ارسال به دیگران پرینت

خداداد: کفاشیان برای فوتبال باتلاق درست کرده است

خداداد عزیزی گفت: کفاشیان برای فوتبال باتلاق درست کرده و باید جوابگو باشد، خداد عزیزی معتقد است، هر کسی که لابی قوی‌تر و پارتی داشته باشد رئیس فدراسیون فوتبال می شود؛ به عقیده خداد عزیزی علی کریمی رئیس فدراسیون فوتبال نمی شود.

خداداد: کفاشیان برای فوتبال باتلاق درست کرده است

خداداد عزیزی گفت: کفاشیان برای فوتبال باتلاق درست کرده و باید جوابگو باشد، خداد عزیزی معتقد است، هر کسی که لابی قوی‌تر و پارتی داشته باشد رئیس فدراسیون فوتبال می شود؛ به عقیده خداد عزیزی علی کریمی رئیس فدراسیون فوتبال نمی شود.

خداداد عزیزی، پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

خداداد عزیزی از یاران و دوستان علی کریمی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال و حضور کریمی در این عرصه حرف های زیادی برای گفتن دارد.

 

خداداد عزیزی:

*به نظرم هر کسی که لابی قوی‌تر و پارتی داشته باشد، به طور حتم شانس بیشتری برای موفقیت در انتخابات را دارد.

*علی کریمی اهل لابی کردن نیست؛ به همین علت شانس کمی برای ریاست فدراسیون فوتبال دارد. او یکی از اسطوره‌های ما است؛ اما ۹۰ نفر که حق رای در انتخابات را دارند فوتبالی نیستند و احتمال کمی وجود دارد که آن‌ها به کریمی رای بدهند، شانس او کم است.

*پرونده ویلموتس مربوط به دوران مدیریت کفاشیان و تاج است و آن‌ها این اشتباه را مرتکب شدند و باید جوابگوی این همه بدهی باشند. اطلاعی از اهداف و برنامه‌های رئیس جدید فدراسیون فوتبال ندارم تا در این باره صحبت کنم. امیدوارم فردی شایسته و اصلح در روز ۱۰ اسفند ماه انتخاب شود تا فوتبال نجات پیدا کند.

*کفاشیان رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال بوده است. او و دوستانش، برای فوتبال باتلاق درست کرده‌اند و باید جوابگو باشند؛ اما سرشان بالا است و بازخواست هم نمی‌شوند. کفاشیان باید جواب دهد. هر محصولی مانده، کار آقایان است؛ اما آن‌ها جوابگوی اقدامات خود نیستند. جالب است که افرادی مانند کفاشیان همچنان در فوتبال کشورمان حضور دارند و فقط انسان‌ها را تحقیر می‌کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه