ارسال به دیگران پرینت

مجوزهای لازم برای ورود کشتی های ایرانی در عمان گرفته شد

رییس میز تخصصی عمان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس از اخذ مجوزهای لازم برای ورود کشتی های مسافربری ایرانی به عمان خبر داد. وی اظهار کرد: این مجوز برای ورود کشتی های ایرانی به چهار بندر گرفته شده که در حال حاضر بندر سلطان قابوس امکانات لازم جهت خدمات دهی به کشتی های ایرانی را داراست.


مجوزهای لازم برای ورود کشتی های ایرانی در عمان گرفته شد

رییس میز تخصصی عمان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس از اخذ مجوزهای لازم برای ورود کشتی های مسافربری ایرانی به عمان خبر داد.

خمیس جابری نخیلو رییس میز تخصصی عمان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس اظهار کرد: این مجوز برای ورود کشتی های ایرانی به چهار بندر گرفته شده که در حال حاضر بندر سلطان قابوس امکانات لازم جهت خدمات دهی به کشتی های ایرانی را داراست.

وی افزود: تمام مجوزهای لازم برای ورود کشتی های ایرانی در عمان گرفته شده و به دنبال تعیین بندر مبدا هستیم و همچنین به دنبال یک سری مشوقاتی هستیم که این خط ماندگاری و تداوم خود را حفظ کند

رییس میز تخصصی عمان اتاق بازرگانی ادامه داد: برای نمایشگاه های صنایع دستی و حمایت از مشاغل خانگی و همچنین برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم مواد غذایی در عمان در حال محاسبه هزینه ها و اخذ مجوزهای لازم هستیم.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه