ارسال به دیگران پرینت

چهار سوال از عراقچی در مورد اخراج اتباع افغان

ساز و کار اجرای تهددید توسط ایشان چگونه است ؟ تنها راهکارعملی  کمتر شدن ارزش پول ملی است که دولت روحانی که ایشان معاون وزیر حارجه است به شدت این سیاست را دنبال می کند پس الان هم این اتفاق در حال روی دادن است

چهار سوال از عراقچی در مورد اخراج اتباع افغان

۵۵آنلاین :

عباس عراقچی روز گذشته گفت اگر فشار اقتصادی آمریکا افزایش پیدا کند مهاجرین افغانستانی را اخراج خواهیم کرد.

چند سوال از آقای عراقچی مطرح است که امیدواریم جواب دهد :

1- سیاست های اقتصادی و اجتماعی کشورمنجر به خروج و مهاجرت بسیاری از ایرانیان شده است وزرات امور خارجه در طی شش سال گذشته برای معضل فرار مغز ها و سرمایه ها و بازگشت سرمایه ایرانیان خارج از کشور چه کرده است؟

2-برادر زاده جناب عراقچی یکی از متهم هایی است که در دوران تحریم در بانک مرکزی مسئولیت گرفت و به گفته قوه قضاییه متهم به اخلال در مدیریت ارزی کشور است ایشان که اینگونه اتباع افغانستانی را تهدید به اخراج می کند قبل از تهدید مشخص کند اگر برادر زاده اش درست مدیریت می کرد آیا امروز مشکلات کشور ما در مقابل تحریم ها کمتر نبود ؟

3- ایشان به عنوان یک مقام عالی سیاست خارجی کشور مشخص کند آیا رویه وزارت خارجه تنها در برابر اتباع افغانستان اخراج است یا اینکه اتباع مهاجر عراقی را نیز شامل می شود ؟

4 - ساز و کار اجرای تهدید توسط ایشان چگونه است ؟ تنها راهکارعملی کمتر شدن ارزش پول ملی است که دولت روحانی که ایشان معاون وزیر حارجه است به شدت این سیاست را دنبال می کند پس الان هم این اتفاق در حال روی دادن است

مدیر سئول 55 آنلاین

منبع : 55 آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه