ارسال به دیگران پرینت

۴۱ نفر در تربت جام بر اثر مصرف الکل دچار مسمومیت شدند

رییس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام گفت: ۴۱ نفر بر اثر مصرف الکل تقلبی و دست ساز در مناطق زیر پوشش این دانشکده طی دو روز اخیر دچار مسمومیت شدند


۴۱ نفر در تربت جام بر اثر مصرف الکل دچار مسمومیت شدند

دکتر محمد افکار روز یکشنبه  افزود: از این تعداد ۶ تن تاکنون فوت کرده اند و سه نفر بدحال هستند که جهت مداوا به مشهد اعزام شده اند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر برخی از مردم به دلیل ناآگاهی با هدف پیشگیری از کرونا مبادرت به مصرف خوراکی الکل می کنند در حالی که این اقدام هیچ تاثیری در پیشگیری و درمان کرونا ندارد.

این پزشک متخصص طب اورژانس، نابینایی، از کار افتادن کلیه و خطر مرگ را از جمله تبعات و عوارض جدی مصرف الکل برشمرد.

دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام یکی از ۶ دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی مستقر در استان خراسان رضوی است که با زیر پوشش داشتن ۳۰۰ هزار نفر جمعیت خدمات رسانی به شهرستان‌های تایباد، باخرز، صالح‌آباد و تربت‌جام را بر عهده دارد.

تاکنون  ابتلای ۷۰ نفر به ویروس کرونا در مناطق تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی تربت جام گزارش شده است که ۶ تن از آنان فوت کرده اند.

همچنین تاکنون ۱۸۷ مبتلا به عفونت های حاد تنفسی  در مراکز درمانی زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی تربت جام بستری شده اند که ۱۵۰ نفر سلامتی خود را بازیافته‌اند.

بر اساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در خراسان رضوی ۸۱۶ نفر و تعداد جانباختگان این استان بر اثر بیماری کرونا که آزمایش آنها به طور قطعی مثبت شده  ۸۵ تن اعلام شده است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه