ارسال به دیگران پرینت

رشد دوباره بیت کوین در معاملات امروز

در معاملات امروز بازار ارز‌های مجازی قیمت بیت کوین یک درصد رشد کرد.

رشد دوباره بیت کوین در معاملات امروز

در معاملات امروز بازار ارز‌های مجازی قیمت بیت کوین یک درصد رشد کرد.

در معاملات امروز بازار جهانی ارز‌های مجازی قیمت بیت کوین با یک درصد افزایش به ۳۲ هزار و ۴۴۵ دلار رسید. این قیمت نسبت به هفته پیش هم بیش از ۳ درصد افزایش داشته است.

با این حساب ارزش کل بازار جهانی بیت کوین به ۶۰۸ میلیارد دلار افزایش یافت و در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱۹ هزار بیت کوین به ارزش ۲۰ میلیارد دلار هم در بازار جهانی جابجا شده است. تعداد بیت‌کوین‌های جهان هم امروز به ۱۸ میلیون و ۷۶۴ هزار و ۱۳۱ عدد رسید.

اتریوم نیز ۲.۲ درصد بالا رفت و توانست حضور خود در کانال ۲ هزار دلاری را نسبتا تثبیت کند و به ۲۰۵۵ دلار برسد. قیمت این ارز نسبت به هفته پیش ده درصد رشد کرده است. باینانس کوین و کاردانو، اما هر کدام ۲ دهم درصد افت قیمت داشته و به ۲۹۵ دلار و ۱.۱۸ دلار رسیدند.

ریپل هم ۲.۷ درصد رشد کرد و به ۵۹ سنت رسید. دوج کوین، اما بیشترین افت را در میان ارز‌های مجازی مطرح ثبت کرد و با ۸ دهم درصد کاهش هم‌اکنون ۱۹ سنت خرید و فروش می‌شود.

ارزش کل بازار ارز‌های مجازی امروز ۱.۱۵ درصد رشد کرد و به ۱۳۳۲ میلیارد دلار رسید. در این بازار طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۵ میلیارد دلار پول جابجا شده و تعداد ارز‌های مجازی جهان به ۱۱ هزار و ۲۳ نوع رسید.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه