ارسال به دیگران پرینت

قطعی برق | قطعی برق تهران

قطعی برق شروع شد | کدام مناطق تهران این هفته قطعی برق دارند؟ | راهکار جلوگیری از خاموشی؟

برق بخش وسیعی از ورامین از ساعت ۲۱ روز چهارشنبه قطع شد.

قطعی برق شروع شد | کدام مناطق تهران این هفته قطعی برق دارند؟ | راهکار جلوگیری از خاموشی؟

قطعی گسترده برق که از ساعت ۲۱ چهارشنبه در بخش‌های گسترده‌ای از مرکز شهرستان ورامین رخ داده، مشکلات عدیده‌ای را برای مردم به وجود آورده است.

از ساعت ۲۱ روز چهارشنبه، با وجود جو آرام هوا در ورامین، برق بخش وسیعی از مرکز شهرستان ورامین قطع شده و در تاریکی به سر می‌برند و با توجه به گرمای شدید هوا که از روز گذشته بر ورامین حاکم است، برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده است.

این قطعی برق در بلوار معلم، خیابان آزادگان، خیابان دولت، بلوار شهید باهنر، خیابان اسماعیلی، شهرک آزادگان، میدان ارشاد، منطقه کارخانه قند، شهرک هوا نیروز، منطقه کهنه گل، خیابان شهید رجایی جنوبی و شمالی و خیابان شهدا رخ داده و تا زمان ارسال خبر این مشکل رفع نشده است.

بیشتر بخوانید:

 

مسلم حاجی مزدارانی مدیر منطقه برق ورامین با ارسال ویدئویی در صفحه شخصی خود علت این قطعی گسترده را مشکل ایجاد شده در پست ۶۳ کیلوولت اعلام کرد.

وی در این ویدئو اظهار داشت: مشکلی که در خطوط سراسری ۶۳ کیلوولت به جود آمده باعث شده تا یکی از پست‌های فوق توزیع شهرستان خاموش شده و هسته مرکزی شهر با مشکل قطعی چند ساعته برق مواجه شود.

وی گفت: تلاش می‌شود تا به صورت گردشی جابجایی خطوط انجام شده و این خاموشی مدیریت شود که در اجرای آن به همراهی مردم در استفاده کمتر از برق نیاز اس تا بتوانیم با هماهنگی خطوط سراسری این مشکل را برطرف نمائیم.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه