ارسال به دیگران پرینت

سوالاتی که خوبست آقای  کی‌نژاد پاسخ دهند

زمان مناسبی است که در مورد عملکردشان در مسائل مختلف از جمله نحوه مدیریت خانوادگی  دانشگاه هنر تبریز بعنوان یکی از طولانی‌ترین دوران ریاست بر دانشگاه‌های کشور، گفت‌وگو کنند.

سوالاتی که خوبست آقای  کی‌نژاد پاسخ دهند

۵۵آنلاین :

وحید اشتری

فضای رسانه‌ای بوجود آمده برای جناب آقای دکتر کی‌نژاد عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی فرصت مغتنمی است. می‌توانند از این فرصت بهره برده و به مصاحبه با رسانه‌ها بنشینند و در مورد عملکردشان در مسائل مختلف از جمله نحوه مدیریت خانوادگی دانشگاه هنر تبریز بعنوان یکی از طولانی‌ترین دوران ریاست بر دانشگاه‌های کشور، گفت‌وگو کنند. اینها اهم سوالاتی است که برای باز شدن باب گفت‌وگو مفید است.

۱. داماد ایشان آقای مهدی نارنگی که با بورسیه تخلف آمیز ابتدا به سوئیس رفت و هم‌اکنون شهروند آمریکاست چگونه بعد از دامادی در دانشگاه پدر خانم، مدیر فنی شد؟ با کدام رزومه و سابقه؟

۲. همسر ایشان سرکار خانم فهیمه سید سعادتی با چه رزومه‌ای در دانشگاه خانوادگی دارد تدریس می‌کند؟ رشته‌اش چیست مقالات و آثارش چیست؟ آیا صحت دارد که بدون ضوابط هیات علمی هم شده است؟

۳. ماجرای تخلف دختر ایشان و اعمال نفوذ برای گرفتن بورسیه غیر قانونی که در گزارش دیوان محاسبات نیز آمده است چیست؟

۴. آیا صحت دارد که دو دختر ایشان خانم زهرا کی‌نژاد و سلوا کی‌نژاد بدون قبولی در دانشگاه هنر و صرفا با سهمیه ناعادلانه اعضای هیات علمی به دانشگاه خانوادگی منتقل شدند؟

۵. برادر خانم جناب دکتر کی‌نژاد جناب آقای سید سعادتی در دانشگاه چطور مدیریت گرفته‌اند و با کدام رزومه و سابقه؟

و از همه مهمتر در رابطه با کارنامه شورایعالی انقلاب فرهنگی

۶. ایشان هم‌اکنون موسس دو تا دانشگاه است و در هر دو تدریس می‌کند (دانشگاه صنعتی سهند و دانشگاه هنر تبریز) رئیس دانشگاه هنر هم هست، مشاور علمی قرارگاه خاتم الانبیا هم هست، رئیس هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم هم هست، هیئت امنای بنیاد نخبگان کشور از بدو تأسیس تا کنون، عضو هیئت حمایت از کرسی‌های آزاداندیشی و نظریه‌پردازی، عضو پیوسته فرهنگستان هنر و شورای هنر کشور، عضو هیئت امنای دانشگاه‌های استان آذربایجان شرقی، عضو شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، عضو کمیسیون هیدرولوژی آسیا و مؤسس مجتمع فرهنگی و علمی ربع رشیدی تبریز و در کنار همه اینها عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی هم هستند.

منبع : مکتوبات
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه