ارسال به دیگران پرینت

زن جوان | قتل زن جوان

قتل زن جوان با ضربات چاقو | کینه‌جویی شرور معروف جنوب تهران از زن جوان

یک زن جوان در جریان کینه‌جویی شرور معروف جنوب تهران به قتل رسید. برای اطلاع از ماجرای قتل زن جوان در ادامه خبر با ما همراه باشید.

قتل زن جوان با ضربات چاقو | کینه‌جویی شرور معروف جنوب تهران از زن جوان

 کینه‌جویی شرور معروف جنوب تهران از زن جوان

یک زن جوان در جریان کینه‌جویی شرور معروف جنوب تهران به قتل رسید. برای اطلاع از ماجرای قتل زن جوان در ادامه خبر با ما همراه باشید.

اواسط تابستان امسال، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران مرگ مشکوک زن جوانی را با ضربه چاقو به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی سردخانه بیمارستان شدند و جسد زن جوانی را مشاهده کردند که براثر یک ضربه چاقو از ناحیه قفسه سینه به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد مقتوله به همراه یک مرد جوان که دستش به شدت زخمی شده به این بیمارستان منتقل شده است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، زن و مرد جوان در یک مغازه در شهرری حضور داشتند که 2 فرد موتورسوار با انگیزه نامشخص با قمه و چاقو به آنها حمله کرده و این جنایت را رقم‌ زده‌اند.

شنبه ها تعطیل می‌شود | کاهش ساعات کاری ادارات از 44 ساعت به 40 ساعت در هفته

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در نخستین‌ گام، راهی مغازه موردنظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت 2 مرد جوان را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد، متهمان از ارازل و اوباش خطرناک محله شهرری هستند.

کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی و اقدامات شبانه‌روزی مخفیگاه متهمان را در جنوب تهران شناسایی و خیلی زود آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

متهمان در همان بازجویی‌های اولیه به جرم قتل زن جوان اعتراف و با بیان اینکه قصد ارتکاب جنایت را نداشتند، عنوان کردند از سوی یک مرد جوان به نام داریوش که ارازل و اوباش معروف شهرری است، اجیر شده‌ا‌ند و تا مرد جوان را با ضربات قمه مجروح کنند.

کارآگاهان با دریافت این اطلاعات مهم، بررسی‌های تخصصی و موشکافانه را آغاز و پس از اینکه مخفیگاه متهم را شناسایی کردند موفق به دستگیری وی شدند؛ مرد جوان در تحقیقات ابتدایی به جرم خود اعتراف کرد و گفت: با مرد جوان از گذشته اختلاف داشتم و چند بار با او درگیر شده بودم، بخاطر کینه‌ای که داشتم قصد داشتم انتقام‌ بگیرم به همین دلیل 2 مرد موتورسوار را اجیر کردم.

داریوش در  ادامه مدعی شد: روز حادثه 2 مرد موتورسوار ابتدا مشروبات الکلی مصرف کردند و سپس راهی مغازه موردنظر شدند؛ آنها مشغول ضرب و جرح مرد جوان بودند که ناگهان مقتوله هدف ضربه چاقو گرفت؛ من بی‌گناه هستم فقط از مردان موتورسوار خواستم تا مرد جوان را کتک بزنند اما آنها مرتکب قتل شدند!

متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه