ارسال به دیگران پرینت

رئیس قوه قضائیه: وضعیت مالکیت کارخانه نساجی مازندران تا دو ماه و نیم آینده باید تعیین‌تکلیف شود | خط تولید جدید تا ۵ ماه آینده راه‌اندازی شود

رئیس قوه قضائیه گفت: ظرف دو ماه و نیم آینده هیئت داوری باید وضعیت این کارخانه را به‌لحاظ مالکیت مشخص کند و ما در این زمینه تأکیدات لازم را انجام داده‌ایم.

رئیس قوه قضائیه: وضعیت مالکیت کارخانه نساجی مازندران تا دو ماه و نیم آینده باید تعیین‌تکلیف شود | خط تولید جدید تا ۵ ماه آینده راه‌اندازی شود

تسنیم: رئیس قوه قضائیه گفت: ظرف دو ماه و نیم آینده هیئت داوری باید وضعیت این کارخانه را به‌لحاظ مالکیت مشخص کند و ما در این زمینه تأکیدات لازم را انجام داده‌ایم.

حجت الاسلام و المسلمین سید‌ابراهیم رئیسی در نخستین برنامه از سفر به استان مازندران با حضور در کارخانه نساجی قائم‌شهر، از بخش‌های مختلف این کارخانه بازدید کرد و با کارگران آن به گفتگو پرداخت.

رئیس قوه قضائیه در جمع کارگران این کارخانه اظهار داشت: کارخانه نساجی قائم‌شهر در سال 88 واگذار شد و متأسفانه فردی که این کارخانه به او واگذار شد، نتوانست به تعهد خود مبنی بر اشتغالزایی برای 2 هزار نفر و افزایش تولید در کارخانه عمل کند.

رئیسی با بیان اینکه سرمایه‌های عظیمی در کارخانه نساجی قائم‌شهر وجود دارد، خطاب به کارگران این واحد تولیدی گفت: اصلی‌ترین و بزرگترین سرمایه این کارخانه، شما نیروهای پرتلاش و فنی آن هستید و علاوه بر این، تجهیزات و ماشین‌آلاتی که در این کارخانه وجود دارد سرمایه‌های ارزشمندی محسوب می‌شوند که جایز نیست بدون بهره‌برداری باقی بمانند.

رئیس دستگاه قضا گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید، خوشبختانه بخشی از کارخانه نساجی قائم‌شهر راه‌اندازی شد و بخش دیگر نیز در مسیر بهره‌برداری قرار دارد و بنا بر آن شده است ‌که ظرف حداکثر 5 ماه آینده، باید خط تولید جدید نساجی قائم‌شهر راه‌اندازی شود.

رئیسی با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف کارخانه نساجی قائم‌شهر از حیث مالکیت گفت: ظرف دو ماه و نیم آینده هیئت داوری باید وضعیت این کارخانه را به‌لحاظ مالکیت مشخص کند و ما در این زمینه تأکیدات لازم را انجام داده‌ایم و مسئولان قضائی نیز پیگیری‌های مربوطه را در این خصوص انجام خواهند داد.

رئیس قوه قضائیه مقوله وام کارگری مرتبط با نیروهای کارخانه نساجی قائم‌شهر را از موضوعات مهم دانست و خطاب به کارگران این واحد تولیدی گفت: از استاندار مازندران خواسته‌ایم ظرف مدت کوتاهی با رایزنی و تعامل با بانک عامل، موضوع تعیین تکلیف وام کارگری مرتبط با نیروهای کارخانه نساجی قائم‌شهر را منطبق با مقررات و قوانین موجود برنامه‌ریزی کند تا مشکل کارگران حل شود.

رئیسی افزود: باید از مدیریت خوب کارخانه نساجی قائم‌شهر که علی‌رغم وجود مشکلات حقوقی اجازه توقف کار تولید در این واحد را نداد قدردانی کرد.

رئیس قوه قضائیه در پایان خاطرنشان کرد: مردم مازندران انسان‌هایی اهل کار، تلاش و مجاهدت هستند و این موضوع را در دوران دفاع مقدس در قالب لشکر 25 کربلا به نمایش گذاشتند و ان‌شاءالله کارخانه نساجی قائم‌شهر نیز با همت و پشتکاری همین مردم به‌مانند نگینی خواهد درخشید.

 
 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه