ارسال به دیگران پرینت

ماجرای برخورد پلیس با سگ ‌گردانی چه بود

پلیس تهران درباره برخورد ماموران کلانتری با سگ‌گردانی و فیلم منتشر شده توضیح داد.

ماجرای برخورد پلیس با سگ ‌گردانی چه بود

سرهنگ آذین سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری فاتب در واکنش به انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر برخورد ماموران کلانتری با سگ گردانی اظهار داشت: در موضوع فوق با توجه به تماس تلفنی شهروندان، گشت کلانتری ۱۴۰ شهرک گلستان در محل حضور پیدا کرده و پس از تذکر لسانی، افسر گشت، با برخورد نامناسب صاحب سگ مواجه شده و در ادامه به علت فحاشی صاحب سگ، متاسفانه سرباز گشت کلانتری رفتار غیر حرفه ای داشته است.

وی با بیان اینکه این موضوع در حال بررسی است خاطرنشان کرد: در پی مطالبات و درخواست بسیاری از شهروندان در تماس با سامانه ۱۱۰در خصوص برخورد با موضوع سگ گردانی، با توجه به اینکه نگهداری سگ در مجتمع های مسکونی موجبات آزار و اذیت سایر سکنه را در پی داشته و همچنین حضور سگ ها در پارک ها گاها موجب احساس نا امنی و وحشت برای کودکان بوده؛ از این رو طرح برخورد با سگ گردانی در دستور کار پلیس پایتخت قرار گرفته است.

 

منبع : فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • درسا ارسالی در

      خدا حفظتون کنه هر چه سریعا این کاررو انجام دهید

    • ناشناس ارسالی در

      تو را به خدا جلوی سگ گردانی را بگیرید . چند روز پیش بخاطر اینکه بچه ام ترسید نزدیک بود یکی از این سگ های فانتزی رو بکشم . صاحبش می گفت ، پول خون سگش از پول خون خودش بیشتره. لطفا بگید نیارن تو خیابون و یا یه جایی براشون اختصاص بدن . آخه مگه اینجا دهاته که سگ نگه می دارید؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه