ارسال به دیگران پرینت

ریزش ساختمانی در کرج

ریزش ساختمانی دیگر در کشور | این بار در کرج | فرو نشست زمین جنب سینما هجرت

یک ساختمان قدیمی در کرج ریزش کرد.

ریزش ساختمانی دیگر در کشور | این بار در کرج | فرو نشست زمین جنب سینما هجرت

ریزش بخشی از یک فروشگاه قدیمی در کرج منجر به تخلیه مغازه‌های اطراف آن شد .

photo_۲۰۲۲-۰۶-۰۴_۱۱-۰۷-۱۱

مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز از تخلیه مغازه‌های اطراف سینما هجرت شهر کرج به دلیل ریزش بخشی از یک مغازه قدیمی خبر داد.

این مغازه قدیمی ایمن سازی و چهار مغازه اطراف آن تخلیه شد. 

بیشتر بخوانید:

 

وی تاکید کرد: تمام اقدامات لازم ایمن سازی با همکاری راهور، نیروی انتظامی، شهرداری کرج در این محوطه انجام شده و هیچ نگرانی برای ساکنان وجود ندارد.

فلاح نژاد یادآورشد: حرکت توده خاک علت ریزش بخشی از این مغازه قدیمی بوده است.

فرو نشست زمین جنب سینما هجرت

در پی فرو نشست زمین جنب سینما هجرت، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهر کرج از اتخاذ تمهیدات ایمنی با حضور ماشین آلات و اکیپ‌های عملیاتی سازمان مدیریت پسماند در راستای ایمن سازی محل و انجام اقدامات پیشگیری از وقوع بحران خبر داد.

با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهری پس از رفع خطر در اولین اقدام تخلیه ساختمان‌های مجاور و در معرض خطر در دستور کار قرار گرفت که به لطف خداوند هیچگونه خسارت جانی به وجود نیامد.

محمدرضا خسروی گفت: به محض اطلاع از فرو نشست زمین جنب سینما هجرت کرج ، ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند همراه با اکیپ‌ آتشنشانی در محل حادثه حضور یافتند و اقدامات اولیه پیشگیری از وقوع بحران به سرعت و طبق پروتکل های ایمنی و با مشورت و اطلاعِ مقامات بالادستی عملیاتی شد و الحمدلله هیچ گونه خسارت جانی به همراه نداشت.

وی افزود: با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهری پس از رفع خطر در اولین اقدام تخلیه ساختمان‌های مجاور و در معرض خطر در دستور کار قرار گرفت که به لطف خداوند هیچگونه خسارت جانی به وجود نیامد.

خسروی اظهار کرد: با به کارگیری بیل مکانیکی، چهار دستگاه کامیون و لودر، سه دستگاه نیسان و ۲۰ نفر نیروی انسانی عملیات گودبرداری، تخلیه و ایمن سازی محل حادثه انجام پذیرفت و همچنین عملیات عمرانی احتمالاً تا دو روز آتی ادامه خواهد داشت.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • عباس ارسالی در

      کملا چرت و پرت نوشتی من خونم اینجاست این مغازه یک ماه پیش توسط خود مالک برای نوسازی تخریب شده

    • ناشناس ارسالی در

      تازه شروع شده خشکسالی موجب ریزشهای بیشتر ساختمانهای بدون استاندارد وفرسوده خواهد شد قابل توجه شهرداریها ازماگفتن قبلا در مورد بیت کویین گفتم الان درمورد این موضوع گفتم لطفا جدی بگیرید

    • ناشناس ارسالی در

      مملکت افتاده دست بی سواد ها آنروز که می گفتند بابا از علمی کاربردی مهندس در نماید کسی گوش نمی داد اقتصاد همین طور پزشکی همین طور این ها می خواهند شیعه را خراب کنند آمریکا نتوانست دین را از بین ببرد توانست بی سواد ها را حاکم کرد تا دین را ضایع کند آخر دنبال بی اعتقاد کردن مردم هستند توسط عوامل خود دزدی فامیل بازی رواج می دهد تا امام زمان ظهور کند

      • ناشناس ارسالی در

        اگر ب ظهور امام زمان کمک میشه پس اشکال نداره وقت انتقام با شمشیر اقا نزدیک است

    • مادر ارسالی در

      الهی که آقا امام زمان هرچه زودتر ظهور کند الهی آمین 🤲🤲 🙏😔

    • علی ارسالی در

      مملکت نیست که ...دیوانه خونس

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه