ارسال به دیگران پرینت

تردید دیاباته برای ماندن در استقلال

| شیخ دیاباته، مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران اعلام کرد هنوز تصمیم خود را برای ماندن یا رفتن نگرفته تا اعضای کادر فنی و هواداران از این بابت نگران شوند.

تردید دیاباته برای ماندن در استقلال

 

شیخ دیاباته تصریح کرد: نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد و نمی‌توانم بگویم در استقلال می‌مانم یا نه چون هنوز تصمیم نهایی را نگرفته‌ام.

شایان ذکر است، احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه اعلام کرده شیخ فصل آینده هم در استقلال می‌ماند و باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار شماره هفت آبی‌ها خواهد بود.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه