ارسال به دیگران پرینت

شهرزاد مدیری از پدرش می گوید + ویدئو و بیوگرافی

حرف‌های دختر مهران مدیری به نام شهرزاد درباره پدرش

شهرزاد مدیری از پدرش می گوید + ویدئو و بیوگرافی

شهرزاد مدیری از رابطه دختر و پدری می گوید شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری در روزهایی که داستان رومینا در اوج خبرهاست و روابط دختر و پدری موضوع روز جامعه است در گفت ‌گویی اینستاگرامی از مهران مدیری می‌گوید.

ویدیوی جدید شهرزاد مدیری 
 
 
 

گفتگوی شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری

شهرزاد تمام کارهای  مهران مدیری  را دیده و از بین انها «شب های برره» را بعنوان برترین کار پدر گزینش می کند.  دختر  ظاهرا ساکت و سربه زیری که روبه روی ما نشسته اعتراف می کند که برخی مواقع مچ پدرش را میگیرد و به دلیل اشتباهات در کارهایش به او تذکر میدهد:« سر  سریال  باغ مظفر از یکی از قسمت ها خوشم نیامد

به پدرم گفتم و او هم گفت درستش می کنم». شهرزاد یازده سال اکثر ندارد اما در این مدت تمام  سریال ‌های پدرش را موبه  مو  دنبال می کرده و حتی گاهی اوقات هم برای نزدیکی اکثر به پدری که همۀ وقت} سرکار هست با او به پشت صحنه  سریال  ها می‌رود:« سر پاورچین و باغ مظفر با بابام به پشت صحنه رفتم.

درباره شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری +عکس

اونجا تمام مدت دنبال شقایق دهقان بودم».  دختر   مهران مدیری  بودن برای شهرزاد مهمترین اتفاقات زندگی هست. او گاهی اوقات از این ماجرا حسابی لذت می‌برد و گاهی اوقات هم نه.« هم مفید هست و هم بد. گاهی اوقات آن قدر سؤال می پرسند که آدم اذیت می‌شود».

شهرزاد با کمک برادرش و گرچه  هوش  ذاتی اش راه و روش مناسبی برای برخورد با این سؤالات پیدا کرده. اگر از شهرزاد مدیری درمورد پدرش، خانواده و هر مسئله خصوصی دیگری بپرسید؛ او یا جواب نمی‌دهد یا این که با جواب های نصفه و نیمه پشیمان‌تان می کند.

اما اگر فکر می‌کنید که این سختی ها وی را از  دختر  مدیری بودن خسته کرده، کاملا در اشتباه‌اید، چون:«‌همه ی  مهران مدیری  را دوست دارند. من هم.

درباره شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری +عکس

چون پدرمه، در تلویزیون می بینمش و کارهایش را دوست دارم و گرچه یک جاهایی هم به‌ درد میخورد». بله، مهمترین نکته همین هست. چه کسی بدش می‌آید که به اردو برود و معرفی خانم مدیر باعث شود تا با یک بغل جایزه به منزل برگردد؟ شهرزاد این ماجرا را با ذوق تعریف می کند و بعد میگوید که تا به حال کاری نکرده که  مهران مدیری  به مدرسه دخترش برود.

در تمام مدتی که شهرزاد حرف می‌زند، فرهاد با سکوت به خواهرش و حرف هایش گوش می‌دهد و وقتی حرف به شیطنت شهرزاد میرسد، برخلاف نظر شهرزاد سرش را بالا می اندازد.شهرزاد صحبت هایش را قطع می کند و نگاه معنی داری به برادرش می اندازد و میگوید:« شیطان هستم ولی سر کلاس های مهم درس گوش می‌دهم».

ارتباط این خواهر و برادر عجیب و بامزه هست. فرهاد در تمام مدت گفت و گو سعی می کند با حفظ استقلال خواهرش، مواظب او باشد. در منزل مدیری، همۀ با هم مفید میباشند و شهرزاد بعنوان  دختر  کوچک خانواده با همه ی احساس راحتی و نزدیکی می کند.

درباره شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری +عکس

دختر کوچک  مهران مدیری ، از پدرش بعنوان یک هم‌ بازی  مفید در وسطی و گل کوچیک حرف می‌زند و وی را بعنوان نخستین آدمی که در زمان قهر برای آشتی پیش قدم می‌شود، معرفی می کند.معمولا در این جور مواقع، شهرازد به اتاقش میرود و پدر مجبور هست که به اتاق او برود و گاهی با توضیح منطقی و گاهی هم

با قربان صدقه رفتن، دختر کوچک را راضی کند. شهرزاد مدیری از همین زندگی ساده و پر از دوستی در کنار خانواده اش لذت می‌برد، در حال حاضر سرگرم مدرسه،موسیقی و نقاشی هست و قصد  بازیگر  شدن هم ندارد. اگر پدرم بخواهد برای او  بازی  می کنم اما هیچوقت  بازیگر  نمی‌شوم.

درباره شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری +عکس

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      چقدردخترمدیری شبیه خودشه

      • ناشناس ارسالی در

        اره دقیقا

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه