ارسال به دیگران پرینت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خبر داد

ورود خودرو به گیلان در تعطیلات اربعین 34درصدفزایش داشته

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، از رشد ۳۴ درصدی در ورود به استان و ۲۵ درصدی در خروج از استان در تعطیلات اربعین خبر داد و گفت: در مجموع ۲۹۳ هزار و ۳۳۳ وسیله نقلیه در گیلان تردد داشتند.

 ورود خودرو به گیلان در تعطیلات اربعین  34درصدفزایش داشته

فریبرز مرادی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، با اشاره به وضعیت تردد خودرو در محور‌های استان گیلان در تعطیلات اربعین، اظهار کرد: از ۱۶ لغایت ۱۸ مهرماه امسال ۱۵۳ هزار و ۱۷۱ وسیله نقلیه وارد استان و ۱۴۰ هزار و ۱۶۲ وسیله نقلیه از استان خارج شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت تردد در مدت مذکور نسبت به بازه ۱۳ لغایت ۱۵ مهرماه ۳۴ درصد در ورود به استان و ۲۵ درصد در خروج از استان افزایش داشته است، تصریح کرد: بیشترین ورودی به استان مربوط به روز چهارشنبه با تعداد ۵۶ هزار و ۱۵۳ وسیله نقلیه و بیشترین خروجی از استان مربوط به جمعه با تعداد ۶۴ هزار و ۳۴ وسیله نقلیه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، بیشترین میزان ورودی به استان را از طریق محور آزادراه قزوین – رشت با تعداد ۲۷ هزار و ۴۴۱ وسیله نقلیه دانست و گفت: بیشترین میزان خروجی از استان نیز از طریق محور آزادراه رشت – قزوین با تعداد ۳۱ هزار و ۶۶۲ وسیله نقلیه بوده است.

مرادی، محور‌های ورودی و خروجی استان را شامل آزادراه قزوین – رشت، جاده قدیم رشت – قزوین، منجیل – گیلوان، چابکسر – رامسر، آستارا – اردبیل و اسالم – خلخال دانست و تصریح کرد: براساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ سامانه ترددشمار استان طی ۲۴ ساعت گذشته محور تقاطع سراوان – امامزاده هاشم با متوسط تردد ساعتی ۱۶۶۵ وسیله نقلیه و با سرعت متوسط ۸۱ کیلومتر در ساعت و پس از آن محور رودبار – منجیل با متوسط تردد ساعتی ۱۵۷۷ وسیله نقلیه و با سرعت متوسط ۷۳ کیلومتر در ساعت پرترددترین محور‌های استان بودند.

 

منبع : فرارو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه