ارسال به دیگران پرینت

تصادف | بزرگراه خلیج فارس زاهدان

تصادف خونین | 13 کشته و مجروح در سانحه رانندگی بزرگراه خلیج فارس زاهدان

برخورد سه خودرو سواری در ساعات اولیه بامداد امروز، سیزده کشته و مجروح برجای گذاشت.

تصادف خونین | 13 کشته و مجروح در سانحه رانندگی بزرگراه خلیج فارس زاهدان

حوالی ساعت 00:25 دقیقه بامداد سه شنبه 24/03/1401 تماس تلفنی یکی از همشهریان زاهدانی خبر از برخورد سه خودرو سواری پژو405، پارس و سمند رابه مرکز کنترل اورژانس 115 اطلاع داد که بلافاصله 5 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: متاسفانه در این حادثه که در بلوار خلیج فارس زاهدان رخ داد یک نفر دردم جان باخت و 12 نفر دیگر از حادثه دیدگان با وضعیت جسمانی وخیم به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) زاهدان منتقل شدند.

محمد رضا میرادی رئیس بیمارستان خاتم ا لانبیاء(ص) زاهدان نیز گفت: بلافاصله پس از ورود مصدومین به این بیمارستان، اقدامات درمانی آغاز شد، اما متاسفانه به دلیل وخامت اوضاع جسمانی 4 نفر از این افراد، آمار فوتی های این حادثه تاسف بار به 5 نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

 

محمد رضا میرادی با تقدیر از زحمات همکاران پزشک، پرستار و پشتیبانی بخش های اورژانس، جراحی، ارتوپدی، icu، و اتاق عمل این بیمارستان، در خصوص دیگر آسیب دیدگان این حادثه گفت: در حال حاضر دو نفر در بخش icu، دو نفر دربخش جراحی، یک نفر بخش ارتوپدی و سه نفر دیگر با دریافت خدمات درمانی با حال مساعد ترخیص شدند.

منبع : فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه