ارسال به دیگران پرینت

انگلیس در میان موج سوم همه گیری قرار دارد

افزایش موارد ابتلا به کرونا در انگلیس نگرانی هایی را در مورد بروز موج سوم این بیماری در این کشور به همراه داشته است.

انگلیس در میان موج سوم همه گیری قرار دارد

موارد جدید ابتلا به کروناویروس در انگلیس در روز گذشته (جمعه) به بالاترین رقم در دو ماه گذشته رسید و تنظیم کنندگان مقررات دارویی در این کشور اجازه استفاده از واکسن تک دُز جانسون اند جانسون را تایید کرده اند.

جدیدترین واکسن کروناویروس در انگلیس در بحبوحه افزایش گمانه زنی ها در مورد شیوع کروناویروس هندی در این کشور تایید شده و ممکن است موجب شود دولت انگلیس مرحله بعد تسهیل محدودیت های کرونایی را به تاخیر اندازد.

آمارهای دولتی نشان می دهد: ۴۱۸۲ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در سراسر انگلیس شناسایی شده که بالاترین آمار روزانه از اول آوریل بوده است. در مجموع ۲۰ هزار و ۷۶۵ مورد جدید ابتلا طی یک هفته در این کشور شناسایی شده که نسبت به هفته قبل از آن افزایش ۲۴ درصدی داشته است. این افزایش محققان را بر آن داشته تا اعلام کنند که اکنون انگلیس در میان موج سوم همه گیری قرار دارد.

موارد جدید ابتلا در این کشور نسبت به اواسط ماه ژانویه و موج دوم بیماری، کاهش چشمگیری دارد اما روند افزایشی آمار مبتلایان پرسشهایی را در مورد تصمیم دولت برای برداشتن تمامی محدودیتهای اجتماعیِ باقی مانده در ۲۱ ماه ژوئن (ماه آینده میلادی) به همراه داشته است.

سویه شناسایی شده در هند حدود ۷۵ درصد از موارد جدید ابتلا به کروناویروس در انگلیس را تشکیل می دهد که نسبت به سویه های دیگر این ویروس مسری تر است.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه