ارسال به دیگران پرینت

فروش کالای تقلبی در مترو

فروش کالای تقلبی در مترو | فروش فلش تقلبی 64 گیگ

یکی از مخاطبان با ارسال ویدئویی درباره تقلب دست‌فروش‌های مترو هشدار داده است.

فروش کالای تقلبی در مترو | فروش فلش تقلبی 64 گیگ

یکی از مخاطبان فرورتیش‌آنلاین با ارسال ویدئویی درباره تقلب دست‌فروش‌های مترو هشدار داده است.

یک مسافر مترو که قصد داشته USB Flash Drive ساخت کارخانه Philips با گنجایش ۶۴ گیگابایت بخرد، وقتی به خانه رسیده و جعبه را باز کرده پی برده که یک تبدیل‌کننده کارت حافظه MicroSD به USB درون آن است.

تحقیقات فرورتیش‌آنلاین نشان می‌دهد شرکت فیلیپس هیچ‌وقت محصولی را با کد FM16DA88B به بازار عرضه نکرده و این عدد ساختگی تنها از سوی تولیدکنندگان کالاهای تقلبی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با آن که تاکنون بارها به شهروندان هشدار داده شده که بیشتر دست‌فروش‌های مترو به صورت شبکه‌ای فعالیت می‌کنند و کارفرما دارند، اما این موضوع همچنان یکی از معضلات شهر تهران است زیرا افکار عمومی به دلسوزی برای این قشر می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

 

مترو وسیله‌ای برای جابه‌جایی مسافران است، اما به دلیل حمایت اکثریت جامعه از قشر دست‌فروش، اکنون قطارهای شهری به بازارهایی متحرک و شلوغ تبدیل شده‌اند که مسؤولان مترو نیز بدون حمایت شهروندان قادر به مقابله با این معضل نیستند.

تا زمانی که افکار عمومی به بهانه مشکلات اقتصادی از ساده‌ترین و بدیهی‌ترین حقوق اجتماعی خود عقب‌نشینی می‌کند، فضا هر روز برای فعالیت افراد فرصت‌طلب و سودجو بازتر می‌شود، بنابراین معضلاتی چون دست‌فروشی در مترو و خیابان، وانت‌های دوره‌گرد، موتورسوارهای بدون گواهی‌نامه و مدرک وسیله‌نقلیه گریبان‌گیر شهر و ساکنان آن خواهد بود.

منبع : فرورتیش آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه