ارسال به دیگران پرینت

موج سرما و بارش شدید و ناگهانی برف در مناطق مرکزی و شرقی آمریکا

موج سرما و بارش شدید و ناگهانی برف در مناطق مرکزی و شرقی آمریکا میلیون‌ها نفر را تحت تاثیر قرار داده است.

موج سرما و بارش شدید و ناگهانی برف در مناطق مرکزی و شرقی آمریکا

۵۵آنلاین :

موج سرما و بارش شدید و ناگهانی برف در مناطق مرکزی و شرقی آمریکا از جمله در نیوجرسی نیویورک و شمال فیلادلفیا میلیونها نفر را تحت تاثیر قرار داده و جاده های منطقه به شدت لغزنده شده است.

بارش برف رفت و آمد در جاده های شمال شرقی آمریکا را به شدت دشوار کرده است. برف شدید همچنین موجب کندی رفت و آمد در منطقه برانکس نیویورک شده است و خیابان های نیویورک به شدت لغزنده شده است. بارش برف در ایالت کنتیکت و رود آیلند بسیار شدید بوده است به طوری که در مدتی کوتاه حدود شصت و سه سانتیمتر برف باریده است و موجب سختی رفت و آمد خودروها در صبح روز دوشنبه به وقت محلی شده است.

در ایالت های میسوری، کانزاس و نبراسکا حوادث رانندگی ناشی از لغزندگی جاده ها گزارش شده است و میلیون ها نفر در غرب میانه تا سواحل شرقی آمریکا را تحت تاثیر قرار داده است. صدها حادثه جاده‌ای طی دو روز گذشته در این مناطق گزارش شده است. تصادف چندین خودرو در وایومینگ موجب بسته شدن جاده مواصلاتی ایالتی در ساعات اولیه روز یکشنبه شد و ساعت ها ادامه داشت.

به گفته مسئولان محلی و پلیس، لغزندگی جاده و سختی رفت و آمد به علت بارش سنگین برف نیز ادامه خواهد یافت. توفان و موج سرما به سرعت در حال حرکت به سمت شرق است و بارش برف در مناطق شرقی آمریکا دستکم پانزده سانتیمتر پیش بینی شده است. براساس پیش بینی ها این موج سرمای شدید دستکم تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت.

منبع : باشگاه خبرنگاران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه