ارسال به دیگران پرینت

کمک به سیل‌زدگان با تبلیغ روی ساک دستی‌های پارچه‌ای

با تبلیغ روی ساک دستی‌های پارچه‌ای چگونه می‌توانیم به سیل‌زدگان کمک کرده و در ساخت سیل بندها نیز سهیم باشیم؟

کمک به سیل‌زدگان با تبلیغ روی ساک دستی‌های پارچه‌ای

۵۵آنلاین :

بنابر اعلام الوبگ، بارش‌های ابتدای سال ۹۸ علاوه بر آن که نعمت ارزشمند آب را به سرزمین‌مان هدیه داد، متأسفانه در بخش‌هایی از کشور همانند استان گلستان شهرستان آق‌قلا، استان لرستان شهر خرم‌آباد، پل‌دختر و معمولان و استان خوزستان موجب راه افتادن سیل و باعث خرابی‌های بسیاری شد.

در زمان وقوع سیل مهم‌ترین دغدغه برای کسانی که در معرض سیل قرار می‌گیرند جلوگیری از ورود آب به حریم شخصی (محل سکونت) و زمین کشاورزی ایشان می‌باشد. ولیکن بعد از فروکش کردن سیل، سیل‌زدگان نیازمند رفع نیازهای فوری نظیر وسایل بهداشتی، خوراکی، پوشاک و … هستند؛ اما راهکار ما برای پیشگیری و همچنین بعد از وقوع سیل چیست؟

چگونه می‌توان با ساک دستی‌های تبلیغاتی پارچه‌ای به سیل‌زدگان کشورمان کمک کنیم؟

برای پاسخ به این سوال ابتدا باید با ساک‌های دستی تبلیغاتی پارچه‌ای و پارچه‌های بی بافت آشنا باشیم. به صورت خلاصه ساک‌های دستی تبلیغاتی پارچه‌ای، ساک‌هایی هستند که از منسوجات بی بافت تولید می‌شوند. منسوجات بی بافت منسوجاتی هستند که دوخته یا بافته نمی‌شوند و عمدتاً از مواد پتروشیمی (قابل بازیافت) تولید می‌شوند.

به دلیل آن که فرآیند تولید منسوجات بی‌بافت یک فرآیند مهندسی قابل طراحی است می‌توان به این منسوجات خواص و کارآیی‌های خاصی نظیر ضد آب بودن را اضافه کرد.

ضد آب بودن پارچه‌های بی‌بافت به ما این امکان را می‌دهد که با بهره‌گیری از این خاصیت، ساک‌های دستی ضدآبی را تولید کنیم که در مواقعی نظیر سیل بسیار به کار می‌آیند.

امروزه از این خاصیت منسوجات بی‌بافت در ساخت کانال‌های آب و همچنین زهکشی‌ها نیز استفاده می‌شود؛ بنابراین با توجه به مشخصات بالا علاوه بر اینکه ساک دستی‌ها می‌توانند در تقسیم کمک‌های مردمی و حمل‌ونقل آن استفاده شوند همچنین می‌توانند با توجه به قابلیت ضد آب بودنشان برای ساخت سیل بندها هم مورداستفاده قرار بگیرند.

با ترکیب ساک‌های دستی ضد آب که قابلیت تبدیل به کیسه‌های ضد آب شنی در برابر سیل را دارند و نیز امکان چاپ روی آن‌ها، علاوه بر کمک به سیل‌زدگان می‌توانید یک کمپین تبلیغاتی قوی برای کسب‌وکار خود راه بیاندازید که این ایده بسیار نوآورانه می‌باشد.

الوبگ تولید کننده صنعتی ساک‌های دستی تبلیغاتی پارچه‌ای، امکان تولید ساک‌های پارچه‌ای ضد آب را برای آن دسته از کسب‌وکارهایی که علاقه‌مند به مشارکت و کمک‌رسانی به سیل‌زدگان هستند فراهم آورده است.

ازاین‌رو از شما دعوت می‌کنیم برای مشاوره رایگان و خرید این نوع از ساک‌های دستی تبلیغاتی با واحد فروشالوبگ تماس حاصل فرمائید.

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه