ارسال به دیگران پرینت

بزرگترین بیمارستان مغز و اعصاب جهان و پروژه سمبل سازی از دکتر سمیعی!

با آن پول میشد صدها بیمارستان یا مدرسه در ایران ساخت. ولی آنها با آن پول یک بیمارستان برای میلیاردرها می سازند.

بزرگترین بیمارستان مغز و اعصاب جهان و پروژه سمبل سازی از دکتر سمیعی!

۵۵آنلاین :

*هوشنگ امیراحمدی

دوست عزیزی از پروژه ساختمان "بزرگترین بیمارستان مغز و اعصاب جهان" در تهران را، که بیش از دو برابر بزرگترین بیمارستانها از نوع خود در آلمان و چین و غیره است، برایم فرستاده که مشاهده و حتما افتخار هم بکنم! راستش وقتی فیلم را دیدم حالم بهم خورد و این چند سطر را برایش نوشتم.

دیدن و شنیدن در باره این نوع پروژه های "معظم" در کشوری که برخی مردم آن امکانات پزشکی و اموزشی مناسب را مخصوصا در مناطق محروم کشور ندارند جدا حالم را بهم می زند. فقط سری به مناطق دوردست کشور، حتی مناطق خاصی درون شهر های بزرگ، بزنید تا ببینید فاجعه این نوع پروژه ها یعنی چی.

با آن پول میشد صدها بیمارستان یا مدرسه در ایران ساخت. ولی آنها با آن پول یک بیمارستان برای میلیاردرها می سازند.

آقای دکتر سمیعی هم فقط به دنبال بزرگ سازی و برندسازی از خودش هست و افراد "کم مغز" هم فکر می کنند با ساختن یک بیمارستان "مغز" آنچنانی " بزرگ مغز" و با اقای پروفسور "جهانی" می شوند. اما هیچ انسان بزرگی یک پروژه "مافوق مدرن" را برای یک کشور توسعه نیافته تجویز نمی کند.

پول این پروژه ها را هم بخش خصوصی نمی دهد و آقای #قالیباف شهردار هم از بخش خصوصی نبود. بی دلیل نیست که شهرداری تهران میلیاردها تومان بدهکار است. این پول نذری همان تهیدستانی است که محتاج یک تخت مناسب بیمارستان و یک مدرسه ایمن هستند.

باید این نوع شارلاتانیزم و سمبل سازی را، که ربطی به‌ توسعه متوازن و بادوام کشور ندارد، افشا کرد، و غیر مسئولانه بودن و بی فایده بودن آنها را برای مردم‌ توضیح داد.

.مکتوبات

منبع : اسکان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • کاظم ارسالی در

      نویسنده ی این مطلب احتمالا چیزی از در آمد گردشگری سلامت نمی‌داند که اینگونه مراکز چه درآمد سرشاری را نصیب کشور می‌کند و چگونه ارزآوری دارد و....، این پروژه در راستای سازندگی در کشور است نه برخلاف آن!! برخی کشورها هر کار میکنن بعضی ها میگن به به. تو ایران هر کاری میشه ولو غرور آفرین ترین کارها بعضی‌ها میگن اه اه.!!!

    • کاظم ارسالی در

      +این بیمارستان رو بخش خصوصی داره می‌سازه نه دولت!!! و بسیار عالی و باعث غرور ایرانیها است

    • حسین ارسالی در

      متاسفم بااین طرزفکرت این مرکز می‌تونه باعث پیشرفت علوم اعصاب درجهان بشیم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه