ارسال به دیگران پرینت

معاون درمان ستاد کرونا تهران: هرگونه تجمع به هر شکلی ممنوع است

معاون درمان ستاد کرونا تهران گفت: هرگونه تجمع به هر شکلی ممنوع است و هر کسی بنا به مصالحی اگر قرار است جمعی بالای ۳۰ نفر را شکل دهد، باید از ستاد کرونای استان مجوز بگیرند.


معاون درمان ستاد کرونا تهران: هرگونه تجمع به هر شکلی ممنوع است

نادر توکلی، معاون درمان ستاد کرونا تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با وجود انتقادها از برگزاری مراسم مسلمیه با وجود خطر ابتلا به کرونا، برخی برای مراسم عید غدیر خم هم از مردم دعوت به عمل آوردند، بیان کرد: هرگونه تجمع به هر شکلی ممنوع است و هر کسی بنا به مصالحی اگر قرار است جمعی بالای ۳۰ نفر را شکل دهد، باید از ستاد کرونای استان مجوز بگیرند.

وی در مورد دعوت از مردم برای حضور در مراسم‌ عید غدیر خم در میدان شهرری افزود: خبر ندارم که از ستاد مجوزی گرفتند یا نه، اما تا جایی که می‌دانم مجوزی گرفته نشده است.

توکلی گفت: شنبه هم برای مراسم ماه محرم ستاد ملی تصمیم خواهد گرفت و ابلاغ می‌شود، اما توجه کنید با وجودی که خطر ویروس دلتا در فضای باز بیشتر از فضای بسته نیست، در این مراسم‌ها فاصله فیزیکی حرف اول را می‌زند.

وی ادامه داد: در فضای باز فاصله فیزیکی بالای دو نیم متر کیفیت بهتری را برقرار می‌کند، افراد هم باید از دو ماسک در این فضا استفاده کنند.

توکلی در مورد واکسیناسیون پرستار و پزشکانی که هنوز واکسینه نشده اند، افزود: دستورالعملی به همه مراکز دادیم که مسئول مطب، پرسنلش را تایید کند و برای ما بفرستد، بقیه مراکز هم لکه گیری‌ها در حال انجام است و لیست‌ها را برای ما می‌فرستند.

وی گفت: هلال احمر یک سری سازه‌های سیار دارد که اگر شرایط بحرانی شد برای کاربری موقت از آنها استفاده شود، معمولا در ساعاتی که اورژانس‌ها شلوغ است از آنها استفاده می‌شود.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه