ارسال به دیگران پرینت

بورس امروز به پرواز درآمد

در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۱:۲ شاخص کل با ۴ هزار و ۳۳۰ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۴۴۳ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند

بورس امروز به پرواز درآمد

در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۱:۲ شاخص کل با ۴ هزار و ۳۳۰ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۴۴۳ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۴۰۵۶ واحد افزایش به رقم ۴۵۱ هزار و ۸۹۵ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۸۹۹ هزار و ۳۰۷ معامله به ارزش ۶۹ میلیارد و ۶۸۳ میلیون ریال انجام داده‌اند.

بازار سهام امروز دوشنبه یکم دی ماه را در آغاز معاملات نزولی شروع کرد و شاخص کل تا بیش از ۸ هزار واحد افت کرد اما در میانه راه تغییر مسیر داد و صعودی شد و هم اکنون با ۴ هزار و ۳۳۰ واحد رشد در محدوده یک میلیون و ۴۴۳ هزار واحد قرار دارد.

ملی صنایع مس ایران، فولاد خوزستان، گروه مپنا و صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین سرمایه گذاری تامین اجتماعی، ایران خودرو و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۲۰۲ واحد افزایش رقم ۱۹ هزار و ۸۹۱ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۴۶۳ هزار و ۸۱۸ معامله انجام داده‌اند که ۳۳ میلیارد و ۷۳۳ میلیون ریال ارزش داشت.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه