ارسال به دیگران پرینت

معاون اول رییس جمهور:ملت ایران به دنبال پیشرفت و آزادی و توسعه است

انقلاب اسلامی یک انقلابی مردمی است، همه باید همراه و همدل پای انقلاب بایستیم و از انقلاب پاسداری کنیم.

معاون اول رییس جمهور:ملت ایران به دنبال پیشرفت و آزادی و توسعه است

معاون اول رییس جمهوری اظهار داشت: سخن امروز ملت ایران سخنی است که در صد سال گذشته شنیده شده است، ملت و انقلاب ایران امروز به دنبال پیشرفت و آزادی و توسعه است.

 اسحاق جهانگیری روز سه‌شنبه در جمع راهپیمایان زاهدان با گرامیداشت چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب ایران با نیروی نظامی به پیروزی نرسیده است بلکه با کلام و منطق به پیروزی رسیده و در مقابل گلوله، گل هدیه داده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک انقلابی مردمی است، همه باید همراه و همدل پای انقلاب بایستیم و از انقلاب پاسداری کنیم.

معاون اول رییس جمهوری بیان داشت: وحدت یکی دیگر از ارزش های انقلاب است، همه اقوام و طوایف ایران باید با وحدت خود از ارزش های انقلاب پاسداری کنند.

وی گفت: آمریکا و اسراییل برای کشور و ملت ایران خواب هایی دیده اند که بعد از چهل و یک سال هنوز نتوانسته اند به اهداف خود برسند، آمریکا سردار سلیمانی را به شهادت رساند و با این جریان می خواست حرکت جدیدی را بر ضد ملت ایران آغاز کند که پاسخ سختی را از ایران دریافت کرد.

جهانگیری بیان کرذ: آمریکا با تحریم های ظالمانه می خواهد ایران را تحت فشار بگذارد اما ملت ایران راه توسعه و پیشرفت را طی خواهد کرد، ایران خود یک قدرت نظامی، علمی و اقتصادی در منطقه است.

معاون اول رییس جمهور افزود: در این استان طرح های اقتصادی بزرگی در حال اجرا است. دولت تصمیم جدی بر رفع محرومیت استان دارد، امروز استان در توسعه زیر ساخت ها به جایگاه خوبی رسیده است، سواحل مکران که مورد عنایت و تاکید رهبر انقلاب است از موارد کلیدی توسعه استان است.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه