ارسال به دیگران پرینت

حمله هوایی آمریکا به گروه داعش در افغانستان

بیانیه‌ای تهدیدآمیز از بایدن | نخستین حمله هوایی آمریکا پس از تسلط طالبان بر افغانستان

«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در بیانیه‌ای به حمله هوایی آمریکا به گروه داعش در افغانستان اشاره کرد. وی در این بیانیه گفت: «صبح امروز با تیم امنیت ملی در واشنگتن و فرماندهان در میدان دیدار کردم. ما درباره حمله شب گذشته نیروهای آمریکایی علیه گروه تروریستی داعش خراسان در افغانستان بحث کردیم. ما گفتم ما باید دنبال این گروه که مسئول حمله به نیروهای ما و غیرنظامیان بی گناه در کابل بوده، باشیم و هستیم. این حمله، آخرین حمله نخواهد بود».

 بیانیه‌ای تهدیدآمیز از بایدن  |  نخستین حمله هوایی آمریکا پس از تسلط طالبان بر  افغانستان

«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در بیانیه‌ای به حمله هوایی آمریکا به گروه داعش در افغانستان اشاره کرد.

وی در این بیانیه گفت: «صبح روزگذشته با تیم امنیت ملی در واشنگتن و فرماندهان در میدان دیدار کردم. ما درباره حمله شب گذشته نیروهای آمریکایی علیه گروه تروریستی داعش خراسان در افغانستان بحث کردیم. ما گفتم ما باید دنبال این گروه که مسئول حمله به نیروهای ما و غیرنظامیان بی گناه در کابل بوده، باشیم و هستیم. این حمله، آخرین حمله نخواهد بود.ما به شکار هر شخصی که در آن حمله دست داشته ادامه خواهیم داد و آنها باید بهای این کار خود را بپردازند.هر زمان، هر کسی به دنبال آسیب رساندن به آمریکا یا حمله به نیروهایمان باشد، ما پاسخ خواهیم داد.در این موضوع تردیدی وجود ندارد.

 

بایدن اضافه کرد: «اوضاع میدانی همچنان به شدت خطرناک بوده و تهدیدات حمله تروریستی علیه فرودگاه همچنان بالاست. فرماندهانمان به من اطلاع دادند که احتمال حمله در 24 -36 ساعت آینده احتمالا بسیار بالا خواهد بود. من به آنها دستور دادم تا هرگونه اقدام احتمالی برای اولویت دادن حمایت از نیروها را اتخاذ کنند و این اطمینان را دادم که آنها تمام اختیارات، منابع و طرحها برای حمایت از مردها و زنانمان در میدان را دارند. آنها به من اطمینان داند که این کار را انجام داده و آنها در حالی که در حال تکمیل ماموریت بوده این اقدامات را اتخاذ میکنند.

به دنبال کشته شدن ۱۳ نظامی آمریکایی در حمله انتحاری داعش در فرودگاه کابل، ارتش آمریکا امروز از انجام حملات هوایی علیه داعش در شرق افغانستان خبر داد.

این حمله در واکنش به حمله انتحاری مرگ‌بار گروه داعش در ورودی فرودگاه کابل، اجرا شده و نخستین حمله هوایی آمریکا پس از تسلط طالبان بر  افغانستان است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      خاک توسر بایدن بی لیاقت حیف ترامپ

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه