ارسال به دیگران پرینت

شیوع گال و اسهال در گمیشان

معاون فرماندار گمیشان گفت: عملیات تخلیه آب از منازل سیلزده شهر گمیش تپه مرکز شهرستان گمیشان شامگاه امشب پنجشنبه و با تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح، آتش نشانان شهرداری تهران، دستگاه های محلی و بومیان به پایان رسید.

شیوع گال و اسهال در گمیشان

۵۵آنلاین :

سید علیرضا حسینی شامگاه پنجشنبه اظهار داشت: سیل اخیر و ورود حجم فراوان سیلاب به گمیشان،موجب آبگرفتگی یک هزار و 700 خانه شهری و روستایی این شهرستان شد که با تلاش نیروهای امدادی همه این خانه ها از آب تخلیه شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر 77 خانوار این شهر بصورت متمرکز از خدمات اسکان اضطراری مدیریت بحران و هلال احمر استفاده می کنند که پس از تخلیه آب و کسب اطمینان از استحکام و ایمنی خانه ها، به زندگی خود بر می گردند. وی افزود: هر چند تعدادی از شهروندان دچار بیماری هایی همچون گال و اسهال شده اند اما وضعیت عمومی بهداشت شهر رضایت بخش است و تاکنون موردی از بیماری های واگیر در شهر مشاهده نشده است. معاون فرماندار گمیشان ادامه داد: مرکز بهداشت و بسیج در حال گندزدایی از منازل آب گرفته هستند و تلاش می کنند که اندک بوی مانداب پراکنده در بخش های شرقی شهر ر ا از بین ببرند. حسینی به حل مشکل محصور بودن 5 روستای مرزی این شهرستان در آب گفت : روستای قرنجیک خواجه خان این شهرستان در شرق گمیش تپه همچنان در محاصره آب است و تردد در این روستا با قایق انجام می شود. وی گفت: سپاه قزوین با همکاری شهرداری این شهر در حال احداث راه دسترسی موقت برای این روستا هستند که بزودی به پایان خواهد رسید.

منبع : خبرانلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه