ارسال به دیگران پرینت

سوپر گل طارمی | بخت، یار ملی پوش ایرانی تیم پورتو نبود

تیم پورتو در شبی که مهاجم ایرانی اش را از ابتدا در ترکیب داشت با یک گل میهمان خود را شکست داد.

سوپر گل طارمی | بخت، یار ملی پوش ایرانی تیم پورتو نبود

تیم پورتو از ساعت 00:30 بامداد جمعه در چارچوب هفته بیست و هشتم سوپر لیگ پرتغال میزبان تیم ویتوریا گیمارش در  ورزشگاه دراگو بود. این توانست با کسب پیروزی در این بازی، در فاصله دو بازی مانده به پایان فصل اندک امید خود برای قهرمانی را همچنان زنده نگاه داشت.

 

مهدی طارمی، ملی پوش ایرانی تیم پورتو به مانند بازی هفته گذشته تیمش مقابل ناسیونال در ترکیب اصلی حضور داشت. او که بعد از سوپرگل به چلسی در بازی هفته بیست و هفتم به ترکیب اصلی تیمش بازگشت و تک گل پورتو مقابل ناسیونال را به ثمر رساند در بازی امشب تلاش زیادی برای گلزنی انجام داد اما بخت یار او نبود.

به نظر می رسد که اتفاقات بعد از بازی با چلسی و انتقادات بسیاری که از سرجیو کونسیسائو بابت بازی ندادن به بازیکنی که در اندک فرصت به دست آمده در این دیدار حساس یک سوپر گل به ثمر رساند، باعث شده تا این سرمربی در بازی دادن به مهدی تردیدی نداشته باشد.

مهاجم ایرانی تیم پورتو که با توجه به گلزنی در دو بازی اخیر، از انگیزه بالایی برای تکرار درخشش برخوردار بود در دقیقه 17 بازی روی اشتباه مرگبار مدافع حریف می توانست دروازه ویتوریا را باز کند. در این صحنه مدافع حریف در دهانه دروازه قصد دور کردن توپ را داشت اما طارمی با یک تکل ناگهانی مسیر توپ را به سمت دروازه تغییر داد اما ضربه او با اختلافی اندک راهی اوت شد. طارمی در ادامه نیز شانس گلزنی داشت، او در دقیقه 21 روی شلوغی محوطه جریمه ویتوریا در موقعیت تک به تک می رفت دروازه را باز کند اما عکس العمل زیبای دروازه بان حریف مانع از این کار شد. او در نیمه دوم هم تلاش ناموفقی برای گلزنی داشت تا اینکه در دقیقه 81 جای خود را به تونی مارتینز داد.

در شبی که طارمی و تونی نتوانستند برای پورتو گلزنی کنند این موسی مارگا بود که توانست از تک موقعیت به دست آمده نهایت استفاده را برده و تک گل بازی را به نفع تیمش به ثمر برساند. تک گل پورتو در این دیدار را موسی مارگا مهاجم اهل مالی این تیم به ثمر رساند؛ این مهاجم 30 ساله در دقیقه 49 با هوشیاری و استفاده به موقع از اشتباه مدافعان حریف در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت و با یک ضربه دقیق گل اول پورتو را وارد دروازه ویتوریا کرد.

پورتور با کسب این برد (پنج برد در پنج بازی آخر لیگ) 66 امتیازی شده و رتبه دوم خود در فصل 2021-2020 را تقریبا قطعی کرد. این تیم بالاتر از بنفیکای 60 امتیازی و پایین تر از اسپورتینگ لیسبون 70 امتیازی، در فاصله دو هفته مانده به پایان سوپر لیگ پرتغال همچنان شانس قهرمانی دارد اما احتمال رقم خوردن این اتفاق، بسیار کم است؛ مگر اینکه اتفاقات فوتبالی دراماتیکی را طی دو هفته پایانی شاهد باشیم.

 

منبع : ورزش3
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • وحید رضایی ارسالی در

      دوست عزیز لیگ پرتغال هجده تیمی است پورتو امشب بازی بیست وهشتمشو انجام داد دوهفته تا پایان نمونده شش هفته مونده

    • Masood ارسالی در

      عزیزم فک کنم بیشتر از دو بازی تا آخر فصل مونده باشه

    • سجاد ارسالی در

      سلام دوست عزیز دو هفته تا پایان مسابقات نمونده بلکه 6 هفته مونده لطفا نگاه به لیگ وتعداد بازی ها بکنید ممنون

    • بهروز ارسالی در

      قیافه طارمی خخخخخ

    • علی ارسالی در

      کثافتای آشغال چرا وقتی یه چیز مینویسید فیلمش رو نمیزارید میلیارد میلیارد پول میبرید بعد بخاطر گذاشتن یک فیلم زورتون میاد آخه بی شرفا چطور از گلوتون پایین میره من یه بار از مغازه یه آدامس دزدیدم بعد خودم بردم پس دادم شما چطور اینهمه پول رو میخورید

    • عباس ارسالی در

      کامنت ها خیلی جذاب تره از متن خبر شما خخخخخخخ

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه