ارسال به دیگران پرینت

مشهورترین زن خواننده افغان مغازه 2/7 میلیاردی خود را رها کرد و گریخت!

مشهورترین خواننده زن افغانستان در راه گریز از جنگجویان طالبان، فروشگاهی را که اخیرا با برند خود در کابل تاسیس کرده و مبلغی بالغ بر 100 هزار دلار – با دلار 27 هزار تومانی 2 میلیارد و 700 میلیون تومان – برای راه اندازی آن هزینه کرده بود را رها کرد و گریخت.

مشهورترین زن خواننده افغان مغازه 2/7 میلیاردی خود را رها کرد و گریخت!

55 آنلاین به نقل از کاماپرس، مشهورترین خواننده زن افغانستان در راه گریز از جنگجویان طالبان، فروشگاهی را که اخیرا با برند خود در کابل تاسیس کرده و مبلغی بالغ بر 100 هزار دلار – با دلار 27 هزار تومانی 2 میلیارد و 700 میلیون تومان – برای راه اندازی آن هزینه کرده بود را رها کرد و گریخت.

آریانا سعید مشهورترین خواننده زن حال حاضر افغانستان است وبد نیست بدانید وی در سال ۲۰۱۶ از جمله ده شخص تأثیرگذار در جامعه افغانستان انتخاب شده است. با توجه به اظهاراتی که آریانا در انتقاد از گروه طالبان و نگرانی از قدرت گرفتن آنها در افغانستان ابراز کرده بود ، قطعا در صورت دستیابی جنگجویان طالبان به وی ، سرنوشت خوشایندی در انتظارش نبود!

فرار آریانای خوش شانس با هواپیمای باری آمریکایی

این آوازه خوان افغان موفق شد با خوش اقبالی و در آخرین روزها افغانستان را ترک کند اما این فرار اگرچه جان آریانا را نجات داد ولی برای او از نظر مالی خسارت های فراوانی به بار آورده است.

روزنامه هفت صبح عکس صفحه آخر خود را به موضوع فرار آریانا اختصاص داده و نوشته است؛ آریانا سعید به همراه همسرش جزو گروهی از شهروندان افغانستان بودند که در پی سرگردانی در فرودگاه کابل سرانجام توانستند با هواپیمای باری آمریکایی از کابل که طالبان کنترل آن را در دست گرفته بودند، خارج شوند.

آریانا بعد از گریز از دست طالبان: برایتان قصه ها خواهم داشت!

خواننده و ترانه سرای ۳۶ ساله افغانستانی در یادداشتی دراینستاگرام برای طرفداران خود نوشت: من گفته بودم آخرین سربازی خواهم بود که مادر وطنم را ترک کنم و دقیق همینطور شد! او در پاسخ به ابراز نگرانی ها درباره خطراتی که می توانست متوجه جان او در کابل باشد نوشت: زنده هستم و بعد از دو شب فراموش نشدنی، بالاخره به دوحه رسیدیم و منتظر پرواز بعدی به سوی خانه هستم. (آریانا سابقه زندگی در لندن و زوریخ را دارد و احتمالا منظور او از خانه ، بازگشت به یکی از این دو شهر است ).

وی نوشت: بعد از اینکه به منزل رسیدم و افکارم از دنیای غیرقابل باور به حالت عادی ونرمال برگشت، برای شما عزیزان قصه ها خواهم داشت!

آریانا سعید، آوازخوان افغان در زمان سقوط کابل به دست طالبان در این شهر بود.او به تازگی فروشگاهی در کابل با نشان تجاری خودش و برای توسعه هنر و فرهنگ افغانستان با سرمایه‌گذاری 100هزار دلار افتتاح کرده بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • علیرضا نیکرو ارسالی در

      آریانا سعید که از افغانستان طالبان فرار میکند احساس میکند که در افغانستان طالبان آزادی نیست

    • ناشناس ارسالی در

      همچین میگه جنگجویان طالبان بیشرف انگار داره از لشکر پیامبر دفاع می‌کنه فکر نمیکنه که اینها یه مشت تروریست کثافت و قاتلان شیعه هستن

    • مهسا ارسالی در

      واقعا باید تاسف خورد به حال افغانستان که افرادی مثل این خانم که با عشق به خاکشون رو آوردن و تلاش کردن برای آباد کردنش و حالا به خاطر این تروریستهای عصر حجری خاکشون و همه تلاششون رو رها کنن و قرنها این کشور به عقب پرتاب بشه

    • امیر ارسالی در

      امان از جهل و نادانی.تحجر . بازگشت به قرن های ننگین گذشته

    • ناشناس ارسالی در

      اگه ترسو نبودن میماندن ومیجنگیدن مرگ با عذت بهتر از زندگی با ذلت هست ترسو ترین انسان ها ی دنیا

    • ناشناس ارسالی در

      همون بهتر که آواز خوان افغانستان در کشورهای بیگانه قوقولی کنه

    • ناشناس ارسالی در

      به درک فرار کردی زیادی ازمردوم گمراه کردی

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه