ارسال به دیگران پرینت

دومین سیلی ایران به آمریکا بعد از حمله موشکی سپاه از زبان سردار شریف /قُمار بزرگی که ترامپ کرد

مسوول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: سیلی موشکی ایران دشمن را به خواب برده است و سیلی دوم که همان حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات است، دشمن را بیدار می‌کند.

دومین سیلی ایران به آمریکا بعد از حمله موشکی سپاه از زبان سردار شریف /قُمار بزرگی که ترامپ کرد

سردار رمضان شریف شامگاه یکشنبه در آیین اربعین سردار سلیمانی در سالن همایش‌های دانشگاه دامغان، افزود: سیلی اول ایران بسیار تعیین کننده بود و دشمن با سکوت، خود را به خواب زده است اما بدون شک سیلی بعدی دشمن را بیدارتر خواهد کرد.

وی ادامه داد: با شهادت سردار سلیمانی، رستاخیز عظیمی در عراق و ایران به پاشد و عنوان  «سردار دل‌ها» از عمق احساس مردم بیرون آمد.

شریف اضافه کرد : ۲۵ میلیون نفر در پنج شهر کشور در تشییع سردار سلیمانی حضور داشتند و سراسر کشور عزادار این شهید والامقام شدند. 

خون حاج قاسم و همراهانش آمریکا را به خاک ذلت می‌نشاند

شریف بیان کرد: دشمن با مشاهده جمعیت میلیونی تشییع کنندگان شهدای مقاومت در ایران و عراق به این باور رسیده که دچار اشتباه محاسباتی شده است، اما هرگز این موضوع را بیان نخواهد کرد. 

وی، اسماعیل قاآنی را بهترین جایگزین برای سردار سلیمانی دانست و گفت: سردار قاآنی، ۲۰سال جانشین حاج قاسم بود و در کنار اندوخته‌های فراوان، از پشتیبانی مقام معظم رهبری برخوردار است، سپاه با تمام وجود او را کمک می‌کند و میلیون‌ها ایرانی که خواستار خونخواهی حاج قاسم هستند نیز از او حمایت می‌کنند. 

شریف، ترور را تنها هنر دشمنان دانست و افزود: علی‌رغم تمامی ترورهای دشمن پس از انقلاب، همه شاهدند که ما همچنان بر قله‌های افتخار هستیم.

وی اضافه کرد: آمریکا با شهادت سردار سلیمانی، قُمار بزرگی کرد و بدون شک در این قماربازی، بازنده اصلی خواهد بود.

دشمن به دنبال سرپوش گذاشتن بر تلفات واقعی در عین الاسد است 

شریف تصریح کرد: ۱۳ فروند موشک سنگین ایران به پایگاه نظامی آمریکا در عین‌الاسد برخورد کرد و دشمن تنها ضربه مغزی خفیف ۶۵ نفر را اعلام کرد در حالی‌که آسیب به آنها بیش از این‌ تعداد است. 

وی افزود: آنچه که از آمار تلفات مهم‌تر است، شکسته شدن هیبت آمریکا و خوار و خفیف شدن او در سطح بین المللی است که در برابر قدرت ایران اسلامی، زانو زدند و سکوت کردند.

شریف گفت: شرایط ایران اسلامی ویژه است و به بسیاری از دستاوردها که آرزوی بسیاری از کشورها است، دست‌یافته‌ایم. 

وی اظهارداشت: بسیاری از کشورهای قدرت‌مند جهان نیز امروز مستقل نیستند، اما ایران درحوزه اقتصادی، دیپلماسی و سیاسی بدون وابستگی به آمریکا در اوج استقلال قرار دارد. 

شریف افزود: ایران کشوری بزرگ و قدرتمند است و آمریکا نیز که مفهوم این قدرت را به خوبی می‌داند به دنبال تصویرسازی غیر واقعی از ایران است. 

وی ادامه داد: ما با قدرت و تسلط کامل بر اوضاع داخلی و منطقه، شجاعت و شهامت خود را حفاظت می‌کنیم و دشمن نیز بداند که حق ندارد به مردم ما نگاه چپ کند.

شریف، به عبور ایران از گردنه های بزرگ و صعب العبور اشاره کرد و گفت: ما به دنبال جنگ، تصرف و غصب کشورهای منطقه نیستیم اما آمریکا از کیلومترها فاصله به دنبال چپاول نفت و گاز، به منطقه آمده است. 

شریف، شهادت سردار سلیمانی را سراسر راز و رمز دانست و ادامه داد: همان دست شهید سلیمانی که در جنگ تحمیلی تیرخورده بود، در حمله آمریکا قطع شد تا نشان دهد که او ابوالفضل جبهه مقاومت بود.

وی خاطرنشان کرد: ما در جنگ نظامی برنده هستیم اما در جنگ اقتصادی و رسانه‌ای نیازمند پایمردی ویژه، ممارست و مقاومت هستیم. 

مسوول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رهبر برای عزت ملت ایران اهمیت قائل است و نگاه رهبری به عظمت ایران اسلامی، با این نگاه ویژه به خوبی قابل فهم است که بعد از ۴۱ سال، ایران الهام بخش ملت‌های منطقه شده است. 

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه