ارسال به دیگران پرینت

روده خود را با این معجون خانگی پاکسازی کنید

معجون خانگی سیب و تخم کتان می‌تواند به سم‌زدایی روده‌ بزرگ کمک کند و سلامت کلی بدن را بهبود بخشد.

روده خود را با این معجون خانگی پاکسازی کنید
معجون خانگی سیب و تخم کتان می‌تواند به سم‌زدایی روده‌ بزرگ کمک کند و سلامت کلی بدن را بهبود بخشد.
پاکسازی روده از تمام سموم و محافظت از آن ضامن دور نگه داشتن سایر ارگان‌های بدن از سموم و مواد زائد مرگ‌آور است. بقراط (حدود ۳۷۰ قبل از میلاد- حدود ۴۶۰ قبل از میلاد)، پزشک یونان باستان گفته‌ است: مرگ از روده بزرگ آغاز می‌شود. 

علم امروز نشان داد که حق با بقراط بوده ‌است. در واقع مشکلات روده می‌تواند به بیماری‌ها و اختلالات دیگر منجر شود که برخی از آنها مانند آکنه و جوش، سردرد و خواب‌ آلودگی چندان جدی نیستند اما مشکلات جدی نیز می‌توانند در اثر عدم سلامت مناسب روده بزرگ حاصل شوند از جمله التهاب روده بزرگ، رفلاکس یا بیماری کرون.

برخی متخصصان مراقبت‌های بهداشت و درمان می‌گویند یک فرد متوسط بین دو تا هشت کیلو ماده زائد انباشته ‌شده را به مدت حدود ۷۰ ساعت در روده‌ بزرگ خود دارد، در حالی که دستگاه گوارش سالم باید مواد غذایی را در کم‌تر از ۲۴ ساعت گوارش کند. در نتیجه شاید تا ۸۰ درصد اختلالات و بیماری‌هایی که ما را مبتلا می‌کنند با روده‌ بزرگ سمی مرتبط باشد. بخشی از مشکل به این دلیل است که رژیم غذایی امروز ما فاقد فیبر طبیعی و آنزیم‌هاست و قند تصفیه‌ شده‌ خیلی زیادی دارد.

در این نوشتار راه حلی برای پاکسازی روده بزرگ از تمام سموم برای‌تان ارائه شده است. یک معجون خانگی بسیار موثر که می‌تواند به سم‌زدایی روده‌ بزرگ کمک کرده، سلامت کلی را بهبود بخشد.

این پاک‌کننده یک ترکیب دارای ۴ ماده اولیه است که فیبر، مواد مغذی و ویتامین‌هایی دارد که بدن برای بیرون راندن سموم نیاز دارد.

برای تهیه این معجون خانگی مطابق با روش زیر پیش بروید:

مواد لازم:

۱. یک عدد سیب

۲. یک قاشق غذاخوری تخم کتان

۳. یک قاشق غذاخوری دانه چیا

۴. یک فنجان آب

۵. یک قاشق غذاخوری عسل

همه مواد بالا را با هم ترکیب کنید و مدتی صبر کنید تا دانه های چیا و کتان کم کم متورم و بزرگ شوند.

 سیب، فیبر محلول و نامحلول دارد که باعث تحریک فعالیت روده می‌شود.

تخم کتان فیبر، آنتی‌اکسیدان، و اسیدچرب امگا۳ دارد، جذب مواد مغذی را در روده بهبود می‌بخشد، برای سلامت قلب مفید است، و با سرطان روده‌ی بزرگ مبارزه می‌کند.

دانه‌های پر قدرت چیا نیز فیبر، اسید چرب امگا۳، ویتامین، و مواد مغذی دارند، سلامت قلب و مجرای گوارش را بهبود می‌دهند.

عسل نیز خواص آنتی ‌باکتریال، ضد قارچ، ضد ویروس، و ضدعفونی‌کننده دارد و در برابر سرطان روده‌ بزرگ از شما محافظت می‌کند.

مصرف این معجون به طور منظم می‌تواند به از بین بردن مواد جذب نشده و پاکسازی روده از تمام سموم کمک کند؛ در صورتی که روده بزرگ تمیز و سالم باشد، به سرعت مواد غذایی را در دستگاه گوارش به حرکت در می‌آورد و به حفظ سلامت کلی بدن کمک می‌کند.

واقعیت این است که سلامت روده‌ بزرگ برای حفظ سلامت و تندرستی کلی حیاتی است. با این حال ترکیب استرس، ورزش نکردن، رژیم غذایی بد، مواد مخدر و انتخاب سبک زندگی بد سبب ناسالم شدن روده‌ بزرگ می‌شود و توانایی آن را برای حذف مواد زائدی که دستگاه گوارش تولید می‌کند، پایین می‌آورد. این روند می‌تواند به انباشته شدن مواد زاید در دیواره‌های روده‌ بزرگ شود.

خبر خوب اینکه اگر این معجون سم‌زدای روده را به‌طور مرتب مصرف کنید، می‌تواند برای روده‌تان و عملکرد درست کل دستگاه گوارش مفید باشد.

خوردن این معجون موثر برای پاکسسازی روده می‌تواند به بهبود سلامت قلب و عروق کمک کند، لکه‌های پوستی را از بین ببرد، عملکرد ذهن را بهبود ببخشد و خشکی مفاصل را تسکین دهد. استفاده از این پاک‌کننده همچنین می‌تواند به پایین آمدن سطح کلسترول نیز کمک کند، سطح انرژی‌تان را بالا ببرد و به کاهش وزن کمک کند. مشاهده شده‌ است که این ترکیب با تنفس بد مقابله می‌کند و به داشتن پوستی شفاف‌تر و موهای سالم‌تر می‌انجامد.

این معجون ساده اما موثر را (ترجیحا با معده‌ی خالی) بنوشید و با پاکسازی روده از شر مواد زاید سمی بدن‌تان خلاص شوید.

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      منظور همون سیب گلابی هست؟؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه