ارسال به دیگران پرینت

توقف پورتو با حضور طارمی در بازی پربرخورد و ۱۹ دقیقه وقت اضافه

تیم فوتبال پورتو در هفته هفدهم لیگ فوتبال پرتغال در حالی برابر تیم بلننس متوقف شد که مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود را در اختیار داشت.

توقف پورتو با حضور طارمی در بازی پربرخورد و ۱۹ دقیقه وقت اضافه

 در یکی از دیدارهای هفته هفدهم لیگ فوتبال پرتغال، تیم پورتو شب گذشته به مصاف تیم بلننس رفت که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو در این بازی هم در ترکیب اصلی حضور داشت اما نتوانست مانع از توقف تیمش شود. کسب سه امتیاز این بازی برای پورتو کم کردن اختلافش با تیم اسپورتینگ صدرنشین اهمیت زیادی داشت اما در نهایت با نتیجه تساوی به پایان رسید.

اما اتفاقات و حواشی این مسابقه، نتیجه را تحت تاثیر خود قرار داد. بازیکنان تیم پورتو در چند صحنه با بازیکنان حریف برخورد کردند (از جمله مهدی طارمی در دقیقه ۱۲) اما داور اعتقادی به خطا و پنالتی نداشت که این موضوع اعتراض شدید اعضای تیم پورتو را در پی داشت.

همچنین در دقیقه ۸۵ مسابقه، «نانو» بازیکن تیم پورتو در محوطه جریمه حریف، برخورد سنگینی با دروازه بان و مدافع تیم بلننس داشت و طبق اعلام رسانه‌های پرتغال، برای لحظاتی بیهوش شد. شدت آسیب به نانو به حدی بود که آمبولانس وارد زمین شد تا به درمان او رسیدگی شود.

 

داور مسابقه هم با احتساب این اتفاقات، ۱۹ دقیقه وقت‌های تلف شده اعلام کرد اما پورتو بازهم نتوانست دروازه تیم بلننس را باز کند.

پورتو با این تساوی ۳۹ امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه