ارسال به دیگران پرینت

راه رفتن یک روح از یک خیابان +عکس

در روز گذشته طی اتفاقی بسیار عجیب و شگفت انگیز در خیابان های فیلیپین یک روح مشاهده شد که در حال راه رفتن در خیابان بود.

 راه رفتن یک روح از یک خیابان +عکس

وجود داشتن و یا نداشتن ارواح بر روی کره زمین،یکی از اختلافاتی است که همواره در میان انسان ها وجود دارد که برخی از آنها معتقد هستند ارواح بر روی زمین وجود ندارند و برخی دیگر معتقد هستند که ارواح هم وجود دارند و هم همراه ما در کره زمین به زندگی کردن می پردازند.اما به نظر شما آیا ارواح وجود دارند یا خیر؟!روز گذشته ویدیویی بسیار عجیب از راه رفتن یک روح از یک خیابان منتشر شد که باعث شوکه شدن کاربران صفحات مجازی شد.

روز گذشته ویدیویی عجیب از یک روح که در حال عبور کردن از خیابان های فیلیپین بود،به شدت توسط رسانه های مختلف پخش شد که باعث شوکه شدن کاربران صفحات مجازی شد.این ویدیو توسط دوربین های شهری ثبت شده بودند.

همچنین ویدیو توسط شبکه تلویزیونی CCTV کشور فیلیپین پخش شده است که این روح به آرامی از قسمت پیاده رو به سمت راست خود می چرخد و با اینکه اتومبیل ها و موتورسیکلت در حرکت هستند،از میان آنها بدون هیچ آسیبی عبور می کند.

یکی از مخاطبان فلیپینی تلویزیون در مورد این اتفاق این چنین گفت:"زمانیکه من این ویدیو را در تلویزیون مشاهده کردم،نمی توانستم باور کنم و فکر می کردم در خواب هستم و بطور ناگهانی متوجه شدم که این ویدیو حقیقت دارند و روح بدون آنکه آسیبی ببیند از خیابان عبور میکند".

همچنین یکی از دیگر از مغازه داران در این منطقه این گونه گفت:"این ویدیو بقدری وحشتناک هست که من حتی نمی توانم به مغازه ام بروم .چرا که هر بار این خیابان عبور می کنم یاد صحنه ای که آن روح از اینجا عبور می کرد می افتم".

عبور ترسناک روح در یکی از خیابان‌های شهر! + عکس

 

منبع : برنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      وای من خیلی می ترسم از وجود روح.به خصوص وقتی که در یک لحظه در تاریکی ها،در خانه تنها باشم ،حتی خانواده ام هم در اتاقی دیگر باشند،در چند لحظه احساس می کنم که روح پیشم هست زود فرار می کنم می روم توی روشنایی و پیش خانواده ام.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه