ارسال به دیگران پرینت

با خوردن یک لیوان آب دیگر دچار اضافه وزن نخواهید شد

در بسیاری از مواقع که احساس گرسنگی دارید و به دنبال غذا می گردید تنها بدن شما تشنه است اما قدرت تشخیص آن را به خوبی ندارد.

با خوردن یک لیوان  آب دیگر دچار اضافه وزن نخواهید شد

در بسیاری از مواقع که احساس گرسنگی دارید و به دنبال غذا می گردید تنها بدن شما تشنه است اما قدرت تشخیص آن را به خوبی ندارد.

در این حالت شما فریب این احساس را خورده و شروع به خوردن تنقلات و غذا می کنید در حالی که تنها با خوردن یک لیوان آب و رفع نیاز بدن به آب احساس گرسنگی شما برطرف می شود و دیگر دچار اضافه وزن نخواهید شد.

همچنین مصرف آب کافی برای سوزاندن چربی های غذای و نوشیدنی هایی که می خوریم ضروری است زیرا بدن بدون آب نمی تواند کربوهیدرات و چربی های ذخیره شده را از بین ببرد.

. نیم ساعت قبل از صبحانه، نهار و شام

نوشیدن حدود ۲ فنجان آب نیم ساعت قبل از وعده های غذایی باعث می شود احساس سیری بیشتری داشته باشید و طبق یک مطالعه جدید حتی کالری مصرف شده وعده صبحانه را هم تا ۱۳ درصد کاهش دهد.

. پیش از خواب

هنگامی که به خواب می روید ۷ تا ۸ ساعت آینده بدن شما هیچ آبی دریافت نمی کند پس بهتر است پیش از خواب آب کافی بنوشید تا بدن کالری سوزی را در طول خواب انجام دهد.

۳. نوشیدن مقدار کمی آب قبل و حین ورزش

بدن انسان در طول ورزش کردن آب زیادی از دست می دهد و هنگامی که سلول های عضلانی کم آب می شوند با سرعت زیادی پروتئین تجزیه می کنند اما عضله با سرعت کمتری ساخته می شود که تاثیر ورزش شما خیلی کم می شود.

۴. یک ساعت پس از صبحانه و ناهار

نوشیدن آب یک ساعت پس از صبحانه و ناهار باعث می شود حجم معده شما پر شود و دیرتر احساس نیاز به خوردن میان وعده پیدا کنید.

۵. هنگام خستگی

زمان هایی در روز که احساس خستگی و خواب آلودگی دارید بهتر است یک لیوان آب بنوشید زیرا با این کار بدنتان احساس سرزندگی می کند و دوباره فرایند کالری سوزی را از سر می گیرد.

۶. نوشیدن آب خنک

نوشیدن آب خنک می تواند فرایند چربی سوزی را بیشتر کند زیرا بدن با گرم کردن آب برای هضم انرژی و کالری بیشتری مصرف می کند.

 

منبع : برنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه