ارسال به دیگران پرینت

پلیس با باند‌های به‌کارگیری کودکان کار در تهران برخورد می کند

کسانی را که بر سر چهارراه‌ها و خیابان‌های تهران کار می‌کنند، نباید کودکان کار نامید، این‌ کودکان مستعمره این باندها هستند و ره‌ توشه تلاش این کودکان را سرشبکه‌ها و روسای این باندها به جیب خودشان می‌زنند.

پلیس با باند‌های به‌کارگیری کودکان کار در تهران برخورد می کند

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به برخورد پلیس با باندهای به‌کارگیری کودکان کار در تهران گفت: شناسایی‌ این باندها ادامه دارد و در آینده با آن‌ها برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سردار حسین رحیمی درباره فعالیت باندهای قاچاق کودکان کار در تهران گفت : گروه‌ها و باندهایی هستند که هر روز کودکان کار را بر سر چهارراه‌ها و خیابان‌های پایتخت قرار می‌دهند و شب‌ها آن‌ها را جمع‌آوری می‌کنند.

وی ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته برخی از این باندها شناسایی و با سرشبکه‌های آن‌ها برخورد شده است؛ این شناسایی‌ها ادامه دارد و در آینده با این باندها برخورد جدی خواهد شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: کسانی را که بر سر چهارراه‌ها و خیابان‌های تهران کار می‌کنند، نباید کودکان کار نامید، این‌ کودکان مستعمره این باندها هستند و ره‌ توشه تلاش این کودکان را سرشبکه‌ها و روسای این باندها به جیب خودشان می‌زنند.

سردار رحیمی در ادامه درباره موضوع سگ‌گردانی نیز عنوان کرد: نیروی انتظامی بر اساس وظایف قانونی که بر عهده دارد، عمل می‌کند؛ با جوسازی برخی‌ها علیه پلیس در این خصوص ما کوتاه نخواهیم آمد و کارمان را بر اساس قانون انجام می‌دهیم.

وی با بیان این‌که سگ‌گردانی باعث مزاحمت برای شهروندان در معابر، پارک‌ها و ساختمان‌ها شده است، گفت: در این‌خصوص روزانه ده‌ها تماس با پلیس انجام می‌شود و ما وظیفه داریم در این زمینه عمل کنیم و تلاش ما این است که برخوردی محترمانه داشته باشیم.

رئیس پلیس پایتخت در پایان خاطرنشان کرد: ما برابر قانون عمل می‌کنیم و قانونی در حوزه حیوان‌گردانی نداریم؛ در اروپا هم قوانین بسیار سختی در حوزه نگهداری و حمل سگ دارند و اگر از آن عبور کنند، جریمه‌های بسیار سنگینی دارد.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه