دارم مامانم فقط ۱ تا ۳ بهم گوشیو میدع اونم فقط حضوری میزنم اصلا نمیشع فیلما رو که رید اونم ببینی هیچی یاد نمیگری بلکه ۲۰ بار ببینی.

      • ناشناس ارسالی در

        ما دانش آموزان نه لطفا نظر خودتو بگو جمع نبند

    • ناشناس ارسالی در

      باسلام. منم میترسم بااین شرایط دخترم رپبفرستم مدرسه

    • اشکان انصاری ارسالی در

      سلام بچه های من که هر دوتاشون کرونا گرفتن تکلیف درسشون۰چی میشه؟؟؟؟؟

    • جواد غلامی ارسالی در

      سلام خدمت تمام مسئولان و پدر مادران محترم
      باید مدارس بازشود بدون شک اما باید مدارس آماد شود که باید موارد زیر آماد شود
      ۱) تمام شیرهای آب برقی شوند
      ۲)در تمام کلاسها و راهروها دستگاه الکل داشت و مواد استریل نصب شود
      ۳)در تمام کلاسها و راهروها دوربین نصب شود تا بر عملکرد معلمین و رعایت پروتکلهای بهداشتی نظارت شود ،در صورت پایین بودن کیفیت آموزش معلم ،معلم را کسر حقوق شود و برای چند بار تکرار اخراج شود
      ۴)باید در کلاسها هواساز با فیلتر جهت ورود هوای تمیز به کلاسها و راهروها نصب شود
      ۵)باید تحویه مناصب در هر کلاس نصب شود
      ۶)باید ناظری از طرف بهداشت باشد تا در صورت نیاز الکل و تعمیر و سرویس هواسازها یا تحویه هاو یا شیرهای برقی سریع رسیدگی شود
      شاید بگویید مدارس خیلی‌ها بودجه ندارن تا بخاری داشته باشم و من دارم چی میگم
      ولی ماهم بچهامون رو از سر راه می‌آوردیم و این حق مسلم ما هست که مدارس محیطی امن و کاملا بهداشتی باشد برای فرزندانمان و معلمی هم که فرزندمان رو آموزش میدهد در صورت پایین بودن کیفیت آموزش اخراج شود تا معلم هم بفکر بالابردن کیفیت آموزشش شود چرا که عمر و سن بچهامون واسمون مهم هست و نمی‌خوایم معلمینی فرزندانمان را آموزش بدهند که ارزه درست درس دادن را ندارن
      اینهمه که به معلمین توجه کردن تو چند سال گذشته و ارزش کارشان را بالا بردن اصلا از هیچ ارگانی نگفت باید آموزش معلم زیر نظر باشد تا معلم هم حراس درست کار کردن را داشته باشد
      مردم عزیز این حق ما هست ،ما و پدران ما برای این نظام شهیدها دادیم جانبازها دادیم اسیرها دادیم
      و این نظام نصبت به خواسته‌های ما مسئولیت دارد
      سطح کیفی آموزش پرورش هنوز به سبک ۴۰سال پیش هست

      • احمد ارسالی در

        عجبا

      • بی نام ارسالی در

        حاجی مگه ژاپنه ؟؟؟!

      • بی نام ارسالی در

        باسلام
        مدارس باز بشه بهتره .هرچند که ما در مدتاک و اسکای میخونیم و همون جای حضوری رو میده .
        آهای پدرو مادرا اگه جون بچتون واستون مهم بود تو تابستون بندوبساطتون رو جمع نمی‌کردید برین شمال
        حالا که اسم از مدرسه میاد جون بجتون واستون مهم میشه ؟؟
        واقعا متاسفم

      • امیرعلی ارسالی در

        فکرکردی اینا میزارن اینایی که میگیو

      • ناشناس ارسالی در

        چه عقده ای نسبت به معلمها دارین؟؟؟ شما با کدوم کارمند دولتی تو کدوم اداره جرات داری این طوری برخورد کنی؟؟؟؟ تو همه مشاغل ادم وظیفه شناس و همین طور بی مسئولیت داریم ، اما تو معلمها اکثرا مسئولیت پذیر هستن ، معلمها با این حقوق چندر غاز خیلی هم بیشتر از وظیفشون زحمت کشیدن و میکشن ، جرات دارین برین حق و حقوقتونو از نماینده های مجلس و مسولین دولتی بگیرین، اینا مگه چیکار میکنن که اینقدرم حقوق میگیرن ،
        خجالتم خوب چیزیه والا . اصلا معلمها به خاطر کم بودن حقوق اعتصاب کنن ودرس ندن چیکار میخواید بکنید.
        شما که اینقدر حساسی خودت بشین به بچت درس بده والا به خدا.

      • ناشناس ارسالی در

        فکر کنم مشکل فکری داری..اون دوربینایی که میبینی بعضی جاها نصب کردن بخاطر منفعت و سود خودشونه نه من و تو..آررره..میان تو اینهمه مدرسه دوربین فلان تومنی نصب میکنن..تو ایران زندگی میکنی؟!

      • ۰۰ ارسالی در

        انقدر هم امکانات ندارن

      • دانش آموز ارسالی در

        من کامنت ها رو خوندم
        از یه طرف میخوام باز شه چون اینجوری یاد نمیگیرم از یه طرف میترسم از کرونا
        حالا با نظر دادن ما که چیزی درست نمیشه یا مدرسه ها رو حضوری یا آنلاین نمیکنن
        کار خودشون رو میکنن
        باید خودمون رعایت کنیم
        خب دوتا ماسک بزن دستکش دست کن
        شماهایی که نگران دستشویی هستین
        هم زمان کلاس ها رو کم تر میکنن هم امکانات بهداشتی رو بیشتر تازه فک کنم قراره در هفته سه بار بریم بین این روزها همه ی اونجا ها رو ضد عفونی میکنن
        انقدر هم کامنت نزارین با نظر دادن شما ها چیزی درست نمیشه مسئولی نمیاد نظر شما رو بخونه

    • ناشناس ارسالی در

      تصمیماتتون

    • ۰۰ ارسالی در

      من که بچه هامو نمیفرسم درس مهم تره یا سلامتیشون والا

    • محمد علی ارسالی در

      دوستان این شرایطی که گذاشتن سر سختانه هستش شما باید کارت دو دوز واکسن رو داشته باشید تا بتونید وارد مدرسه بشین

    • امیر علوی ارسالی در

      من بعنوان یه پدر بچه های کلاس دوم رو نمیزارن برن مدرسه
      کم مانده بچه هام رو با دستای خودم بزارم تو قبر

    • ناشناس ارسالی در

      اینجا رو میبینم که ۵۰سال گذشته هنوز یه عده میگن حضوری نشه موج کروناست، ول کنید همه جا بازه مگه پدر و مادرها تو محیط کار نیستن تازه مجبورند یا بچه رو تنها بگذارند یا کلی هزینه برای مراقب بچه، یه عده هم که به سفر و خوش گذرونی یا مهمونی خانوادگی تا به مدرسه میرسه نگران کرونا میشن، همه دنیا زندگی رو از سر گرفتن ما هنوز درگیر درخواستهای مردم تنبل هستیم

    • ناشناس ارسالی در

      سلام وادب خدمت معلمان عزیز ،اولیای گرامی و دانش آموزان عزیز کشورم،دغدغه ها فراواننداولیا نگران سلامت فرزندان خود هستند،معلمان نگران وضع امو زشی دانش اموزان هستندودانش آموزان هم نگران آینده خودشان هستند و همه هم درست می گویند
      راه دیگری هم هست:مدارس روستا که حضوری هستند می شود متوسطه اول را زوج و فرد کرد با تعداد کمی از دانش آموزان و متوسطه دوم را کاملا حضوری کرد و ابتدایی را به روش مجازی آموزش داد

    • ناشناس ارسالی در

      آموزش وپرورش به دلیل عدم توانایی در پرداخت حقوق از استخدام معلم آموزش دیده عاجزه و رو آورده به جذب نیروهایی که کمترین تجربه معلمی رو ندارن !!حالا با این اوضاع کرونایی اگه مدارس باز بشه قطعا عده زیادی از معلمهای با تجربه کرونا خواهند گرفت وفقط خدا می دونه چند نفر اونا جون خودشون رو از دست بدن در همین اصفهان تا حالا بیش از ده معلم در اثر کرونا جان دادن در این صورت آموزش وپرورش می خواد چه کسی رو جایگزین اونا کنه ! همه فقط جوش بچه ها رو می زنن وکسی به فکر معلم ها نیست .

    • مادر نگران ارسالی در

      فردای زمستان با این درو پنجرههای بسته و دانش آموزان تپیده به هم در فضای تنگ کلاس ها چه کسی سالم خواهد ماند ؟

    • ناشناس ارسالی در

      بابا این داره حرف مفت میزنه کسانی هستن که دو دوز. واکسن زدن کرنا گرفتن مردن دولت‌ آمده آب مقطر زیادی به مردم تزریق کرده حالا نمیدونم دارن چه نقشی میکشن که باز گشای مدارس مخوان پیاده کنن این عروسک خیمه شب بازی چرت میگه

    • ناشناس ارسالی در

      یعنی چی که میگید مدارس باز نشه، ما کور شدیم انقد چشم دوختیم به این گوشی.
      بزارید بمیریم لااقل مجازی هیچی یاد نمیگیریم اونایی هم گه میگن مدارس باز نشه واس تقلبه مدارس رو باز کنید لطفا !!!!

    • لیلا ارسالی در

      من هرگز اجازه نمیدم دخترم حضوری بره،حالا شما هر غلطی خواستی بکن

      • لیلا نایب پور ارسالی در

        کاملا موافقم با نظر شما

    • هاجرشریفی ارسالی در

      سلام من یه مادرم باسه تابچه مدرسه ای ازنظر من مدارس باید بازبشه من که دارم دیوونه میشم بچه ها به حرف ماگوش نمیدن کلاس اولم ازهنه سختره بچه ها هیچی یادنمیگیرن من همش دارم دادمیزنم اینترنت ضعیفه یه دونه گوشی داریم همش فقط میخایم یه جیزی به معلم ارسال کنیم بچه نمره بگیره بدون اینکه فیلمو دیده باشه چون معلما وقت نمیدن فیام دانلودبشه وای هرروز سردرددارم بچه هارو میزنم توروخدا حدافل باتعدادکم وساعتهای کم مدارس روحضوری کنید اینجوری بچه ها که زنگ تفریح نبست باهم درارتباط باشن به خداهممون همه جامیریم فقط مخالف مدرسه ایم

    • بی نام ارسالی در

      به نظر من آمار مبتلا به کرونا باید دوهفته صفر باشه بعد مدارس و دانشگاه ها حضوری بشه بیشتر کشورها این کار رو کردن البته بعد از واکسیناسیون کل کشور

    • شما ارسالی در

      هی به معلم ها گفتم نرید به خیابونها.هی اعتراض کردید تا اینکه براتون برنامه و چک لیست تدارک دیدن و برنامه براتون ریختن تا سرتون گرم بشه.حالا دور هم بودیم دیگه و مشغول بودیم و الان مشغولتون میکنن تا حساب دستتون بیاد.

    • ARMY ارسالی در

      واقن مجازی خسته کنندس دو سالع مجازین بخدا خسته شدیم از بس باید سرمون تویع گوشی باشه اگه همه دانش اموزا پروتکل ها رو رعایت کنن هیچ اتفاقی نمیافته درضمن کسایی ک میاین میزنین ما بچ هامون رو نمیفرستیم و با حضوری شدن مخالفیم شما همون کسایی هستین ک پارسال موقع امتحانات نهایی نهم و دوازدهم هم همین کار رو کردین هی گفتین ما ب
      مگ بچ هامون رو از سر راه آوردیم ک بفرستیم مدرسه و فلان ک امتحان بدن
      ولی موقع امتحانا ک شد همتون مجبور شدین بچه هاتون رو بفرستید من خودم پارسال نهم بودم تمام دوستام میگفتن ما والدینمون اجازه اومدن ب مدرسه و امتحان حضوری دادن رو نمیدن ولی همشون اومدن امسالم همین جوری قرار باشه حضوری بشن حضورین مجازی بشن هم مجازی ن من تصمیم میگیرم ن شما دوست عزیز

    • مهلا ارسالی در

      خدا نکنه کسی کرونا بگیره؛ولی اینهایی که میگن مدارس باز بشه کرونا رو از نزدیک لمس نکردن😔

    • مریم ارسالی در

      من واکسن زدم علاوه بر کرونا مخچم تا چند روز درد میکرد چشمام تار میدید شکم درد زانوهام سست شد تب لرز بحالت مرگ رفتم هنوز هم سرم درد میکنه وای بحال بچم براش واکسن نمیزنم معلوم نیست چیه

    • ناشناس ارسالی در

      بنظر من تو این .وضعیت کرونا به هیچ عنوان بچه ها نباید برند اونایی هم که میگن بریم اون دخترایی هستن که به بهانه ی مدرسه والدین رو می‌خوان بپچونن چون خودم یروزی دانش آموز بود واز هر جایی فرنگ میبینم برایخوش گذرانی درکنار دوستان مدرسه تمام

    • ناشناس ارسالی در

      ما دوهفته اس حضوری میریم مدرسه هیچی نشده ۲ تا از بچه های کلاسمون تازگیا فهمیدن کرونا گرفتن الان ما کرونا بگیریم کی پاسخ گو هست چون بچه ها به هر حال خارج از محیط مدرسه هر کدام به بیرون و خانه اقوامشان رفت و آمد می کنن و بعدشم میان مدرسه معلوم نیست از اونا بیماری رو میگیرن به ما انتقال میدن اینجوری شده که هر کیم کرونا یا سرما خوردگی میگیره نمیاد بگه من مثلا دوهفته پیش کرونا گرفته بودم و هنوز از بهبودیم کامل مطمئن نیستم و کرونا گرفتم تازه بعد از چند روز صداش درمیاد که فلانی بیمار بوده

    • مریم ارسالی در

      مدارس حضوری بشه خیلی بهتره ... پسر من هیچی بلد نیست از وقتی مجازی شدن .....امتحانات رو هم تقلب کرد قبول شد

    • محمد ارسالی در

      سلام شهر بازی رامجوز دادند باز بشه برای بچه ها ، همه بچه ها تو کوچه ها گروهی بازی میکنند بدون پروتکل بهداشتی ، فقط مدرسه ها اشکال پیدا کرده

    • ناشناس ارسالی در

      سلام شهر بازی را مجوز دادند باز بشه ، بچه ها تو کوچه گروهی بازی میکنند بدون پروتکل بهداشتی ، مدرسه ها اشکال داره باز بشه

    • ناشناس ارسالی در

      آقا چرت نگید.. بچه ابتدایی چه نظافتی رو رعایت کنه. چطور 7ساعت ماسک بزنه.... مشخصه که مسولین بچه ندارن که مدرسه ای باشه

    • ناشناس ارسالی در

      من امسال باید تعیین رسته کنم امتحانام حضوریه یکم نباید به فکر ما هم باشید خواهشا حضوری کنید

    • معصومتون ارسالی در

      روانی شدم چقدر حرف میزنید اگه ما قراره مدرسه بریم که هممون موافق بازگشایی هستیم شماها چی میگید؟

      • ناشناس ارسالی در

        کی گفت ما موافقیم؟
        دوستای من ۴ تاشون کرونا گرفتن و در عرض ۲ هفته نگذشته فوت کردن
        در ضمن هر دو دوز واکسن سینوفارم هم زده بودن

    • کوثر ارسالی در

      ولا الان که وضعیت بدتر شد وقتی میری واکسن بزنی نمیپرسن کرونا داری یانه از پدر بزرگم نپرسیدن تو گوشه ی بیمارستان خوابید چه مملکته ی اول به بمیار ها برسیدن بعد حرف بزنید

    • ..... ارسالی در

      والا ما که اصلا راضی نیستیم. اصلا رعایت نمیشه من خودم دیدم
      جونمون رو به خطر نمینداریم

    • ناشناس ارسالی در

      😐حضوری اصن بدردنمیخوره و کروناهنوزم هستش منم ن ماسکی میزنم ن چیزی چون بدم میاد کرونا بگیرم واسه شماها شکایت میکنم شما گفتین اجباریه باید برین مدرسع تامام

    • مهدی ارسالی در

      تعدادی از پاسخ ها رو خوندم ،که ظاهرا دانش آموزهم بود،کسانی که میگن باید باز بشه،یا مشکل روانی دارن،یا مشکل اخلاقی دارن،یا از بچه هاشون سیر شدن،ولی در کل یه مشت عقب مونده بی فرهنگ ،مغز فندقی تمایل دارن بچه ها بفرستن مدرسه

      • ناشناس ارسالی در

        دقیقا همینطوره

      • ناشناس ارسالی در

        دوستان انقدر واکسن واکسن نکنید
        من خودم واکسن زدم هر دو دوز ولی باز هم مبتلا شدم

      • samer ارسالی در

        کسی که میگه با رعایت پروتکل ها بچش بره مدرسه بی فرهنگ بعد انوقت تو با این طرز حرف زدنت با فرهنگی
        الان بیشتر کشور ها خیلی وقته واکسیناسیون شدن و مدارسشون باز شده
        غیر حضوری تدریس فقط باعث افت تحصیلی و نمره میشه شما هم اگه دوست نداری بری نرو

    • محمد ارسالی در

      دقیقا کسانی بازشدن مدارس موافق هستند که اصلا پروتکلها رو رعایت نکردن همونهای که با مسافرت رفتن.گشت واگذار دورهمی ها به نوعی مسبب وضع موجود هستند و حالا برایشان فرقی ندارن چون اصلا رعایت نکردن ‌ چنان واکسن واکسن میکنند که انگار واکسن پایان کاره که اگر چنین بود حداقل نمونه دوان از هنرمندان عزیز کشور باوجود تزریق واکسن ‌به کرونا مبتلا شدن وفوت کردن. قرار بود بعداز تزریق دو دوز واکسن به ۷۵ درصد جامعه و ایجاد ایمنی جمعی کم کم مدارس باز شوند ولی علت عجله آموزش و پرورش رو نمی دونم لطفا کسانیکه در سالهای آخر درس میخوانند برای بچه های ابتدایی تکلیف تعیین نکنند مدارس شلوغ دولتی هیچ امکانات بهداشتی ندارند و در جامعه رعایت شیوه نامه ها زیر پنجاه درصده‌ پس لطفا با جان بچه ها بازی نکنید

    • Zahra ارسالی در

      مدارس باید باز بشه هر سال میگن سال دیگه بازه دیگه خسته شدیم 😢

      • ناشناس ارسالی در

        هیچ خانواده ای از بچش سیر نشده بفرسته حضوری دولت جای به کشتن دادن ملت یع فکری به حال از بین بردن این ویروس کنه آره ن سر جاشون نشتن از دل ملت خبر ندارن هرروز یع چی یع بدبختی سر ملت در میاره

    • آیناز ارسالی در

      واقعا برا اونایی که میگن باز نشه متاسفم که همچین دیدی بر این قضیه دارن من با ابتدایی ها کاری ندارم اونا بچه هستن و نمیتونن درست بهداشتشون رو رعایت کنن ولی من که دانش آموز نهم هستم زرنگ کلاس بودم که با این وضع نمره هام زیاد جالب نیست و به جاش میرم کلاس خصوصی که دوباره نمره هام برگشته الان برا کسی مثل من چه فرقی داره مدرسه و آموزشگاه آزاد
      آموزشگاه ها کرونا ندارن ولی مدرسه داره؟
      هم مجبور می‌شویم هزینه نت پرداخت کنیم هم هزینه آموزشگاه هارو که همه اینا بازم مثل مدرسه نمیشه
      صبح تا شب هم سرمون تو گوشی هست بخدا دیگه دارم کور میشم اینهمه تکلیف و درس رو بیا از گوشی بخون
      الآنم دیگه همه واکسن زدن و کرونا کم شده دیگه چی هست خب بزارین مدارس باز بشه

    • مادر ارسالی در

      هر کی دوست داره بفرسته ،هر کی به فکر بچشه نفرسته ،هنوز واکسن برای زیر دوازده سال نیومده ،پدرو مادر همسر هر دو واکسن زدن به اون صورت فقیه کرونا گرفتن حالا من بچم رو بفرستم که رولت پز بازگشایبده

    • میلاد ارسالی در

      من که میخوام برم به مدرسه از خانه ماندن خسته شدم آقا مدرسه ها را باز کنید دیگه

      • ناشناس ارسالی در

        تو بچه ای حالیت نیست..واسه دختربازی وقت زیاده..فعلا جونتو بچسب

    • اسو ارسالی در

      من بچمو نمی فرستم خودمم ازوقتی کرونااومده هیچ جایی نرفتم وشکرخداتاحالا هیچ کدوم ازاعضای خونوادم کرونانگرفتن

    • علیرضا ارسالی در

      اصلا بحث من واکسن نیست ولی من خودم به شخصه به واکسن اعتقادی ندارم ولی انقد این اموزش پرورش تو کارش ضعیف بوده که اصلا دوست ندارم حضوری بشه متاسفانع دارید جوری حضوری میکنید که واکسن رو اجباری میکنید که با طب اسلامی واکسن مخالفه#نه یه واکسن

    • امیرعلی ارسالی در

      من خودم واکسن زدم سرما خوردم میترسم میگم کرونا نباشه او نموقع یه مش نفهم ور ور ور میگین مدرسه بازشه

    • عبدولا شورچه ارسالی در

      آبستن کردین همه رو ، باز کنین مدارسو بره رد کارش

    • سارا ارسالی در

      مدرسه ما حضوریه کلا تو مدرسه ۷۵ نفریم کلاس ما ۱۲ خیلی بهتر میفهمم اونطوری تنبل میشیم

    • سوگند ارسالی در

      من که بچمو حضوری نمیفرستم با این واکسنی که به ما زدن کرونا گرفتیم در حد مرگ

    • ناشناس ارسالی در

      اصلا ما کاری به کرونا نداریم .تو فصل پاییز انواع سرما خوردگی ها هست .دانش آموزا هم که قربونشون برم تا توی حلق هم رو هم می بینند این قدر که تو میزای سه نفره با هم حرف می زنند .تمام و یروس رو بدون کم و کاست به هم منتقل می کنند .من پسرم رو نمی فرستم مدرسه چون حوصله ی سرفه ها و دکتر رفتن و دو سه هفته خون به جگرشدن رو ندارم

    • Mamad ارسالی در

      سلام اگه مدارس زو باز کنن استخر رو باز نکنن از بالای برج بیفتن بمیرن تمام!

    • ایرانی ارسالی در

      خدا کنه زودتر مدارس باز بشه ! خیابونها و بازار که شلوغ و غلغله هست ، مسافرت‌ها هم که برقراره !!!!! خب مدرسه‌ها هم باز بشه !! خسته شدیم بسکه به گوشی نگاه کردیم ! می‌خوایم بریم مدرسه !! ما نه مسافرت میریم نه دور دور !!!! ولی خبرهاش میاد و فیلمهاشو می‌بینیم بعضی‌ها خیلی دارن تفریح میکنن و خوش میگذرونن !!! چرا فقط مدارس تعطیله ؟؟؟؟؟؟!!!!!

      • ناشناس ارسالی در

        فقط خاک تو سرت، همین...

    • شهروند ارسالی در

      اینا همه بهونه هستن ،بچه ها برن مدرسه خیلی بهتره،چطور مسافرت رفتن و مهمونی رفتن ،عروسی رفتن ،بازار رفتن و... خطر نداره ولی مدرسه خطر داره😐😐😐😐ولی از یه لحظام درسته مدرسه خطر داره ولی میتونن با یه الگوی خوب راه بندازنش که مشکلی پیش نیاد

    • علی ارسالی در

      هههههه دا اش مدارس شهر (نیشابور ) ما با ۵۰۰ یا ۳۰۰ دانش آموز الان باز شدن و دو گروه کردن کلاس هارو الان هر روز یکی از بچه ها نمیاد میگه سردرد یکی میگه دل درد باز یکی میگه دیشب مهمونی بودیم عموم حالش بد بود رفت و..... من که ترسیدم دیگه نمیرم .

    • درس خون ارسالی در

      همین الان حضوری کنید همه بریم مدرسه .خیلی دوست دارم درس بخونم.

      • ناشناس ارسالی در

        گمشو بابا

      • ارمین ارسالی در

        من که واکسن نمیزنم و نمیرم بخاطر کرونا و این نظر را گذاشتم تا ببنیم واکونشتان چیست

    • ناشناس ارسالی در

      آقای وزیر آموزش و پرورش اگر مدارس را باز کنی یک کشتار کرونایی رقم می زنید؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

    • ناشناس ارسالی در

      و کسانی که میگن مدرسه باز نشه و کل دو سال یا ۳ سال رو تقلب کردن و حق بچه های زرنگ و خوردن مدرسه باید حضوری بشه ت معلوم شه اینا کین که اط سر بدبختی تقلب می کنن ک حق ما رو خوردن تویی ک اصلا نمیدونی کرونا چی هست از چی ساخته شده میای میگی موج ششم تویی ک از صب تا شب بیرونی خوشگذرونی میکنی میای میگی موج ششم؟
      با رفیقان از کله صبح تا شب بیرونی یه حاضری میزنی تموم میشه میگی موج ششم؟لطفا جمع کنید بساططنو

      • ناشناس ارسالی در

        خوشگذرونی میکنم تا چشم افرادی مثل شما در بیاد

      • ناشناس ارسالی در

        کسی که درسخون بوده باید بتونه الانم بخونه،خوب بهونه ای پیدا کردین برا درس نخوندن
        والا منم ۱۹.۸۰ بودم قبل کرونا الانم تو این چند سال ۱۹.۹۰ شدم

    • ایرانی ارسالی در

      باسلام
      هرکی میگه مدارس ها باز بشه خلیییی ببخشید ابله
      چرا وقتی در مدارس ها کسی ماسک نمیزنه .چجوری میخاد حضوری بشه .
      من که نیستم مدرسه ها نباید باز بشه جون بچه ها در خطر است این یک هشدار برای بچه هاست .
      #نه به باز گشایی مدارس .
      نه به بازگشایی مدارس ها .
      جون بچه ها در خطر است

    • ناشناس ارسالی در

      سلام پدرم ما را سالی یه بار به مشهد میبرد شمال کجا بود الان که همون سالی یه بارم نمیری تازه سالی یه بار فقط برای چهار روز من نمیگم مدرسه باز نشه ولی مدرسه ما دولتیه 457 دانش اموز هست چجوری کرونا نگیریم

    • یه پیام دارم ارسالی در

      تازه یادم اومد کرونا دارم
      مدارس باز بشه؟بچه بیا پایین موج شیشم اومد

    • ممحمد ارسالی در

      میگم این دخی تنها نیست

    • ایرج ارسالی در

      کرونا تو اوج شدید است چط
      وری جون دانش اموزان رو بخطر بندازیم تازه هوا سرد بشه کرونا شدیت می شه

    • .... ارسالی در

      باز بشه بهتره خدایی😐👀

      • ناشناس ارسالی در

        زر نزن خدایی

    • نیما ارسالی در

      هرکی میگه حضوری بشه خره :|

    • زینب ارسالی در

      نه به واکسن # ما واکسن نمی‌زنیم ما به مدرسه حضوری نمی‌رویم.

      • saeed ارسالی در

        ما نه من.در ضمن پس بمیری بهتره

    • مهدی ارسالی در

      من واکسن نمی‌زنم حتی اگه ۶ میلیارد جهان هم بزنن من آخرین نفرم. واکسن= خودکشی

      • ناشناس ارسالی در

        ساقیت کیه؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      اینایی که کرونا رو بهونه میکنن مطمئن باشید هر روز بیرونن موقع شمال رفتن کرونا نیست موقع مدرسه کرونا پیداش میشه
      این تنبلا عادت کردن موقع امتحان کتاب کنارشون باشه

      • ناشناس ارسالی در

        شما چرا سوختی؟😂😂😂
        دوس دارم از رو کتاب جواب بدم تا چشمت در بیاد

    • ناشناس ارسالی در

      هر چه زودتر حضوری کنید خسته شدیم

    • ناشناس ارسالی در

      مدرسه ها را باز کنید دیگه، خسته شدیم.
      چطور مسافرت رفتن و شمال رفتن و تفریح و مهمونی رفتن هیچ اشکالی نداره؟
      فقط مدرسه رفتن اشکال داره؟
      حضوری کنید بابا
      هر سال قراره حضوری بکنید ولی نمیکنید

      • ناشناس ارسالی در

        تنتون میخاره حضوری شه بعدم مرگ دانش آموزا ر ببینید

      • ناشناس ارسالی در

        اسکل تو مسافرت میری با اعضای خانوادس،با پسر همسایه که نمیری
        مدرسه با ۴۰ تا دانش آموز تو یه کلاس کوچیکی،از اون ۴۰ نفر نصفشون میتونن از مامان و باباشون کرونا بگیرن و بیاد انتقال بدن به بقیه بعدشم هیچ کس نفهمه کی بوده

    • saeed ارسالی در

      اخه فقط بچه ها نیست.بزرگترین مکان برای گسترش کرونا همین مدارس هست که پخش میکنه بیماری رو.یه دونه دانش اموز بگیره راحت میره خونواده ش رو مبتلا میکنه و کل فامیل.دیگه حساب کنید یهو کل کلاس و کل خونواده ها.مبشه یه فاجعه که دیگه جمعش نمیشه کرد

      • ناشناس ارسالی در

        دقیقا همینو میخوان

    • دانش آموز ارسالی در

      بدبختای عقده ای چرا کامنت منو نداشتید یه مشت بیشرف اینقد وقت گذاشتم تایپ کردم 😤🤬🤬🤬🤬
      آره دیگه نمیخاین مردم بفهمند الهی که به حق همین وقت عزیز اون بیل گیتس ملعون و کسایی که میخوان ما رو بکشن، تیکه تیکه بشن

      • ناشناس ارسالی در

        چیکار به بیل گیتس داری آخه؟؟؟

    • سها ارسالی در

      من نه مدرسه حضوری میرم نه واکسن میزنم مگه از جونم سیر شدم؟

    • دانش آموز ارسالی در

      بدبختا چرا کامنت منو حذف کردید؟ خدا که شاهد هست من تلاشمو کردم ولی نفهمی از کسایی هست که نمیخوان بپذیرند. فقط به صرف اینکه ( چ و ن ،همه می رن واکسن می زنن منم باید ب زنم!!!!

    • Kian shafei ارسالی در

      مثلا چ جودی میخواین کرونا رو مدیریت کنید؟؟این همه عزیز از دست دادیم
      الان ک داره تموم میشه میخواین بچه هارو هم کم کنید
      کرونا مدیریت نمیشه
      الان از اول مهر تو شهر ما مدارس بازه
      اینجوری پیش بریم اخرین کشوری میشیم ک کرونا رو شکستیم میدیم
      هروز کرونا داره مارو شکست میده
      بازگشت مدارس هم ک بهتر😔
      متاسفم.ذره ایی فکر کنید
      بعد عمل کنید✌

    • ناشناس ارسالی در

      ترو خدا مدارس رو باز کنید

      • ناشناس ارسالی در

        یه دکتر برو،حالت خوب نیس

    • ناشناس ارسالی در

      اگه بنا بر باز شدن مدارس باشه اولویت با سال اخری هاست که کنکور دارن من خودم کنکوریم و واقعا سخته اگه قراره باز بشه سال اخری ها حضوری بشه فقط چون امتحان نهایی هم حضوریه حداقل برا دیپلم که باید یه چیزی بفهمیم
      بعد اونایی که دانش اموز نیستن میگن باز نشه تا حالا به شاد سر زدید؟!

      • ناشناس ارسالی در

        من هم کنکوری ولی مخالف حضوری شدنم
        خدایی نکرده اگه مبتلا بشم کسی جای من نمیره امتحانای حضوری رو بده
        یه کم منطقی باشین،الکی نیاین یه چیزی بگین
        مدرسه دولتی اگه حضوری کنه و شما با ۴۰ تا دانش آموز توی یک کلاس کوچیک باشی احتمال گرفتن کرونات قطعیه

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا باید چقدر بی رحم باشیم که فکر سلامتی هموطن مون وجونشون نباشیم بااینکار فقط جون بچه هامون ببه خطر میندازیم خودم یک مادرم هیچ وقت با سلامتی بچه م درسو مدرسه رو مقایسه نمیکنم اول سلامتی فرزندم یه دونه بچه دارم هیچوقت جونش بخطر نمیندازم

    • اها ارسالی در

      بیا پایین بابا

      • ناشناس ارسالی در

        مگه پله س؟؟

    • به تو چه ارسالی در

      ناشناس به جای اینکه لینجا زر زر کنی پاشو برو درستو بخون

      • ناشناس ارسالی در

        تو حواست به درسای خودت باشه شهریوری نشی

      • ناشناس ارسالی در

        😂😂😂😂

      • ناشناس ارسالی در

        😂

    • صادق ارسالی در

      سلام در هر صورت مدرسه ها باید باز بشه
      هر چه زود تر بهتر

      • ناشناس ارسالی در

        در هر صورت شمام باید سرت به سنگ بخوره تا بفهمی جریان چیه

    • نگین ارسالی در

      حضوری بشه بهتره خیلیا درسشون افت کرده با مجازی خوندن😑مث آدم رعایت کنن هیچی نمیشه
      والا تعطیلی میشه دم به دقیقه شمالید حتی شهادت ها هم شمالید چه خبرتونه اخه.شمال رفتنتون اشکالی نداره بعد مدرسه حضوری بشه اشکال داره؟😏جم کنید بابا بعد میگید چرا پیشرفت نمیکنه کشور 🤨حضوری بشه موافقم بهتره

    • اسکویید گیم ارسالی در

      🤨شمایی که میگی جون بچه ها در خطر میفته حضوری بشه اخه مگه شمال میرید به فکر خودتون و جون بچه ها هستید .تا تقی به توقی میخوره سریع میرن شمال 😏پس حرف الکی نزنید حضوری خیلی بهتره همینجوری بچه ها افت کردن تو درساشون بعدم گوشی حواس رو پرت میکنه تمرکز درستی ندارن روی درس پس حضوری بهتره از هر لحاظ

    • 456 ارسالی در

      واقعا فاز بعضی از شما رو نمیفهمم🤨😐چطور میرید شمال کرونا نیس .حرف از مدرسه حضوری میشه میگید نه بچه ها کرونا میگیرن چرت نگید لطفا
      همینه که هیچوقت پیشرفت نمی‌کنیم هر روز بدتر میشیم بچه ها درساشون افت کرده با مجازی😑حضوری بهتره

    • ملیکا ارسالی در

      جون بچه ها مهم تره یا بازگشایی مدارس حالا اونایی که درس خوندن به کجا رسیدن این همه کتاب با حجم زیاد رو میخونی که اصلا در آینده به دردت نمیخوره

    • ناشناس ارسالی در

      سلام در موردبازشدن نشدن مدارس تمام صحبتها درست بود از یک طرف نگران دری بچه ها چون خیلی از بچه ها در منزل به حرف اولیا گوش نمیکنند ولز یک طرف نگران سلامتی بچه ها ولی نمیدانم چرا یک عده با معلمین خصومت دارند .آن یک فیلم ۲۰ دقیقه ای که دانش آموز می بینه معلم ممکنه بارها آن فیلم را موقع ضبط به خاطر صداهای مزاحم قطع کرده باشد . یک کم انصاف داشته باشید .معلم باید فیلم بگیرد. تکالیف را ببیند. آزمون صحیح کند . با بچه ها در تعامل باشد و به خرده فرمایشات اولیا هم گوش کند . آخر چرا ما مزدم اینقدر راحت قضاوت میکنیم .وقتی هم که حضوری بود .همین عده می گفتند معلمها کاری نمیکنند در صورتی که خودشان بایک بچه تو خانه نمیتونستند سر کنند.🤔😔

    • ناشناس ارسالی در

      دانش آموز اگه دانش آموز باشه چه حضوری و چه مجازی باید درس رو یاد بگیره نیاز به توهین و نظرات دیگران نداریم

    • ناشناس ارسالی در

      سلام ملت من همون ناشناس معروف هستم
      اومدم بگم مدرسمون باز شده منم رفتم کرونا هم گرفتم اماااا امتحانات را یکی پس از دیگری دارم ۲۰ میگیرم،اومدم بگم کسایی که گفتن تنبلیم بدونن که ما هم آنلاین هم حضوری خوندیم ح پلاستیک

      • ناشناس ارسالی در

        راستی اینم بگم منظورم از ح پلاستیک همون حسود پلاستیکی هست

      • ناشناس ارسالی در

        حق

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه