ارسال به دیگران پرینت

انتقاد از قطعی برق، تلاش برای قطع اینترنت

کشور را خاموشی‌های پیاپی در بر گرفته و قطع برق با خشک‌سالی بی‌مانند در این گرمای طاقت‌فرسا همراه شده تا زندگی از آنچه‌ تا قبل از تابستان بر مردم می‌گذشت، تحمل‌ناپذیرتر شود.

انتقاد از قطعی برق، تلاش برای قطع اینترنت

 کشور را خاموشی‌های پیاپی در بر گرفته و قطع برق با خشک‌سالی بی‌مانند در این گرمای طاقت‌فرسا همراه شده تا زندگی از آنچه‌ تا قبل از تابستان بر مردم می‌گذشت، تحمل‌ناپذیرتر شود.

کندشدن اینترنت در چند روز گذشته به‌خصوص هم‌زمان با قطعی برق، گسترش کرونا دلتا و قرمزشدن شهرها بسیاری از کسب‌وکارها را به تعطیلی کشانده و باعث اعتراض‌ شهروندان در نقاط مختلف کشور شده است. غم نان و آب و برق و درمان توان تحمل مردم را چنان کاهش داده که نمی‌توان انتظار تحمل در سکوت را از آنها داشت و حداقل کار همدلی با مردمی است که بیش از دو دهه تحت سخت‌ترین تحریم‌ها برای داشتن انرژی هسته‌ای تاب آورده‌اند و همراه خوبی بودند و امروز با داشتن انرژی هسته‌ای و توانایی غنی‌سازی 60 درصد، از داشتن برق محروم هستند.

انتقاد از قطعی برق، تلاش برای قطع اینترنت

به این شرایط کمبود واکسن کرونا و به‌تعویق‌افتادن چندباره وعده توزیع واکسن ایرانی را هم باید افزود. حال صف مرغ و گوشت و روغن و شکر و... بماند. در این شرایط نمایندگان مردم در مجلس همچنان مشغول طرح‌هایی هستند که منافع مردم عادی و عاری از قدرت و نفوذ را نادیده گرفته است و این‌گونه جز افزایش نگرانی‌ها و ترس‌های مردم و در نهایت اعتراض به وضع موجود نتیجه‌ای نخواهند گرفت.

قطع‌شدن برق موجب نگرانی از سوختن لوازم برقی شده است

نماینده سنندج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خسارات وارد‌شده به مردم و کسب‌وکارها به دلیل قطعی برق گفت که مردم با قطع برق نگران سوختن لوازم برقی خود هستند. محسن فتحی در مطلبی در صفحه توییتر خود با اشاره به قطعی گسترده برق در سراسر کشور نوشت: «از کسب‌وکارهای تولیدی و صنعتی تا اصناف مختلف تجاری و بازاری متحمل خسارت زیاد به خاطر قطع برق شده‌اند. برآورد دقیقی از میزان خسارت وجود ندارد؛ اما ارزیابی اولیه میلیاردها تومان خسارت را نشان می‌دهد. همچنین قطع برق موجب کلافگی شهروندان در اوج گرما و نگرانی از سوختن لوازم برقی شده است».

طرح ساماندهی ‌ فضای مجازی که در مجلس در دست بررسی است

نصیرایی، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، در سخنانی تکراری برای چندمین بار گفته است: از جمله شرایط طرح ساماندهی فضای مجازی این است که هر شخصی که می‌خواهد در فضای مجازی سکوی ارائه خدمت ایجاد کند، ابتدا باید در سامانه‌ای که ما تعریف می‌کنیم، ثبت‌نام کند، باید مجوز دریافت کند و طبق مقررات فعالیت کند

سیدعلی یزدی‌خواه، دیگر نماینده مجلس با تأکید بر موضوع ساماندهی‌ فضای مجازی که در مجلس در دست بررسی است، گفته بود: افرادی که در فضای مجازی فعالیت می‌کنند، علاوه بر اینکه احراز هویت می‌شوند، باید اطلاعات‌شان محفوظ باشد

 

منبع : برترین ها
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه