ارسال به دیگران پرینت

روشن کردن ماینر ممنوع!

توانیر با انتشار اطلاعیه‌ای به تمامی استخراج‌کنندگان غیر مجاز رمزارز که به صورت مخفیانه از اشتراک برق مردم استفاده می‌کنند، هشدار داد.

 روشن کردن ماینر ممنوع!

شرکت توانیر با انتشار اطلاعیه‌ای به استخراج‌کنندگان غیر مجاز رمزارزها، هشدار داد. در متن این اطلاعیه آمده است:

«به اطلاع می‌رساند مطابق مجوزات صادره وزارت صنعت معدن و تجارت، تاکنون ۵۰ مرکز استخراج رمزارزها با مجموع قدرت مصرفی ۲۰۹ مگاوات، در ۱۴ استان با صنعت برق قرار داده بسته و در چهارچوب مقررات فعالیت می‌کنند. با توجه به هماهنگی قبلی و مفاد قرارداد با توجه به اینکه در دوران اوج مصرف برق تابستان، اولویت اول صنعت برق، تامین برق مراکز حیاتی و حساس است، تمامی مراکز استخراج قانونی رمزارز از ابتدای خرداد، مصرف برق خود را متوقف کرده و این توقف فعالیت تا شهریور و پس از کاهش نیاز مصرف شبکه ادامه خواهد داشت.

ارز

با توجه به شرایط بیماری فراگیر کرونا که استمرار تامین برق برای تمامی بخش‌ها وضعیت حیاتی به خود گرفته است، مجددا به تمامی مصرف‌کنندگان غیرمجاز رمزارز که به صورت مخفیانه و با سوءاستفاده از اشتراک برق مردم، این انرژی حیاتی را می‌بلعند، اکید هشدار داده می‌شود به سرعت فعالیت‌های خود را متوقف کرده و تا پایان شهریور امسال به‌هیچ‌وجه دستگاه‌های خود را روشن نکنند.

در طی این مدت نیز می‌توانند نسبت به اخذ مجوز قانونی و بهره‌مندی از مشوق‌های تعرفه‌ای پس از دوران اوج مصرف برخوردار باشند. در غیر این صورت، مطابق با هماهنگی به عمل‌آمده با دستگاه قضائی، ضمن قطع اشتراک برق و توقیف تمامی تجهیزات آنها، خسارات وارده به شبکه برق از آنان اخذ خواهد شد.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه