ارسال به دیگران پرینت

ادعای عجیب اسطوره استقلال:

بعضی باشگاه ها عمدا آمار مبتلایان را دستکاری می‌کنند تا لیگ برگزار نشود

کاپیتان و سرپرست اسبق استقلال به خبرورزشی گفت: احمد سعادتمند به خوبی می‌داند اگر وعده‌هایش محقق نشود، از خشم طرفداران در امان نخواهد بود.

بعضی باشگاه ها عمدا آمار مبتلایان را دستکاری می‌کنند تا لیگ برگزار نشود

علی جباری معتقد است در رابطه با باشگاه‌هایی که نگران مثبت اعلام شدن تست کرونای بازیکنان و عوامل خودشان هستند باید تحقیقات کافی و دقیق صورت بگیرد تا مشخص شود که واقعاً راست می‌گویند یا نه! چون شرایط می‌تواند برای اینکه عده‌ای از آب گل‌آلود ماهی بگیرند، مهیا شود. دیروز برای دقایقی با علی جباری گپ زدیم که ماحصل آن از نظرتان می‌گذرد.

می‌شود فوتبال را تعطیل کرد

شرایط بسیار دشوار است و این دشواری در تمام جهان دیده می‌شود ولی با این وجود نمی‌توان دست روی دست گذاشت و فوتبال را به طور کامل برای همیشه تعطیل کرد. به هر حال مسابقات بین‌المللی برگزار می‌شود و تیم ملی باید مهیای حضور در میدان شود بنابراین تمام بازیکنان باید در شرایط ایده‌آل قرار بگیرند. اگر مسابقات باقی مانده این فصل برگزار نشود، شاید فصل آینده نیز نتوانیم دیدارها را برگزار کنیم. به هر حال این ویروس در دنیا وجود دارد و چاره‌ای نداریم جز اینکه به رغم مشکلات فراوان زندگی را به حالت استاندارد بازگردانیم.

قرنطینه بازیکنان

بهترین و سالم‌ترین روش برای برگزاری لیگ برتر این است که بلافاصله پس از منفی اعلام شدن آزمایش نفرات، همه تیم‌ها کل مجموعه خودشان را در یک هتل یا محلی که از نظر شیوع ویروس کرونا کاملاً ایمن باشد اسکان بدهند و فقط برای انجام مسابقات و تمرینات از قرنطینه خارج شوند. روند گرفتن تست هم باید تداوم پیدا کند تا اگر کسی بیمار شد بلافاصله از بقیه مجموعه جدا شود. این بهترین شیوه برای ادامه دادن مسابقات است.

آمار واقعی

در رابطه با آمار اعلام شده توسط برخی باشگاه‌ها مسئله باید توسط مسئولان ذی‌ربط به طور جدی بررسی شود. شاید بعضی از باشگاه‌ها تعمداً آمار مبتلایان خودشان را دستکاری می‌کنند تا مانع برگزاری لیگ برتر شوند و با این روش کمتر هزینه کنند. به نظرم تمام اهالی فوتبال باید زیر نظر یک یا چند آزمایشگاه معتبر و محدود که به طور کامل مورد اعتماد ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند، آزمایش بدهند تا کسی نتواند در آمار دست ببرد. اینکه یک باشگاه خودش بیاید و بگوید من ۸ نفر یا ۱۰ نفر مبتلا دارم دقیقاً مانند آن است که بگویم تمام دنیا مال من است!

مشاوران قوی‌تر

احمد سعادتمند به خوبی می‌داند اگر وعده‌هایش محقق نشود، از خشم طرفداران در امان نخواهد بود. دقیقاً به همین خاطر است که زمینه برای بازگشت شیخ دیاباته را فراهم کرد که البته کار بسیار خوبی هم بود. به نظرم مدیرعامل محترم استقلال باید حمایت شود و البته خودش هم از مشاوران قوی‌تری استفاده کند.

عبداللهی و چوب لای چرخ

انتخاب نصرالله عبداللهی به عنوان مشاور ارشد و نقش‌آفرینی او در قالب مدیر تیم اقدام بسیار مثبتی بود که صورت گرفت. عمونصی از جنس استقلال است و حاشیه‌ها را به خوبی می‌شناسد. مدیرعامل باشگاه باید به حرف و مشاوره‌های عبداللهی گوش بدهد تا این چهره موجه انگیزه‌اش را از دست ندهد. نصرا... عبداللهی کاملاً می‌داند چه کسانی برای استقلال حاشیه درست کرده و چوب لای چرخ می‌گذارند بنابراین فرهاد مجیدی نیز باید زرنگی کند و تجربیات او را به بهترین شکل ممکن مورد استفاده قرار دهد.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه