ارسال به دیگران پرینت

نماینده مجلس:

مدیران صنعت برق درخواست بازنشستگی داده‌اند

علیرضا نظری نماینده خمین در مجلس گفت: ما خبر داریم که بالاترین مقامات صنعت برق یعنی معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی مدیرعامل شرکت توانیر برای انتهای تابستان امسال درخواست بازنشستگی کرده‌اند و در حال حاضر هیچ انگیزه‌ای برای ساماندهی پایدار برق کشور ندارند.


 مدیران صنعت برق درخواست بازنشستگی داده‌اند

نماینده خمین در مجلس گفت: باید ترک فعل‌ها و سوء مدیریت‌ مدیران صنعت برق به طور حتم بررسی شود زیرا عملکرد فاجعه بار این مدیران خسارت جبران ناپذیری به مردم، صنایع و بخش کشاورزی وارد کرده و آنها باید پاسخگوی عملکرد نامطلوب خود باشند.

علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطعی گسترده اتفاق افتاده در صنعت برق گفت: بخشی از مشکلات صنعت برق کشور بر گردن مدیران ضعیفی است که هیچ انگیزه و تلاشی مثبتی ندارند.

وی ضمن انتقاد از عملکرد صنعت برق در مواجه با نیاز مردم افزود: ما خبر داریم که بالاترین مقامات صنعت برق یعنی معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی مدیرعامل شرکت توانیر برای انتهای تابستان امسال درخواست بازنشستگی کرده‌اند و در حال حاضر هیچ انگیزه‌ای برای ساماندهی پایدار برق کشور ندارند.

نماینده مردم خمین در مجلس تصریح کرد: به نظر شما از مدیری که تنها به گذشت زمان می‌اندیشد و هیچ انگیزه‌ای برای حل مشکلات اساسی ندارد می‌توان انتظار کار جهادی در جهت حل مشکلات را داشت.

نظری با اشاره به اینکه ترک فعل‌ها و سوء مدیریت‌ مدیران صنعت برق به طور حتم بررسی می‌شود،گفت: عملکرد فاجعه بار این مدیران خسارت جبران ناپذیری به مردم، صنایع و بخش کشاورزی وارد کرده و آنها باید پاسخگوی عملکرد نامطلوب خود باشند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      خر اخر دیکتاتوری همینه

    • رحمت ارسالی در

      اول محاکمه بعد بازنشستگی یا زندان

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه