ارسال به دیگران پرینت

پخش آهنگ غیرمجاز در مهدهای کودک ممنوع

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: تا قبل از تعیین شهریه‌های جدید و ابلاغ آن ، افزایش هر گونه شهریه تخلف بوده و با موسسان مهدهای کودک برخورد می‌شود.

پخش آهنگ غیرمجاز در مهدهای کودک ممنوع

۵۵آنلاین :

حبیب الله مسعودی فرید اظهار کرد: هم اکنون ۱۷ هزار مهد کودک، مجوز فعالیت خود را از سازمان بهزیستی کشور دریافت کرده‌اندکه از این تعداد ۱۷ هزار مهد کودک مجوز دار کشور، ۷ هزار و ۵۰۰ مهد، روستا مهد بوده، هزار و ۲۰۰ مهد در حاشیه شهرها فعالیت می‌کنند و مابقی مهد کودک‌های شهری هستند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در ارتباط با سیاست این سازمان برای حمایت از خانواده‌های کم برخوردار جهت حضور فرزندان این خانواده‌ها در مهدهای کودک تصریح کرد: سازمان بهزیستی بخشی از هزینه‌های حضور فرزندان خانواده‌های کم برخوردار در مهدهای کودک را تامین می‌کند ضمن اینکه اکنون در روستا مهدها، یک وعده غذای گرم رایگان نیز به کودکان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مهدهای کودک موظفند بر اساس بخشنامه ابلاغ شده اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی کنند، گفت: در صورتی که مهدهای کودک غیر از این بخشنامه‌ها عمل کنند، با آنها برخورد می‌شود.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور افزود: هیچ یک از مهدها حق برگزاری آهنگ‌های غیرمجاز در مهدها را ندارند و خانواده‌ها در صورت مشاهده چنین تخلفاتی را آنها را گزارش دهند.

مسعودی فرید افزود:پخش هر گونه آهنگ غیرمجاز در مهدهای کودک ممنوع است و با متخلفین برخورد می‌شود ضمن اینکه مهدهای کودک موظفند بر اساس بسته‌های آمورشی ابلاغ شده بهزیستی عمل کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بزودی در ارتباط با شهریه‌های جدید مهدهای کودک نیز اطلاع رسانی خواهد شد، اظهار کرد: تا قبل از تعیین شهریه‌های جدید و ابلاغ آن ، افزایش هر گونه شهریه تخلف بوده و با موسسان مهدهای کودک برخورد می‌شود.

منبع : خبرآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه