ارسال به دیگران پرینت

فال روزانه | فال روزانـه شخصی متولدین فروردین | موفقیت | فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

فال روزانه شخصی | 24 شهریور ماه

فال روزانه خود را در بخش فال و طالع بینی مطالعه کنید.

فال روزانه شخصی |  24 شهریور ماه

فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برایتان رخ می دهد ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود یا عزیزان تان را می توانید در این بخش از رکنا مشاهده کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد یکی از دوستان نزدیک امروز درخواستی از شما دارد تا با دیدگاه‌های شما بیشتر آشنا شود و روشنفکری‌تان را امتحان کند. به هر قیمتی که شده اخلاقیات را زیر پا نگذارید و تصمیم‌های منطقی بگیرید. با فرصتی برای افزایش درآمد مواجه خواهید شد. از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و سودی چشمگیر به جیب بزنید. به فکر افتاده‌اید که وضعیت کاری‌تان را بهبود بخشید و کار جدید یا شراکتی را آغاز کنید، اما بهتر است قبل از انجام هرگونه کاری، یک‌بار دیگر شرایط این کار یا شراکت را بررسی نمایید و پس از مشورت با افرادی که نبض بازار را در اختیار دارند، این کار جدید را آغاز کنید. مدتی است که سری به دوستان قدیمی نزده‌اید و حسابی دلتنگ‌شان هستید، امروز زمان مناسبی است تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کرده و خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید. عاشق شده‌اید و قصد دارید امروز عشق خود را با محبوبت ان در میان بگذارید. معشوق دست رد به سینه شما نمی‌زند و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه خواهید کرد.

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد بر هوی و هوس خود غلبه کنید و اجازه ندهید هوسرانی کار شما را به جاهای باریک بکشاند. به هر قیمتی که شده به ایده‌ای که به ذهن‌تان خطور کرده جامه‌ عمل بپوشانید. اعضای خانواده امروز دردسرهای زیادی برای شما درست می‌کنند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در آینده به گونه‌ای با آنها رفتار کنید که از عهده حل مشکلات شخصی‌شان برآیند. با محبت و انسان‌دوستی، دامنه دوستان تان را افزایش دهید. به خاطر داشته باشید که محبت، محبت می‌آورد و بیشتر به فکر به دست آوردن دل دوستان و اعضای خانواده باشید. انسان پرحرفی هستید و همیشه اطرافیان را با پرگویی و صحبت‌های بی‌جا ناراحت می‌کنید، قبل از اینکه این روحیه باعث شود دوستان و آشنایان شما را کنار بگذارند، پرحرفی را کنار بگذارید و همیشه کم و گزینه بگویید. روزی عاشقانه را آغاز کرده‌اید و همه‌چیز را به رنگ عشق و محبت می‌بینید، این احساس را با عشق‌ زندگی‌تان درمیان بگذارید و روز را با خاطره‌های خوش عاشقی به پایان برسانید.

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد امروز از پشتیبانی و حمایت اطرافیان برخوردار خواهید بود. با ادامه ولخرجی راه به جایی نخواهید برد و از امروز راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. عادت‌های ناپسندی دارید. اگر این عادت‌ها را کنار نگذارید دیر یا زود گریبان شما را می‌گیرد و در کنار اینکه سلامت وجود نازنین‌تان به خطر می‌افتد به لحاظ مالی نیز با مشکل روبه‌رو خواهید شد. با آغوش باز از انجام کارهای انسان‌دوستانه و خیر استقبال کنید. مطمئن باشید کمک شما به اطرافیان بدون پاسخ نمی‌ماند و محبت‌های شما در آینده جبران می‌شود. انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و تاکنون عشق‌های زیادی را تجربه کرده‌اید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه از امروز عاشق‌پیشگی را کنار بگذارید و به فکر عشقی ماندگار و همیشگی باشید. کارهای امروز آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند اما بیش‌ از‌ حد سخت نگیرید و مطمئن باشید در روزهای آینده کارها راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد. یکی از اطرافیان به کمک شما نیاز دارد، این فرد را به حال خود رها نکنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

​فال روزانه شما نشان می دهد در کنار روزمرگی‌های زندگی، امروز فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روز‌های شلوغ آینده آماده کنید. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع‌ مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. برای افزایش درآمد دست‌ روی‌ دست نگذارید و آستین بالا بزنید. امروز با مشکلی روبرو می‌شوید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌ غیر از اینکه برای حل این مشکل از اطرافیان کمک بگیرید اما پیشنهاد می‌کنیم برای حل این مشکل از هر کسی کمک نگیرید و از فردی درخواست کمک کنید که مطمئن هستید مشکل شما را بی‌ مزد و منت حل می‌کند و پس از پایان این مشکل از شما توقعی نخواهد داشت. امروز فرصتی برای انجام کار موردعلاقه‌تان پیدا می‌کنید تا به لحاظ روحی به آرامش برسید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. مهمان‌ ناخوانده‌ای به دیدارتان می‌آید. به رغم اینکه انتظار مهمان را نداشته‌اید از این مهمان حسابی پذیرایی کرده و به ایشان ثابت کنید که انسان مهمان‌نوازی هستید. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز از در عشق و محبت با شما وارد خواهد شد.

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد همسایه‌ها در منزل یا محل‌ کار آن‌گونه که انتظار دارید با شما رفتار نخواهند کرد، از این رفتار دلخور نشوید و مطمئن باشید در چند روز آینده همه چیز درست خواهد شد. لحظه‌هایی سرشار از عشق و شادکامی را در کنار همسر یا عشق‌ زندگی‌تان تجربه خواهید کرد. احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه اعتماد‌به‌نفس دارید و مشکلات را کوچک‌ و پیش پا افتاده می‌بینید. از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبرو می‌شوید را بدون اینکه خم به ابروی خود بیاورید از سر راه بردارید. هوش سرشار خود را دست‌کم نگیرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. این رویکرد در آینده گره‌های زیادی از زندگی شما باز خواهد کرد و شرایطی را مهیا می‌کند تا اطرافیان به هوش سرشار شما پی‌ببرند. به خودتان وعده داده‌اید که در کنار همسر یا عشق‌ زندگی‌تان خریدهای زیادی انجام دهید، این وضعیت به لحاظ مالی ممکن است شما را تحت‌ فشار قرار دهد اما نگران نباشید چرا که جای خالی خرج‌های امروز در آینده پُر خواهد شد.

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد احساس اعتماد‌به‌نفس سرشاری را تجربه خواهید کرد و مشکلات را کوچک‌ و ناچیز خواهید دید. از این احساس به نفع خود استفاده کنید و مشکلات بزرگی که با آنها روبرو هستید را با موفقیت پشت سر بگذارید. گرفتاری مالی که حسابی شما را نگران کرده امروز حل خواهد شد. به خودتان قول بدهید از امروز با پس‌انداز و صرفه‌جویی به گونه‌ای زندگی کنید تا در آینده هرگز روی مشکلات مالی را نبینید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف تندی از زبان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند، با این حساب امروز بیشتر از همیشه مواظب حرف‌های‌تان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان از شما دلخور شوند. اجازه ندهید دخالت اطرافیان در زندگی شما کار دست‌تان بدهد و به گونه‌ای رفتار کنید که در آینده کسی جرات دخالت در کارهای شخصی شما را پیدا نکند. قدر دوستان خود را بدانید ورابطه‌ دوستانه‌تان با اطرافیان را تقویت کنید.  خوددرمانی را کنار بگذارید و در اولین زمان ممکن با مراجعه به پزشک، بیماری که از آن رنج می‌برید را درمان کنید. فرصت مناسبی پیدا خواهید کرد تا زمانی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید و با کمک در کارهای منزل به آنها ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید و از هر فرصتی برای کمک به اهل منزل بهره می‌گیرید. محبت بی‌پایانی به عشق‌زندگی‌تان دارید و لحظه‌ای ایشان را به حال خود نمی‌گذارید، این وضعیت به جای اینکه عشق بیشتری را به دنبال داشته باشد، زمینه ناراحتی عشق‌ زندگی‌تان را فراهم کرده و ایشان در این فکر است که شما لحظه‌ای وی را به حال خود وا نمی‌گذارید و قصد دارید سر از تمام کارهای او درآورید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را تغییر دهید و احترام بیشتری برای حریم‌ شخصی همسر یا عشق‌ زندگی‌تان قائل شوید.

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

فال روزانه شما می گوید نیازی نیست نگران سلامتی خود باشید، امروز از هر روز دیگری سرحال‌تر خواهید بود.  به اعضای خانواده انگیزه و روحیه بدهید تا به هدف‌هایشان برسند اما آنها را بیش‌ازحد تحت‌فشار قرار ندهید. در غیر این‌صورت اهل منزل از شما گریزان خواهند شد. همکاران در محل‌ کار یا همسایه‌ها در منزل امروز هر کاری که دست‌شان بر می‌آید را برای شما انجام می‌دهند. کارهای روزانه را با سرعت بیشتری انجام دهید و اجازه ندهید کار ناتمامی به فردا موکول شود. زمانی که از دست می‌دهید هرگز باز نمی‌گردد، در نتیجه از امروز بیشتر از همیشه مواظب گذر زمان باشید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید تا حتی لحظه‌ای از عمر باارزش شما هدر نرود. احساس می‌کنید روابط میان شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان مانند سابق گرم نیست و دلتنگ روزهای آغازین آشنایی‌تان هستید. امروز ورق بر می‌گردد و عشق‌ زندگی‌تان بیشتر از چیزی که انتظار دارید به شما محبت خواهد کرد.

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد امروز کودک درون‌تان بیدار شده و فرصتی برای تفریح و خوش‌گذرانی پیدا می‌کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. اعضای خانواده از کاه، کوه می‌سازند و امروز مشکلات زیادی برای‌تان درست می‌کنند. در رفتار و گفتار خود صداقت پیشه کنید. مطمئن باشید این روحیه در اطرافیان نیز بازتاب پیدا می‌‌کند و رابطه‌ای همراه با صداقت و دوستی میان شما و آشنایان برقرار خواهد شد. قول‌‌های پوشالی را کنار بگذارید و سر حرف‌تان بمانید. در غیر این‌صورت به فرد نامطمئنی تبدیل خواهید شد و کسی روی حرف شما حساب نمی‌کند. سری به دوستان قدیمی بزنید و از هم‌صحبتی با آنها لذت ببرید. اجازه ندهید علاقه‌ای که به تنهایی و خلوت دارید، شما را به فرد منزوی تبدیل کند. فردی چشم دیدن خوشی شما را ندارد و می‌خواهد رابطه عاشقانه‌ای که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید را خراب کند.

فال شخصی روزانـه متولدین آذر

نماد آذر

فال روزانه شما نشان می دهد روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنین‌تان باشید. وضعیت مالی خوبی دارید اما فراموش نکنید که دنیا فراز و فرودهای زیادی دارد و از امروز مبلغی را برای روزهای گرفتاری کنار بگذارید. بی‌احترامی به اطرافیان چیزی به غیر از تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه به نفع شماست که از امروز احترام بیشتری به اطرافیان بگذارید. مشکلی کوچک میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد و امروز این مشکل زمینه دلخوری عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کند، اجازه ندهید این مشکل فاصله‌ای عمیق میان شما بیاندازد و در اولین فرصت چاره‌ای برای حل مشکل بردارید. بهره بیشتری از هوش و ذکاوت سرشار خود ببرید. ایده‌ای جدید به ذهن‌تان خواهد رسید و مطمئن باشید که این ایده راه را برای موفقیت شما هموار می‌کند. مسافر هستید و بار سفر بسته‌اید، اما بهتر است عطای مسافرت را به لقایش ببخشید و سفر را به آینده موکول نمایید.

فال شخصی روزانـه متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است بیمار و کسل هستید اما این بیماری زودگذر است و با گذشت زمان احساس نشاط و بهبودی پیدا خواهید کرد. روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش دارید و یکی از آشنایان که احتمالاً از اعضای خانواده مادری شماست، زمینه‌ای برای افزایش درآمدتان فراهم می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار افزایش درآمد، رابطه خود را با این فرد تقویت کنید.  به خاطر داشته باشید که دخالت‌های بی‌جا در کارهای همسر یا عشق‌زندگی‌تان چیزی به غیر از دلخوری به دنبال ندارد. عشقی غیرمنتظره انتظار شما را می‌کشد و امروز چشم‌تان به محبوبی می‌افتد و عاشق می‌شوید اما مواظب این عشق باشید چرا که با عشقی ماندگار روبرو نیستید و آتش این عشق زودتر از چیزی که فکر کنید در دل‌تان خاکستر می‌شود. قصد مشارکت تجاری یا عقد قراردادی را دارید اما قبل از هرگونه فعالیت مالی، یک بار دیگر تمام شرایط کار را بررسی کنید. کارهای زیادی دارید، اما با مشکلی برای انجام این کارها روبرو نخواهید شد و در پایان روز کار ناتمامی روی دست شما باقی نمی‌ماند.

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد کار مهمی را باید انجام دهید و موعد این کار سر رسیده‌است، اما کسالت دارید و قادر به پایان این کار مهم نیستید، این وضعیت زمینه نگرانی شما را فراهم کرده، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که زودتر از چیزی که فکرش را بکنید سلامت خود را بدست می‌آورید و فرصتی پیدا می‌کنید تا این کار ناتمام را به پایان برسانید.  روز خوبی را در پیش ندارید و اگر مواظب معاملات یا دارایی‌های خود نباشید، ضرری را متحمل خواهید شد. مدتی است که وقتی برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص نداده‌اید و اعضای منزل دلتنگ شما هستند، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دلخوری در میان اهل منزل به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه در اولین فرصت وقتی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و کاری کنید که حسابی به شما و اهل منزل خوش بگذرد. غمی در وجود نازنین شما لانه کرده و امروز حسابی غمگین و افسرده هستید، جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این غصه ماندگار نیست و زودتر از چیزی که انتظارش را داشته باشید، غصه‌هایی که با آنها روبرو هستید از بین می‌رود. تصمیم حساسی را باید اتخاذ نمایید، اما نگران نباشید چرا که در نهایت بهترین تصمیم را خواهید گرفت. اخلاق نیکو و پسندیده را در پیش بگیرید و نظر اطرافیان را با رفتار محترمانه به خود جلب کنید. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که درک کاملی نسبت به مشکلات شما دارد و هر کاری که از دستش بر بیاید را برای برداشتن مشکلات از روی دوش شما انجام خواهد داد.

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد سلامت خود را جدی نمی‌گیرید و ورزش و تحرک را کنار گذاشته‌اید، امروز زمان مناسبی است که نگاهی جدی به ورزش و تحرک داشته باشید و با اختصاص زمانی از روز به ورزش، سلامت خود را تضمین کنید. ولخرجی و خریدهای غیرضروری را به پایان برسانید و صرفه‌جویی درپیش بگیرید. به فکر افزایش در‌آمد هستید اما راه مناسبی را برای دستیابی به ثروت بیشتر نمی‌بینید، در این شرایط دست‌روی‌دست نگذارید و امروز با بزرگان فامیل مشورت کنید و راه‌کارهای ایشان را برای افزایش درآمد به کار ببندید. دوستان و آشنایان برای حل مشکلی که امروز با آن روبرو هستید به کمک شما می‌آیند. محبت دوستان را بدون پاسخ نگذارید و به دنبال فرصتی برای جبران لطف اطرافیان باشید. روز خوبی برای عاشقی نیست و همسر یا عشق‌زندگی‌تان حوصله شما را ندارد. در این شرایط به نفع شما است که بیش از حد به دست و پای عشق‌زندگی‌تان نپیچید و اجازه دهید ایشان کمی به حال خودش باشد. انسان زحمت‌کشی هستید و در طول سال‌های زندگی‌تان لحظه‌ای دست از کار و تلاش بر نداشته‌اید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزی خود را دریافت می‌کنید. سفری در پیش دارید، در این سفر به شما خوش نمی‌گذرد اما در طول سفر با افراد مهمی آشنا خواهید شد.

 
 
 
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      خیلی مزخرف بود

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه