ارسال به دیگران پرینت

ستاره آمریکایی در تیم ملی ایران؟

پس از پرتاب شگفت انگیز ستاره آمریکایی در دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال و بازتاب زیادش در فضای مجازی و حتی رسانه های خارجی نام این بازیکن آمریکایی بیشتر از همیشه مطرح شد و حتی شایعاتی در مورد پیوستنش به تیم ملی بسکتبال ایران هم به گوش رسید. حالا پری پتی ستاره آمریکایی بسکتبال شهرداری گرگان با انتشار متنی در صفحه شخصی اینستاگرامش به این شایعه قوت بخشید!


ستاره آمریکایی در تیم ملی ایران؟

ستاره آمریکایی بسکتبال شهرداری گرگان شایعه پیوستن به تیم ملی ایران را تکذیب نکرد.

در دیدار چهارم دو تیم بسکتبال مهرام و شهرداری گرگان در دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال پری پتی ستاره این دیدار شد و به فرشته نجات گرگانی‌ها برای رسیدن به قهرمانی تبدیل شد.

پس از پرتاب شگفت انگیز این بسکتبالیست و بازتاب زیادش در فضای مجازی و حتی رسانه های خارجی نام این بازیکن آمریکایی بیشتر از همیشه مطرح شد و حتی شایعاتی در مورد پیوستنش به تیم ملی بسکتبال ایران هم به گوش رسید.

حالا پری پتی ستاره آمریکایی بسکتبال شهرداری گرگان با انتشار متنی در صفحه شخصی اینستاگرامش به این شایعه قوت بخشید!

این بازیکن آمریکایی هنوز تابعیت ایرانی ندارد و در گام اول برای حضور در تیم ملی ایران باید تابعیت ایرانی بگیرد که خودش مراحل مختلفی دارد. از سوی دیگر حتی اگر تابعیت ایرانی هم به پری پتی اهدا شود، او می تواند ۱۸ ماه بعد از این تاریخ برای حضور در تیم ملی ایران به فیبا درخواست بدهد. پس عملا حضور این گارد آمریکایی در تیم ملی ایران در المپیک امکان پذیر نیست.

اگر هم پری پتی بخواهد با درخواست مسئولان فدراسیون ایران برای تابعیت ایرانی و حضور در تیم ملی اقدام کند، حداقل انتظار ما به نزدیک دو سال خواهد رسید و آن مساله هم با توجه به سن و سال پتی کمی بعید به نظر می رسد.

(عکس) یک بازیکن آمریکایی در تیم ملی ایران؟

 

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه