ارسال به دیگران پرینت

شاهین‌طبع: بد جایی باخته بودیم|نظر خاصی درمورد داوری ندارم

سرمربی تیم شهرداری گرگان گفت: ما بد جایی به مهرام باخته بودیم اما خوشبختانه از نظر روحی تیم را به بازی سوم رساندیم.

شاهین‌طبع: بد جایی باخته بودیم|نظر خاصی درمورد داوری ندارم

مهران شاهین‌طبع پس از دومین پیروزی شاگردانش در فینال لیگ برتر بسکتبال مقابل مهرام، اظهار کرد: ما بازی قبل را باخته بودیم در حالی که تیم ما طی دو سال گذشته تنها دو بازی را باخته بود. این فصل هم تا قبل از بازی قبل هیچ باختی نداشتیم و بد جایی بازی را دادیم.

وی افزود: در زمان و جای بدی باخته بودیم که شرایط و برگشت بچه‌ها (بازیکنان) خیلی مشکل بود، اما باشگاه و کسانی‌ که درتیم کار می‌کنند خیلی زحمت کشیدند که تیم برگردد. بچه‌ها را به این بازی رساندیم و شرایط دیدار قبل را که بد بودیم فراموش کردیم. نکته مثبت و مهم بازی برگشت بچه‌ها بود.

سرمربی شهرداری گرگان گفت: البته در فینال این بازی یک بخش از سری بود و امیدوارم در بازی‌های باقی مانده هم شرایط خودمان را حفظ کنیم تا به برد برسیم.

وی در مورد اعتراضات محمد جمشیدی به داوری نیز گفت: به او گفتم بنشیند تا بعد از بازی در ‌موردش صحبت کنیم. به هر حال اتفاقات درون زمین بازیکنان دو تیم را وادار به عکس‌العمل می‌کند چون حساسیت بازی بالا است.

سرمربی شهرداری گرگان درباره بازی آینده دو تیم نیز گفت: هیچ‌ چیز ‌مشخص نیست، همانطور که بازی اول را بردیم و بازی دوم را باختیم، نتیجه مشخص نیست. تیم مقابل ما حریف خوبی است با کادرفنی و نفرات خوب. ما نیز با همه توان کار می‌کنیم تا به برد برسیم.

وی در مورد شرایط داوری بازی نیز گفت: بنده نظر خاصی درمورد داوری ندارم، اما امیدوارم هر اشتباهی هم که هست برای هر دو تیم باشد چون در آن صورت اعتراضات کم‌تر خواهد بود.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه