ارسال به دیگران پرینت

بیش از 2 میلیون خودرو در محور گیلان تردد نوروزی داشتند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ورود بیش از یک میلیون خودرو به استان طی ۱۹ روز در قالب طرح نوروزی خبر داد و گفت: بیش از ۹۷۱ هزار خودرو نیز از گیلان خارج شدند.وی بیشترین میزان ورودی را از طریق محور آزادراه قزوین - رشت با میزان تردد ۴۳۵ هزار و ۶۱۹ وسیله نقیله دانست و تصریح کرد: محور رامسر - چابکسر نیز با میزان تردد ۳۳۹ هزار و ۸۶۸ وسیله نقلیه دومین محور پرتردد استان است.


بیش از 2 میلیون خودرو در محور گیلان تردد نوروزی داشتند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ورود بیش از یک میلیون خودرو به استان طی ۱۹ روز در قالب طرح نوروزی خبر داد و گفت: بیش از ۹۷۱ هزار خودرو نیز از گیلان خارج شدند.

فریبرز مرادی  با اشاره به آخرین گزارش آمار تردد طرح نوروزی در استان گیلان، اظهار کرد: براساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار گیلان، از ۲۳ اسفند لغایت یازدهم فروردین شاهد تردد دو میلیون و ۵۰ هزار و ۲۱۹ بودیم.

وی از ورود یک میلیون و ۷۸ هزار و ۷۶۹ وسیله نقلیه به گیلان در طرح نوروزی خبر داد و افزود: همچنین ۹۷۱ هزار و ۴۵۰ وسیله نقلیه از گیلان خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، بیشترین میزان ورودی را از طریق محور آزادراه قزوین - رشت با میزان تردد ۴۳۵ هزار و ۶۱۹ وسیله نقیله دانست و تصریح کرد: محور رامسر - چابکسر نیز با میزان تردد ۳۳۹ هزار و ۸۶۸ وسیله نقلیه دومین محور پرتردد استان است.

مرادی، همچنین بیشترین میزان خروجی از استان را از طریق محور چابکسر - رامسر با میزان تردد ۳۳۶ هزار و ۴۷۲ وسیله نقلیه دانست و خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ بوده و وسایل نقلیه در ساعات اوج متوسط سرعت ۶۹ کیلومتر در ساعت داشتند.

وی همچنین اضافه کرد: روز گذشته ۵۵ هزار و ۲۹۵ خودرو وارد گیلان و ۵۹ هزار و ۲۳۸ خودرو از گیلان خارج شده است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه