ارسال به دیگران پرینت

مهار آتش سوزی در اتوبوس مسافربری کرمان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از مهار آتش سوزی ظهر سه شنبه یک دستگاه اتوبوس مسافربری در پایانه مسافربری آدینه این شهر خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

مهار آتش سوزی در اتوبوس مسافربری کرمان

۵۵آنلاین : مهار آتش سوزی در اتوبوس مسافربری کرمان

علی عسکری افزود: ساعت 12 و 20 دقیقه امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری بدلیل نقص فنی در ترمینال آدینه کرمان دچار حریق شد و این حریق به سرعت بوسیله آتش نشانان مهار شد.

وی با بیان اینکه نقص فنی خودرو اتوبوس منجر به آتش سوزی شد اظهار کرد: علت دقیق نقص فنی آن از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان در دست بررسی است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت: 2 دستگاه خودرو اطفای حریق از ایستگاههای 2و 8 آتشنشانی شهر کرمان در این عملیات حضور داشتند و بلافاصله پس از تماس تلفنی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان به سرعت آتش سوزی را خاموش کرده و از پیشرفت آتش و طعمه حریق شدن دیگر نقاط این اتوبوس و آسیب دیدن دیگر اتوبوس های مجاور جلوگیری کردند.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان دارای 10 ایستگاه در این شهر است که وظیفه اطفای حریق و عملیات امداد و نجات در شهر را برعهده دارند.

منبع : ایرنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه