ارسال به دیگران پرینت

جان‌باختن 6 نفر براثر مصرف الکل تقلبی در تربت‌جام خراسان رضوی

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام گفت: 32 نفر بر اثر مصرف الکل تقلبی در تربت‌جام مسموم شدند و شمار جان‌باختگان نیز در این شهرستان به شش نفر رسید.


جان‌باختن 6 نفر براثر مصرف الکل تقلبی در تربت‌جام خراسان رضوی

محمد افکار عنوان کرد: از روز گذشته تا کنون 32 نفر به بیمارستان شهرستان مراجعه کرده‌اند؛ شش نفر جان باخته‌اند و سه نفر نیز وضعیت وخیم دارند. سایر افراد یا مرخص شده‌اند یا در بخش، بستری هستند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام ادامه داد: این مسمومیت‌ها بر اثر مصرف خوراکی مشروبات الکل دست‌ساز و تقلبی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که ممکن است هنوز برخی از افراد نسبت به استفاده از مشروبات اقدام نکرده باشند، احتمال افزایش تعداد افراد مسموم وجود دارد.

افکار افزود: چنانچه افراد علائمی همچون کاهش سطح هوشیاری، تهوع، استفراغ، سردرد یا اختلال بینایی داشتند، سریعا به بیمارستان مراجعه کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام بیان کرد: پیرو گزارش‌های پلیس، تا کنون دو نفر از عوامل توزیع این مشروبات دستگیر شده‌اند.

افکار متذکر شد: کادر درمان این روزها درگیر مبارزه و مقابله با ویروس کرونا هستند و تمام توانشان را در این امر صرف می‌کنند، چنانچه چنین موضوعاتی نیز به بخش درمانی شهرستان اضافه شود، انرژی کادر درمان مستهلک خواهد شد؛ از مردم خواهش می‌کنیم برای حفظ جان خود و اطرافیانشان در این روزها مراقبت‌های لازم را داشته باشند و با عوامل درمانی همکاری نمایند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه