ارسال به دیگران پرینت

نامه شافعی به همتی؛

اسامی کارتن خواب‌های صادر کننده را اعلام کنید

رئیس اتاق بازرگانی ایران در نامه‌ای به رئیس کل بانک مرکزی از وی خواست اسامی صادر کنندگان کارتن خواب که ارز صادراتی را بازنگردانده اند، اعلام کند. به گزارش خبرگزاری آریا، غلامحسین شافعی، با ارسال نامه‌ای به عبدالناصر همتی از وی خواست: اسامی بازرگان‌هایی که 7 میلیارد ارز خود را به کشور باز نگردانده اند که به گفته شما 70 نفر آن‌ها کارتن خواب هستند اعلام کنید.

اسامی کارتن خواب‌های صادر کننده را اعلام کنید

 رئیس اتاق بازرگانی ایران در نامه‌ای به رئیس کل بانک مرکزی از وی خواست اسامی صادر کنندگان کارتن خواب که ارز صادراتی را بازنگردانده اند، اعلام کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، غلامحسین شافعی، با ارسال نامه‌ای به عبدالناصر همتی از وی خواست: اسامی بازرگان‌هایی که 7 میلیارد ارز خود را به کشور باز نگردانده اند که به گفته شما 70 نفر آن‌ها کارتن خواب هستند اعلام کنید.
در متن این نامه با اشاره به اظهارات رئیس کل بانک مرکزی در جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی در تاریخ 99/7/28 در محل اتاق ایران مبنی بر اینکه 250 صادر کننده که رقم صادرات آن‌ها هفت میلیارد دلار است ارز خود را به کشور باز نگردانده اند و در همین راستا به قوه قضایه معرفی شده اند که بر اساس گزارش وزارت محترم اطلاعات تعداد هفتاد نفر از این صادر کنندگان کارتن خواب هستند آمده است:
این موضوع توسط جنابعالی در محافل دیگر نیز مطرح شده است لذا به منظور شفاف سازی و بررسی چگونگی امر در اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور و همچنین سازمان‌های صنعت معدن و تجارت سراسر کشور در صدور کارت بازرگانی و اعلام واقعیت‌های بدست آمده به مراجع مربوطه تقاضا دارد دستور فرمایید مشخصات کامل 250 صادر کننده خاصه 70 صادر کننده به گفته جنابعالی کارتن خواب را با ذکر شماره کارت بازرگانی میزان صادرات و تاریخ صادرات آن‌ها هر چه سریعتر در اختیار اتاق ایران قرار دهند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه