ارسال به دیگران پرینت

مدیرعامل آبفای کشور: کاهش بی‌سابقه منابع آبی در ۵۰ سال گذشته

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: امسال نسبت به 50 سال گذشته منابع آبی بسیار محدود است.


مدیرعامل آبفای کشور: کاهش بی‌سابقه منابع آبی در ۵۰ سال گذشته

فارس: به گزارش روابط عمومی آبفا اصفهان، حمیدرضا جانباز در ارتباط تلفنی با ستاد تنش آبی آبفای اصفهان با تأکید بر استمرار و توزیع عادلانه خدمات آبفا در سطح استان اظهار داشت: امسال نسبت به ۵۰ سال گذشته منابع آبی بسیار محدود است، تأمین پایدار آب شرب در بسیاری از مناطق دشوار است، اما صنعت آبفای کشور این اطمینان را دارد که اصفهانی‌ها می توانند بر مشکلات کم آبی غلبه کنند.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به تخصص و مهارت نیروی انسانی در آبفای استان اصفهان گفت: اصفهان در بسیاری از زمینه‌ها درصنعت آبفا در کشور پیشگام است و همین امر اصفهانی‌ها را در گذر از تنش آبی یاری می‌کند.

وی افزود: در چند سال اخیر آبفای اصفهان توانست با ایجاد زیرساخت‌هایی مانند تله متری و پایش هوشمند شبکه در بخش بهره‌برداری، آب شرب را به صورت پایدار تأمین کند.

جانباز با اشاره به افزایش دمای هوا در روزهای پایانی تیر و مرداد بیان کرد: با این که هنوز سامانه دوم آبرسانی در اصفهان به بهره‌برداری نرسیده است، اما انتظار می‌رود فعالان صنعت آبفا در اصفهان با بهره‌گیری از توان تخصصی خود آب شرب مردم را به صورت پایدار تأمین کنند.

هاشم امینی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در ادامه این جلسه گفت: با توجه به افزایش دما تا ۴۲ درجه در روزهای آینده سعی کرده‌ایم بستر لازم برای تأمین آب شرب مردم در شهرها و روستاها را فراهم سازیم.

وی حفظ آرامش مردم استان را اولویت اول آبفا دانست و افزود: آبفای استان اصفهان تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا بحران کم آبی با بهره‌گیری از ظرفیت نیروی انسانی متعهد و متخصص مدیریت شود و مردم با چالش کمتری در زمینه کم آبی روبه رو شوند.

وی با اشاره به آبرسانی سیار در اصفهان گفت: در این روزهای گرم و بسیار سخت سعی کرده‌ایم آبرسانی سیار به مناطقی که با افت شدید فشار مواجه شدند در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود، تا مردم برای دسترسی به آب شرب در تنگنا نباشند.

امینی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با همکاری مردم در مدیریت مصرف بهینه آب و تلاش شبانه‌روزی فعالان صنعت آبفا در اصفهان، این بحران را با کمترین تنش پشت سر بگذاریم. 

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه