ارسال به دیگران پرینت

ترند بازاریابی موبایلی در سال 2020

درست مثل هر صنعت دیگری، ترند بازاریابی موبایلی نیز هر ساله تغییر می کند.

ترند بازاریابی موبایلی در سال 2020

به گزارش خبرگزاری مهر، درست مثل هر صنعت دیگری، ترند بازاریابی موبایلی نیز هر ساله تغییر می کند. امروزه نوآوری های حوزه موبایل در زمینه هوش مصنوعی، جستجوی صوتی و ... با سرعت در حال پیشرفت است. از این رو برای اینکه از پیشرفت های گسترده در این حوزه جا نمانید باید بازاریابی کسب و کارتان را با شیوه های متداول روز همسو سازید. از این روست که بازاریابی موبایلی به عنوان ترند بازاریابی و موفقیت در کسب و کار در سال 2020 مطرح می شود.

 

برای اینکه بتوانید ترند های بازاریابی موبایل را دنبال کرده و در این راه موفقیت کسب کنید لازم است 4 فاکتور زیر را به نحو احسن مدیریت کنید.

محتوا

محتوا یکی از مهمترین مؤلفه های بازاریابی موبایلی است. از آنجایی که مردم به طور متوسط سه ساعت در روز را صرف گشت و گذار در موبایل خود می کنند، بنابراین بهتر است محتوای تولیدی شما پتانسیل بالایی برای جذب مخاطب داشته باشد تا بتواند در نظر مخاطبان مقبولیت پیدا کند. نکات طلایی محتوا که در ترند بازاریابی موبایلی در سال 2020 باید رعایت کنید شامل موارد زیر است:

  • محتوای مکتوب در وبسایت شما مانند وبلاگ و توضیحات محصول باید در پاراگراف های کوتاه در حد 3 یا 4 جمله و با عنوان های جذاب نوشته شود. تا کاربر شما از خواندن آن خسته نشود.
  • محتوای ویدیویی نیز به دو دلیل باید تا حد امکان کوتاه و مختصر باشد. نخست اینکه فیلم های کوتاه تر، از پهنای باند کمتری استفاده می کنند، بنابراین سرعت بارگذاری وب سایت کاهش می یابد. دوم اینکه مردم حوصله دیدن فیلم های بلند را ندارند. از این رو، سعی کنید از فیلم های کوتاه تر استفاده کنید تا مخاطبان بهتر جذب کنند.
  • محتوای تصویری و GIF ایجاد کنید که آزادی عمل بیشتری به شما می دهد، باید در اندازه بهینه و با کیفیت خوب تولید شود تا در سرعت بارگذاری صفحه شما تاثیر منفی نداشته باشد.

ماهیت بازاریابی در سال 2020 تغییر نکرده است، چراکه هدف از بازاریابی در نهایت جذب مشتری و وفاداری آن است، تولید محتوای با کیفیت یک تیرو دونشان است؛ شما هم کاربر را جذب می کنید هم آن را مطابق سلیقه موتور جستجو تنظیم می کنید. بنابراین در نوشتن محتوای حرفه ای و استاندارد از نیروی متخصص استفاده کنید.

  1. MOBILE SEO

موتورهای جستجو ابزاری غیرقابل حذف در دنیای مجازی هستند و مهم ترین کارکرد آن ها این است که در مورد محصولات، خدمات و یا هر موضوع دیگری که کاربران جستجو می کنند، بهترین نتیجه را نمایش دهند. بنابراین طبیعی است که آن را مطابق استاندارد های موتور جستجو بهینه کنید.

جستجوی صوتی

بهینه سازی یکی از فاکتور های مهم برای دیده شدن در نتایج جستجو و قرار گرفتن در صدر نتایج است. برای سالها جستجوی متنی بیشترین مقبولیت را در نظر کاربران داشت، اما این شیوه با گسترش تکنولوژی مبتنی بر موبایل و قابلیت جستجوی صوتی که راحت تر از تایپ متن است، تا حدودی نسبت به گذشته کمرنگ تر شده است.

. پیامک انبوه

کانال های بازاریابی مدرن یک نقطه ضعف عمده دارند که بازاریابی پیامکی آن را ندارد. تقریباً تمام این کانالها فقط به تعداد محدودی از افراد مخاطب هدف دسترسی پیدا می کنند. دلیل این امر این است که معمولاً افراد در طول روز تبلیغات زیادی را در این کانال ها مشاهده می کنند ، بنابراین افراد به نادیده گرفتن اکثر آنها عادت دارند. اما ارسال پیامک اینطور نیست. ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی همچنان در صدر کانال های ارتباطی با مخاطبان قرار دارد.

 

image_696af2ba66a9c9ea0b80e2b784c7c36bc1eb7f32

بازاریابی پیامکی در بر قراری ارتباط با مخاطبان، برنده میدان است. تکیه بر بازاریابی پیامکی از طریق ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی، تضمین می کند که 95٪ از مخاطبان هدف، تبلیغات شما را می بینند ارسال پیامک انبوه در یک کمپین بازاریابی پیامکی در سال 2020 چند نکته طلایی دارد:

شخصی سازی پیامک های ارسالی برای مشتریان خاص خود، بویژه افرادی که به شما وفادار هستند.

استفاده از دکمه فراخوان یا  CTA برای تشویق مخاطبان به دنبال کردن موضوع تبلیغات شما در متن پیامک.

استفاده از URL  برای هدایت مخاطبان به سایت و بازدید از محصولات و خدمات سایت.

ارسال پیامک از طریق یک سامانه هوشمند یک شیوه ارتباطی منحصر به فرد برای ارتباط با تعداد وسیعی از مخاطبان در زمانی کوتاه است که معمولا بازدید 95 درصدی را به دنبال دارد. از این رو در صورتی که کلید های طلایی فوق در ارسال پیامک رعایت شود، می توان گفت با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان، هدف شما از بازاریابی محقق می شود. ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی از طریق سامانه هوشمندی به نام پنل اس ام اس وب وان، ارزانترین، آسانترین و پربازده ترین شیوه بازاریابی کسب و کارها در سال 2020 است.

  1. اپلیکیشن های موبایل

اپلیکیشن های تلفن همراه به دلیل کاربرد بالای آنها، محبوب تر از وب سایت ها هستند. استفاده از اپلیشن های موبایل تجربه کاربری بهتری نسبت به نسخه های دسک تاپ به دنبال دارد. بنابراین داشتن یک برنامه کاربردی ویژه موبایل برای محصولات یا خدمات شما می تواند میزان فروش شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

رشد و پیشرفت تکنولوژی موبایل، همه جنبه های زندگی از جمله کار و تجارت را  تحت تاثیر قرار داده و باعث شده است از این رو طبیعی است که ترند بازاریابی کسب و کارها در سال 2020 در حوزه موبایل مطرح شود. به این ترتیب بازاریابی موبایلی از طریق 4  حوزه محتوا، سئو، پیامک انبوه و اپلیکیشن های تلفن همراه می تواند برگ برنده شما در رقابت با سایر رقبا در حوزه کاریتان باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه