ارسال به دیگران پرینت

کاسبی مراکز درمان خصوصی از بیماران کرونا

تزریق رمدسیویر کاسبی جدیدی برای مراکز اعزام تیم‌های خصوصی درمان شده. به‌طوری‌که پایین‌ترین نرخ اعلام شده از سوی این مراکز، از ۳۰۰ هزار تا یک‌میلیون تومان است. برخی از این مراکز هر دوز را بین یک تا ۲۰ میلیون تومان می‌فروشند.


کاسبی مراکز درمان خصوصی از بیماران کرونا

تزریق رمدسیویر کاسبی جدیدی برای مراکز اعزام تیم‌های خصوصی درمان شده. به‌طوری‌که پایین‌ترین نرخ اعلام شده از سوی این مراکز، از 300هزار تا یک‌میلیون تومان است. برخی از این مراکز هر دوز را بین یک‌ تا 20میلیون تومان می‌فروشند.

تزریق رمدسیویر کاسبی جدیدی برای مراکز اعزام تیم‌های خصوصی درمان شده است. به‌طوری‌که پایین‌ترین نرخ اعلام شده از سوی این مراکز، از 300هزار تومان شروع و به یک‌میلیون تومان می‌رسد، آن‌هم به شرطی که نخستین دوز در بیمارستان تزریق شده باشد و بیمار مشکلی برای دریافت این دارو پیدا نکرده باشد.

اپراتور یکی از این مراکز خصوصی می‌گوید که هر بار تزریق این دارو حدود یک‌ساعت زمان می‌برد. این دارو پرریسک است و باید پرستار تا پایان زمان تزریق بالای سر بیمار بماند. به همین دلیل هزینه‌ها بالاست.

نکته اما اینجاست که برخی از این مراکز با اینکه مرکز فروش دارو نیستند با این حال داروی رمدسیویر را در اختیار دارند و درصورتی‌که بیمار موفق به تهیه آن نشده باشد هر دوز را بین یک‌میلیون تا 20میلیون تومان با توجه به شرایط دسترسی به بیمار می‌فروشند. 20میلیون تومان برای نوع آمریکایی این داروست.

یکی از پرستارانی که این دارو را برای بیماران کرونایی بستری در خانه‌ تزریق می‌کند، می‌گوید: «رمدسیویر ایرانی و آمریکایی داریم و با توجه به بودجه بیمار برایش تزریق می‌کنیم. 3دوز تزریق رمدسیویر، حدود 4میلیون‌ و500هزار تومان می‌شود. رمدسیویر پودری هندی هم داریم که هر دوزش 4میلیون‌و 500هزار تومان است.»

او می‌گوید پرستاری که برای این خدمات به خانه‌ها می‌رود سوپروایزر یکی از بیمارستان‌هاست و دارو را خودش تهیه می‌کند: «در بازار داروی ایرانی را کمتر از یک‌میلیون‌و‌پانصد‌هزار تومان به شما نمی‌دهند. داروی ما تقلبی نیست و به‌صرفه‌تر است.»

مراکز خصوصی ارائه خدمات درمانی در شرایطی این دارو را تزریق می‌کنند که گفته می‌شود رمدسیویر باید حتما در فضایی درمانی و کنترل شده تزریق شود.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه