ارسال به دیگران پرینت

هند

تمدید ممنوعیت پروازهای بین‌المللی تا ۳۰ سپتامبر

اداره کل هواپیمایی کشوری هند (DGCA) اعلام کرد که تعلیق پروازهای بین المللی برنامه ریزی شده به داخل و خارج از این کشور به علت ادامه شیوع ویروس کرونا تا ۳۰ سپتامبر تمدید شده است.


تمدید ممنوعیت پروازهای بین‌المللی تا ۳۰ سپتامبر

پایگاه خبری نشنال، اداره کل هواپیمایی کشوری هند (DGCA) اعلام کرد که تعلیق پروازهای بین المللی برنامه ریزی شده به داخل و خارج از این کشور به علت ادامه شیوع ویروس کرونا تا 30 سپتامبر تمدید شده است.

بر اساس این گزارش، ممنوعیت ناشی از شیوع کروناویروس از ماه مارس سال گذشته میلادی وضع شده است اما این ممنوعیت بر پروازهایی که پیشتر از هند به امارات متحده عربی از سر گرفته شده است، تأثیر نمی‌گذارد.

اوایل ماه اوت، پس از تسهیل محدودیت‌های سفر که از آوریل به دلیل افزایش موارد ابتلا به کرونا در هند وضع شده بود، هزاران نفر از هندی‌های مقیم امارات برای رزرو بلیط بازگشت به خانه‌های خود در دبی هجوم بردند.

حدود 300 پرواز در هفته بین امارات و هند قبل از اعلام این ممنوعیت انجام می‌شد.

طبق آخرین اعلامیه، مقامات هواپیمایی کشوری هند می‌گویند پروازهای بین المللی همچنان «در مسیرهای منتخب» به صورت موردی انجام می‌شود.

پروازهای بین المللی ویژه هند تحت ماموریت «ونده بهارات» از ماه مه 2020 و تحت توافق دوجانبه «حباب هوا» با کشورهای منتخب از ژوئیه 2020 انجام شده است.

اداره کل هواپیمایی کشوری هند گفت: پروازهای اختصاصی باری و «پروازهای تحت پیمان حباب هوا» با کشورهای منتخب به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

در حال حاضر، هند موافقت نامه‌های دو جانبه‌ای در زمینه پروازهای داخل و خارج از کشور با امارات متحده عربی، بحرین، کویت، قطر، سیشل، تانزانیا و سریلانکا و سایر کشورها دارد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه